Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015."— Zapis prezentacji:

1 ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015

2 1.Jak dużo czasu wolnego masz w ciągu dnia?

3 2. Jak dużo czasu poświęcasz na oglądanie telewizji w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

4 3.Jak dużo czasu spędzasz w Internecie w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

5 4.Jak dużo czasu poświęcasz na granie w gry komputerowe w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

6 5.Z kim spędzasz najwięcej czasu wolnego?

7 6.Jak dużo czasu poświęcasz na czytanie książek w trakcie czasu wolnego każdego dnia?

8 7.Co zwykle robisz w czasie wolnym (możesz wybrać więcej niż 1 odpowiedź)?

9 8.Na jakie dodatkowe zajęcia uczęszczasz? (możesz wybrać więcej niż 1)

10 9.Co chciałbyś robić w czasie wolnym w najbliższej przyszłości, czego nie robisz teraz?

11 10.Dokończ zdanie. Podczas czasu wolnego chciałbym/ chciałabym……

12 KLASY, KTÓRE WYPEŁNIAŁY ANKIETY:

13 * ANALIZA Większość ankietowanych uczniów ma więcej niż dwie godziny czasu wolnego. 69% uczniów ogląda telewizję przez jedną godzinę lub mniej niż jedną godzinę każdego dnia. 44% uczniów korzysta z Internetu przez dwie i więcej godzin dziennie. 48% uczniów spędza mniej niż godzinę na czytanie książek. Uczniowie najczęściej spędzają wolny czas z rodziną i rodzeństwem. Część uczniów spotyka się ze swoimi kolegami i koleżankami w wolnej chwili. Najwięcej uczniów uczęszcza na dodatkowe zajęcia z języków obcych. Uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach sportowych. 39% uczniów chciałoby w przyszłości poświęcać więcej czasu na zajęcia sportowe. WNIOSKI: -zachęcać do czytania książek w czasie wolnym -organizować ciekawe zajęcia sportowe i promować aktywny styl życia - organizować zajęcia grupowe integrujące uczniów


Pobierz ppt "ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015."

Podobne prezentacje


Reklamy Google