Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2014 roku.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2014 roku."— Zapis prezentacji:

1 Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2014 roku

2 Badanie satysfakcji pacjentów jest badaniem subiektywnych ocen pacjentów opartych na indywidualnym doświadczeniu, wymaganiach i oczekiwaniach. Wynika z ISO i akredytacji. Dla pacjenta jakość usług medycznych zależy od kwalifikacji lekarzy i pielęgniarek, od przebiegu procesu terapeutycznego oraz od poprawy stanu zdrowia.

3 Pacjent ocenia: realizację praw pacjenta, dostępność świadczeń, stosunek personelu, proces pielęgnowania, warunki udzielania świadczeń, wygodę korzystania ze świadczeń, sprawność organizacyjną w udzielaniu świadczeń uzyskane efekty zdrowotne.

4 CEL: Rozpoznanie potrzeb i oczekiwań pacjentów w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług.

5 Obszary, w których badana jest satysfakcja Pacjenta 1. Oddział Chirurgii Ogólnej+ poradnia specjalistyczna 2. Oddział Chirurgii Urazowo – Ortopedycznej+ poradnia specjalistyczna 3. Oddział Dziecięcy+ poradnia specjalistyczna 4. Oddział Kardiologiczny+ poradnia specjalistyczna 5. Oddział Laryngologiczny+ poradnia specjalistyczna 6. Oddział Rehabilitacji+ Ciechanowskie Centrum Rehabilitacji 7. Oddział Okulistyczny+ poradnia specjalistyczna 8. Oddział Pulmonologiczny+ poradnia specjalistyczna 9. Oddział Specjalistyczny Wewnętrzny+ poradnia specjalistyczna 10. Oddział Wewnętrzny+ poradnia specjalistyczna 11. Oddział Chirurgii Dziecięcej + poradnia specjalistyczna 12. Oddział Obserwacyjno - Zakaźny+ poradnia specjalistyczna 13. Oddział Urologiczny+ poradnia specjalistyczna 14. Oddział Psychiatryczny+ poradnia specjalistyczna 15. Oddział Neurologiczny+ poradnia specjalistyczna 16. Oddział Dermatologiczny+ poradnia specjalistyczna 17. Oddział Neonatologiczny - poradnia specjalistyczna 18. Oddział Położniczo – Ginekologiczny+ poradnia specjalistyczna 19. Zakład Diagnostyki Obrazowej (ZDO)

6 0cena świadczonych usług podczas przyjęcia do Szpitala

7 Czy zapoznano z Kartą Praw Pacjenta?

8 Czy w trakcie leczenia w oddziale szpitalnym informowano Panią/ Pana o stanie zdrowia, stosowanych zabiegach i podawanych lekach?

9 Jak Pani/Pan ocenia opiekę pielęgniarską?

10 Jak Pani/Pan ocenia opiekę lekarską?

11 Czy jest Pani/ Pan zadowolony z żywienia w Szpitalu?

12 Jak Pani/ Pan ocenia czystość sal chorych i sanitariatów

13 Czy jest Pani/ Pan zadowolony z pobytu w Szpitalu?

14 Czy jest Pan/ Pani zadowolony z obsługi podczas rejestracji do poradni Specjalistycznych?

15 Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu Pracowni Diagnostycznych?

16 Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Poradni Specjalistycznych?

17 Czas oczekiwania na badanie w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej był:

18 Jak ocenia Pani/ Pan pracę personelu pracowni diagnostycznych w ZDO?

19 Czy ponownie skorzysta Pani/ Pan z usług Pracowni Zakładu Diagnostyki Obrazowej?

20 Jak ocenia Pani pracę Położnych w zakresie sprawowania opieki w oddziale Położniczym?

21 Jak ocenia Pani opiekę lekarską w oddziale Położniczym?

22 Czy w czasie pobytu w oddziale uzyskała Pani każdorazowo pomoc przy dziecku i karmieniu kiedy o to prosiła?

23 Czy jest Pani/ Pan zadowolony z obsługi podczas rejestracji w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji?

24 Czas oczekiwania na wizytę/ zabiegi był?

25 Jak ocenia Pani/ Pan pracę w Ciechanowskim Centrum Rehabilitacji

26 Czy ponownie skorzysta Pani / Pan z usług Ciechanowskiego Centrum Rehabilitacji?

27 Uwagi: Od grudnia 2012 roku istnieje możliwość wypełniania ankiet przez pacjentów drogą elektroniczną Pacjenci korzystają z tej formy oceny, uwagi dołączane są do analizy miesięcznej danego oddziału a wnioski przekazywane do komórek organizacyjnych.

28 Sporządził: Zatwierdził: Mł. asystent ds. Promocji Zdrowia Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Ewa Potępa Agnieszka Kadecka


Pobierz ppt "Analiza badania zadowolenia Pacjenta w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie w I półroczu 2014 roku."

Podobne prezentacje


Reklamy Google