Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

RTB network Adexon 2014 Nowa firma, doświadczeni ludzie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "RTB network Adexon 2014 Nowa firma, doświadczeni ludzie."— Zapis prezentacji:

1 RTB network Adexon 2014 Nowa firma, doświadczeni ludzie

2 RTB network Kim jesteśmy? nowoczesna sieć reklamowa platforma programmatic selling

3 RTB network Doświadczony zespół Adam Dyba CEO założyciel sieci reklamowej IDMnet twórca sieci Afilo.pl (performance marketing) twórca AdAction (reklama w grach i wokół gier) 15 lat doświadczenia w reklamie internetowej Marcin Woźniak Partner założyciel sieci reklamowej ARBOmedia i wielu brandów w ramach grupy ARBO 15 lat doświadczenia w reklamie internetowej

4 RTB network Doświadczony zespół Klaudia Damszel Head of Direct Sales Dyrektor sprzedaży bezpośredniej działu kampanii Goldbach Interactive ARBOmedia New Business Manager ARBOmedia Łukasz Skawiński Head of Agency Sales Dyrektor sprzedaży agencyjnej w IDMnet Head of sales AdProfile IDMnet Head of Behavia.pl ARBOmedia Agata Adamiec Publisher Services manager Michał Starzyk Head of Traffic SEM/SEO Afilo (IDMnet) SEM/SEO LogicSearch Traffic manager ARBOmedia

5 RTB network Trendy – zakup profili zamiast miejsca emisji Powierzchnia Miejsce emisji Użytkownicy Profile behawioralne

6 RTB network Trendy – automatyzacja

7 RTB network Trendy – automatyzacja

8 RTB network Świat się zmienia

9 RTB network Problemy wydawcy premium Oferowanie powierzchni premium w cenach non premium Niskie stawki CPM Ustawienie wyższej stawki skutkuje minimalizacją % wypełnienia powierzchni Niska kontrola nad reklamodawcami Utrudnione negocjacje z domami mediowymi

10 RTB network Rozwiązanie problemu w Adexon eCPM Jedna cena minimalna eCPM Wiele cen minimalnych 1,2 zł Im wyższa cena minimalna tym mniejszy % wypełnienia reklamami Brak możliwości wzięcia stawki za kampanię wizerunkową na witrynie premium. Konflikt z działem sprzedaży bezpośredniej. Zaniżanie stawek. Cena dla blind network 0,9 zł3,5 zł Cena dla kategorii 12 zł Cena dla witryny premium Możliwość zaoferowania różnych stawek w tym samym czasie w zależności od tego w jaki sposób chce kupić reklamodawca. Brak konfliktu z działem sprzedaży bezpośredniej. Maksymalizacja przychodów.

11 RTB network Podstawowa zaleta w Adexon Ta sama odsłona może być zaoferowana w tym samym czasie jako odsłona witryny X, odsłona w kanale tematycznym, odsłona w pakiecie audience, odsłona w sieci blind network. Wyemituje się ta reklama, która płaci największą stawkę. 12 zł 4 zł 3 zł 1 zł CPM Emisja na wybranej witrynie Emisja w kategorii tematycznej (blind) Emisja w kanale audience (blind) Emisja w sieci (blind)

12 RTB network Co widzą reklamodawcy? Adexon Adexon zasięg reklamodawca Dom mediowy DSP Kanały tematyczneKanały audience Adexon Biznes Adexon Moto Adexon Rozrywka Adexon Zdrowie Adexon News Adexon Audience kobiety 25+ Adexon Audience motoryzacja Adexon Audience GPW Adexon Podróże Adexon Sport Nazwy witryn Witryna A Witryna B Witryna C Witryna D Witryna E Witryna ….

13 RTB network Reguły sprzedaży witryna X Kanał tematyczny pakiet audience Floor price 12 zł CPM Cena minimalna InwentoryOpis Witryna X Dowolne placementy, lepiej widoczne, możliwość nałożenia danych. Floor price 4 zł CPM Floor price 3 zł CPM Witryny X, Y, Z bez możliwości wybierania Wszystkie witryny Adexon Kanał tematyczny z wybranymi witrynami dostępny dla wszystkich klientów w programmatic. Zdefiniowany kanał Audience ze zmiennymi behawioralnymi i demograficznymi. blind network Floor price 0,90 zł lub bez floor price Wszystkie witryny Adexon Adexon RTB, blind network, bez żadnych gwarancji

14 RTB network Reguły sprzedaży Dodatkowe ceny minimalne dla kampanii retargetowanych, poszczególnych agencji, trading desków, reklamodawców, konkretnych formatów reklamowych i miejsc emisji, etc.

15 RTB network Formaty reklamowe Standardowe formaty display (750x200, 750x100, 300x350, 300x600, 160x600) Video (vast 2.0) preroll Formaty niestandardowe floorad, banderole, sidead, tapeta, tapeta video, billboard push up, lightbox, etc. nie zabierające powierzchni standardowej

16 RTB network Private Dealing Room w Adexon Dostęp do samodzielnego kupowania powierzchni reklamowej w ramach sieci Adexon. Zalety dla Agencji Dostęp do powierzchni premium Nowe formaty reklamowe Wysoki % widoczności reklam Bezpieczeństwo kontentu Redukcja kosztów (5%-10%) korzystania z DSP. Zalety dla Wydawców Zwiększenie stawek CPM Ogromne możliwości kontroli sprzedaży dla Wydawców. Pogodzenie z działem sprzedaży bezpośredniej. Większe przychody

17 RTB network Kontrola ceny w PDR

18 RTB network Kontrola ceny w PDR

19 RTB network Pomysł na nowoczesną sieć Akcje specjalne pakiety audience, mailingi Private Dealing Room Pakiety Tematyczne sprzedawane automatycznie/ półautomatycznie Kampanie RTB – 3rd Party, kampanie direct, kampanie afiliacyjne, performance, Google Adsense eCPM

20 RTB network Zapewniamy wydawcom Sprzedaż reklam do agencji polskich i zagranicznych oraz do klientów bezpośrednich. Technologia tradycyjny adserving, mobile, RTB, audience wsparcie techniczne do implementacji kodów Maksymalizacja przychodów Zespół specjalistów, który reguluje ceny minimalne i doradza jak i gdzie emitować reklamy. Przejrzystość i wygoda współpracy Adexon oferuje właścicielom witryn kompleksową obsługę i profesjonalną sprzedaż powierzchni reklamowej na ich serwisach, wraz z optymalizacją emisji reklam z wielu źródeł w celu maksymalizacji przychodów.

21 RTB network Oferta dla wydawców Więcej możliwości tradycyjny adserwer SMART sprzedaż reklam w modelu RTB Więcej klientów wiele źródeł popytu podłączone automatycznie Więcej pieniędzy maksymalizacja przychodów z wielu źródeł Dane o użytkownikach podnoszą cenę emisji Mniej pracy i analiz system optymalizacji i raportowania oszczędza dużo czasu

22 RTB network Innowacyjny Adserver Capping Targetowanie (dayparting) Geotargetowanie Audience targeting Organizacja akcji niestandardowych Platforma SSP - RTB Optymalizacja Wiele źródeł przychodów Kontrola emisji Kontrola reklam i reklamodawców Więcej możliwości – RTB i emisja standardowa Platforma Improve Digital optymalizuje przychody Wydawcy z wielu źródeł i wybiera najlepszą ofertę spośród dostępnych. Jednocześnie Adexon prowadzi klasyczną sprzedaż sieciową (agencyjną i bezpośrednią) poprzez Adserver SMART.

23 RTB network Więcej klientów – wiele źródeł popytu Platformy DSP Agency Trading Desk Trading Desk Audience / retargeting agencies Sieci performance

24 RTB network Więcej pieniędzy eCPM powierzchnia passbac k Flat CPM Audience, channels RTB z ceną minimalną X wspólną dla wszystkich na poszczególnych kanałach tematycznych RTB z ceną minimalną X na zasięgu

25 RTB network Organizacja sprzedaży Adexon Dział agencyjny Agencje sieciowe, agencje średnie, agencje SEM, trading desk Dział bezpośredni Klienci duzi i MSP Dział Trading Współpraca z sieciami performance i retargetującymi (polskie i zagraniczne) Zakup automatyczny (4Q2014) Możliwość samodzielnego zakupu kampanii przez stronę WWW

26 RTB network Organizacja sprzedaży Adexon Bieżący kontakt Nasz zespół codziennie kontaktuje się z trading deskami i agencjami, żeby rozmawiać o oferowanej przez nas powierzchni reklamowej. Wypełnienie powierzchni Celem jest sprzedaż kampanii premium, aby wypełnić nie mniej niż 60% powierzchni i maksymalizować eCPM dla Wydawcy.

27 RTB network Mniej pracy przy analizach dostęp do systemu raportowania kontrola zleceń i kampanii w jednym miejscu pomoc w tworzeniu oferty reklamowej i ustalaniu cen minimalnych automatyzacja sprzedaży oszczędza czas Wydawcy - możliwość skoncentrowania się na budowaniu oglądalności i contentu witryn

28 RTB network Bezpieczeństwo i kontrola Kontrola reklam –Eliminacja reklam niezgodnych z polityką wydawcy –Lepsze dopasowanie treści do użytkowników dzięki szerokiemu dostępowi do danych Kontrola reklamodawców –Eliminacja konkurencji –Kontrola nad reklamodawcami –Kontrola nad cenami emisji dla reklamodawców

29 RTB network Nasi klienci

30 RTB network Dlaczego warto? Zaawansowana technologia Improve Digital to wiodąca europejska technologia SSP i Adexchange. Jest gwarancją dobrej monetyzacji powierzchni w modelach RTB. Podłączenie do dużej liczby kupujących Od momentu instalacji kodów reklamodawcy mogą licytować emisję reklam na powierzchni wydawcy. Maksymalizacja przychodów Zespół specjalistów do optymalizacji emisji reklam. Doświadczenie w tworzeniu sieci reklamowych (ARBO i IDMnet).

31 RTB network Jak zacząć? Oferta i negocjacje Umowa/ Regulamin Instalacja kodów Wybór partnerów kupujących Ustalenie stawek min. CPM Sprzedaż Stały kontakt z Wydawcą Optymalizacja

32 RTB network Agata Adamiec Publisher Services manager tel. (22) Puławska Warszawa Przyszłość już nie jest taka jak kiedyś


Pobierz ppt "RTB network Adexon 2014 Nowa firma, doświadczeni ludzie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google