Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji."— Zapis prezentacji:

1 generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji

2 Kim jesteśmy? Projektujemy i tworzymy gry: – Na strony WWW (Flash) – Na komputery PC, – Na telefony komórkowe (Java), na iphone Wertykalna internetowa sieć reklamowa AdAction [serwisy z grami, o grach, dla graczy] Mobilna sieć reklamowa mobiAds [reklama w telefonach komórkowych i grach na telefony - mobifree] Sieć reklamowa w grach PlayAds [reklama w grach na PC i konsole] Sieć reklamowa w grach flash FlashAds [reklama w grach flash] Przeprowadzamy akcje marketingu szeptanego [WOM] © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

3 Co to jest AdAction Network? AdAction Network to wertykalna sieć reklamy internetowej skupiająca serwisy z grami, a także o grach (ponad 60 serwisów). Sprzedajemy powierzchnię reklamową tylko na tych witrynach, które są zrzeszone w sieci. Tworzymy sieciowe pakiety reklam, aby efektywnie sprzedawać powierzchnię reklamową. Dostarczamy zasięg dla reklamodawców w grupie celowej. 3 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

4 Rozwój AdAction Network 4 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

5 Nasze witryny 5 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

6 Oferta reklamowa Dostępne są wszystkie najpopularniejsze formaty reklamowe znane z Internetu (billboard, double billboard, rectangle, skyscraper, layer, etc.) Istnieje możliwość przeprowadzania akcji specjalnych skierowanych do graczy. Sponsoring wybranych witryn + artykuły sponsorowane. 6 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

7 AdAction Network 7 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax *Źródło: Gemius Traffic, grudzień Wszystkie witryny mieszczą się odpowiednio w 4 kategoriach: Platforma PC Platforma Konsole. Gracze Casual Gracze Heavy Gamers. Tworzymy także dedykowane pakiety demograficzne, np.: -Młodzież, Kobiety, 25-35, duże miasta -Mężczyźni, 25-35, duże miasta, zarobki >=3000

8 Serwisy z grami Casual dzięki swojej różnorodności skierowane są do szerokiego grona użytkowników. Dzięki nim dotrzeć można do najliczniejszej grupy graczy. Według badań 2/3 z nich stanowią osoby w wieku Serwisy mieszczące się w tej kategorii zawierają atrakcyjne i wciągające gry online, a co za tym idzie, sporą dawkę rozrywki. W serwisach możemy znaleźć bogaty wachlarz gier przygodowych, akcji, logicznych i wielu innych, także gier dla dziewcząt i najmłodszych użytkowników. Serwisy z grami CASUAL 8 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

9 Serwisy Heavy Gamers skierowane są do zapalonych graczy, którzy bardzo selektywnie konsumują media i ciężko do nich dotrzeć z reklamą. Gry są odzwierciedleniem ich stylu życia i często stanowią najprzyjemniejszą formę rozrywki. Serwisy znajdujące się w tej kategorii są mocno rozbudowane i bogate w treść, obejmują liczne artykuły, nowinki, pliki, dema, filmy, ciekawostki, solucje, oraz relacje z imprez e-sportowych. Często wzbogacone są także o ciekawe galerie, quizy, profile i bazy graczy. Zawartość tych serwisów dynamiczne rośnie i kreatywnie poszerzana jest o nowe możliwości, np. rywalizację w ligach e-sportowych. Serwisy z grami HEAVY GAMERS 9 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

10 Serwisy z grami PC skierowane są do bardzo aktywnych graczy, którzy poświęcają na swoja rozrywkę średnio 5 godzin tygodniowo. Aż 1/3 tej grupy gra on – line w swoje ulubione gry i szuka o nich ciekawych oraz atrakcyjnych informacji w sieci. Dzięki serwisom skupionym w kategorii PC, gracze mają szanse pogłębić swoja wiedze na tematy ulubionej gry a także się nią dzielić. Często tworzą mikro społeczności skupione wokół pojedynczych gier lub większe grono, poświecone danej kategorii np.: gry strategiczne, wyścigowe. W kategorii PC znajdują się też gry przeglądarkowe, które wysoką aktywność notują w godzinach pracy. Serwisy z grami PC 10 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

11 Serwisy z grami na KONSOLE Serwisy z tej kategorii skierowane są do miłośników i koneserów gier na konsole. Dominującą grupę odbiorców stanowią gracze w wieku lat, głównie zamożniejsi mieszkańcy dużych miast. Obok rozbudowanych opisów gier oraz aktualnych wiadomości ze świata konsoli, znajdują się tu ciekawe newsy i aktywne fora, na których fani konsol mogą wymienić się poglądami. Serwisy oferują różnorodność platform i dzięki nim istnieje możliwość serwowania reklam skierowanych do pasjonatów konsol : xbox 360, playstation 3, playstation 2, nintendo DS, nintendo wii. 11 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

12 Kim są gracze? 12 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

13 Gracze w Polsce 13 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródła: * Millward Brown SMG/KRC TGI/NetTrack – 2007 **Badanie Megapanel PBI/Gemius – Czerwiec 2008 ***Badanie PBI na zlecenie Mindshare – Maj % populacji 15+ (prawie 5 mln) spędza wolny czas grając w gry komputerowe, video i on-line.* Ponad 50% z tej grupy to osoby w wieku * 59% tej grupy to mężczyźni.* Strony z grami on-line odwiedziło w czerwcu 2008 roku w sumie ponad 7 mln RU.** 20% graczy deklaruje iż w ostatnim miesiącu grało w sieci lokalnej z innymi graczami, aż 37% deklaruje wykorzystanie do gry multiplayer Internetu.***

14 Gracze w Europie 14 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródło: GameVision Europe 2007 **Nielsen Interactive Entertainment/ISFE Przeciętny gracz spędza ponad 8 godzin tygodniowo grając w gry (dla grupy w wieku jest to 12,5 godziny). W Europie jest ponad 37 milionów aktywnych graczy, przy 91 milionach w USA (ponad 30% z nich to kobiety). Przeciętny wiek gracza to 28 lat, największą grupę stanowią osoby w wieku lat. 51% gracz w wieku lat gra w pokoju gościnnym – reklama dociera do innych domowników. Gracze generują 400 milionów godzin spędzonych przy grze każdego tygodnia.

15 Gracze w Polsce 15 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródło: Badanie PBI na zlecenie Mindshare, grupa 325 respondentów – Maj 2008 Średni czas spędzany na graniu to 4 godziny 48 minut tygodniowo

16 Gracze jako klienci 16 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Gracze chętniej kupują reklamowane produkty Źródło: Millward Brown SMG/KRC TGI/NetTrack – 2007

17 Wiek graczy 17 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Źródło: Raport Polski rynek gier komputerowych Money.pl. Dane: Millward Brown SMG/KRC na podstawie TGI i NetTrack Udział osób w poszczególnych grupach wiekowych wśród grupy deklarujących, że gra w gry komputerowe

18 Branże zgodnie z profilem gracza 18 IT - TECHNOLOGIA FMCG MOTORYZACJA AKCESORIA DLA GRACZY ODZIEŻ RTV © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

19 Cennik i specyfikacja 19 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

20 Modele wyceny emisji 20 © AdAction 2008, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax Reklamodawca płaci za liczbę wyświetlonych reklam (za 1000 odsłon) CPM (cost per mille) Reklamodawca płaci za czas emisji (np. Za tydzień, miesiąc) Flat fee (opłata ryczałtowa) Reklamodawca płaci za liczbę kliknięć w reklamę (ceny zwykle negocjowane po kampanii testowej) CPC (cost per click) Reklamodawca płaci za wygenerowanie zainteresowania (np. wypełnienie formularza kontaktowego, za rejestracje w systemie, za pobranie oferty, itp.) CPL (cost per lead) Reklamodawca płaci za wygenerowanie sprzedaży (może być to stała opłata za sprzedaż lub procent od wygenerowanej sprzedaży) CPS (cost per sale) Reklamodawca płaci za generowany ruch, a dodatkowo wynagradza afiliantów za generowanie sprzedaży lub leadów. Modele mieszane

21 Technologia 21 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax jeden AdServer dla wszystkich serwisów standaryzacja rozmiarów reklam w grach zaawansowane targetowanie (capping, geotargeting, targeting godzinowy, targeting behawioralny) sprzedaż w pakietach statystyki w jednym miejscu Technologia BBmedia zapewnia emisję, zliczanie, raportowanie i rozliczanie kampanii reklamowych na serwisach internetowych.

22 Zrealizowane kampanie 22 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15, Warszawa, tel , fax

23 generujemy efekty Zapraszamy do współpracy Kontakt: Joanna Głuskowska Jubilerska 10, Warszawa mobile: | tel.: | faks.:


Pobierz ppt "Generujemy efekty prezentacja sieci AdAction Network oferta dla agencji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google