Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

p.w.- klęk podparty- unieś prawą Rękę w przód i lewą prostą Nogę w tył. Utrzymaj pozycję kilka sekund, zmień stronę (około 10 powtórzeń). Ćwiczenia wzmacniające.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "p.w.- klęk podparty- unieś prawą Rękę w przód i lewą prostą Nogę w tył. Utrzymaj pozycję kilka sekund, zmień stronę (około 10 powtórzeń). Ćwiczenia wzmacniające."— Zapis prezentacji:

1

2 p.w.- klęk podparty- unieś prawą Rękę w przód i lewą prostą Nogę w tył. Utrzymaj pozycję kilka sekund, zmień stronę (około 10 powtórzeń). Ćwiczenia wzmacniające

3 .p.w.- leżenie tyłem- dociśnij ugiętą prawa N do klatki piersiowej, utrzymując N lewą prostą nad podłogą. Głowa i barki podczas ćwiczenia są oderwane od podłogi. Zmieniaj ułożenie NN dociskając naprzemiennie prawe, lewe kolano do klatki piersiowej (2- 3 razy 20 powtórzeń). Ćwiczenia wzmacniające

4 . p.w.- leżenie tyłem- unieś proste NN w górę. Utrzymaj kąt prosty w stawach biodrowych. Wytrzymaj pozycje 2- 3 razy po 30 sekund. Ćwiczenia wzmacniające

5 .p.w.- stań ze złączonymi stopami- wykonaj skłon tułowia w przód o prostych nogach, następnie wyprost (około 20 powtórzeń).

6 .p.w.- klęk podparty- pompki korekcyjne. Utrzymuj miednicę nad kolanami, a barki nad dłońmi. Uginając RR w stawach łokciowych zbliż klatkę piersiową do podłogi (około 20 powtórzeń). Ćwiczenia wzmacniające

7

8 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- „siad motylkowy”- złącz podeszwy stóp, kolana na zewnątrz. Staraj się utrzymać kąt prosty w stawach kolanowych. Wydłużaj kręgosłup ściągając kolana w dół. Utrzymaj pozycję 30 sek.

9 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- siad płotkarski (ustaw kąt prosty w stawie kolanowym nogi zgiętej). Wykonaj skłon tułowia do N prostej, staraj się dotknąć przeciwna dłonią do palców stóp. Utrzymaj pozycję 30 sek.. Zmień stronę.

10 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- leżenie tyłem- dociągnij prawa N do klatki piersiowej, lewą wyprostuj na podłodze. Połóż prawą R w górę skośnie na podłodze. Przenieś prawe kolano na podłogę po lewej stronie. Utrzymaj pozycję 30 sek.. Zmień stronę.

11 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- leżenie tyłem- NN ugięte. Dociągnij prawą, ugiętą N do klatki piersiowej. Powoli wyprostuj N lewą na podłodze. Utrzymaj pozycję 30 sek.. Zmień stronę.

12 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- siad rozkroczny- wykonaj rotację tułowia na prawą N, a następnie skłon do prawej N. Utrzymaj pozycję 30 sek.. Zmień stronę.

13 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- siad prosty- wykonaj skłon tułowia w przód. Utrzymaj pozycję 30 sek.

14 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- stań w lekkim rozkroku- wykonaj skłon tułowia o prostych NN. Utrzymaj pozycję 30 sek.

15 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- j.w.- przenieś ugiętą prawą R w górę, opuść dłoń na łopatkę. Lewą dłoń przenieś od dołu na łopatkę. Spleć palce. Wydłużaj kręgosłup. Utrzymaj pozycję 30 sek.. Zmień stronę.

16 Ćwiczenia Rozciągające p.w.- siad skrzyżny- spleć palce, odwróć dłonie, wyciągnij RR w górę. Wydłużaj kręgosłup. Utrzymaj pozycję 30 sek.


Pobierz ppt "p.w.- klęk podparty- unieś prawą Rękę w przód i lewą prostą Nogę w tył. Utrzymaj pozycję kilka sekund, zmień stronę (około 10 powtórzeń). Ćwiczenia wzmacniające."

Podobne prezentacje


Reklamy Google