Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wykonali:  Norbert Wójcik  Daniel Walczyński  Sebastian Łach.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wykonali:  Norbert Wójcik  Daniel Walczyński  Sebastian Łach."— Zapis prezentacji:

1 Wykonali:  Norbert Wójcik  Daniel Walczyński  Sebastian Łach

2 1.Różnice pomiędzy rysunkiem wektorowym, a rastrowym. 2.Zastosowanie grafiki wektorowej. 3.Na czym polega praca grafika komputerowego. 4.Jakie programy są przeznaczone do tworzenia grafiki wektorowej. 5.Pasek narzędzi programu CorelDraw. 6.Najpopularniejsze funkcje CorelDraw. 7.Nasze prace. 8.Logo stworzone za pomocą CorelDraw. 9.Wnioski.

3 Podczas powiększania obrazu rastrowego będzie w końcu widać poszczególne piksele, natomiast podczas powiększania obrazu wektorowego będzie widać ostre kształty figur geometrycznych, z których obraz jest zbudowany.

4

5 Z grafiką wektorową spotykamy się na co dzień, jej główne zastosowania to:  logo, herby, flagi, godła  schematy naukowe i techniczne  mapy i plany  różnego typu znaki, np. drogowe  część graficznej twórczości artystycznej (np. komiksy)  gry komputerowe, kreskówki  strony internetowe

6 Najpopularniejsze programy używanie do tworzenia grafiki wektorowej to m.in.  CorelDraw  FreeHand MX  Illustrator CS2  Inkscape  Real-DRAW Pro 4.0  Autocad

7 Głównym zadaniem grafika komputerowego jest:  Opracowywanie projektów graficznych zazwyczaj o charakterze informacyjnym, reklamowym, a także artystycznym, a następnie ich realizacja.  Przekształcanie map bitowych na obiekty grafiki wektorowej.

8  Tworzenie nowych obiektów za pomocą specjalistycznych oprogramowań takich jak np. Corel Draw, CorelPhotoPaint czy Adobe Photoshop.  Projektowanie oraz dokładność wykonania określonego projektu.  Trzymanie się treści pozyskanych zleceń i terminem ich realizacji.

9

10 Obwiednia Metamorfoza

11 Zniekształcenie Głębia

12 Przezroczystość Obrys

13

14 Zegar

15 Płyta CD

16 Lokomotywa

17 Gwiazda

18 Gwiazda nr 2

19 Foldery

20 Wskaźnik Prędkości

21 Jabłko

22 Pik, kier, karo i trefl.

23 Palma

24 Znicz

25

26 Logo uczniowskiego klubu sportowego

27  Po realizacji projektu, możemy stwierdzić że warto było poświęcić wolny czas na poznawanie programu Corel Draw.  Dzięki programowi nauczyliśmy się tworzyć nowe, interesujące i ciekawe obiekty, których wcześniej nie potrafiliśmy zrobić w zwykłym programie.  Ćwiczenia z Corel Draw ułatwiły nam zaprojektowanie własnego logo.

28  Realizacja projektu uświadomiła nam na czym polega praca grafika komputerowego.  Dzięki metodzie webquest nie musieliśmy tracić czasu na wyszukiwanie stron poświęconych nauce programu CorelDraw, instrukcja była jasna i przejrzysta.  Zawsze mogliśmy sprawdzić co zostało jeszcze do zrobienia i ile mamy na to czasu. Zachęcamy was do poznawania tego programu, naprawdę warto !

29 Podczas pracy nad projektem korzystaliśmy z następujących stron: projektowania-logo/ projektowania-logo/ Prace które widzieliście, powstały m.in. dzięki wskazówkom i czytelnym instrukcjom dostępnych na tych stronach.

30


Pobierz ppt "Wykonali:  Norbert Wójcik  Daniel Walczyński  Sebastian Łach."

Podobne prezentacje


Reklamy Google