Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

18 maja 2016, Ełk Technopark. Pozyskaj środki na rozwój IT w Twojej Firmie Agenda konferencji Punkt agendyGodzina 1. Powitanie uczestników i prezentacja.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "18 maja 2016, Ełk Technopark. Pozyskaj środki na rozwój IT w Twojej Firmie Agenda konferencji Punkt agendyGodzina 1. Powitanie uczestników i prezentacja."— Zapis prezentacji:

1 18 maja 2016, Ełk Technopark

2 Pozyskaj środki na rozwój IT w Twojej Firmie Agenda konferencji Punkt agendyGodzina 1. Powitanie uczestników i prezentacja oferty firmy SETUP – Jacek Sadowski – Dotacje w nowej perspektywie – prelegent Jakub Rzeczycki Comarch ERP – Pozyskanie finansowania – bezzwrotne dotacje na inwestycje – Szymon Mironowicz MIR Consulkting – Przerwa kawowa11.15 – Rozwiązania COMARCH ERP 2.0. Jak produktu ERP mogą poprawić Twój biznes – Jakub Rzeczycki COMARCH ERP – Przykłady wdrożonych rozwiązań przez firmę SETUP – Jacek Sadowski – Przerwa kawowa12:30 – Strefa eksperta – panel dyskusyjny12:45 – 13.30

3 Firma SETUP Istniejemy od 1991 roku – 25 lat Od 2005 Partner Firmy COMARCH (od 11 lat) Wdrożenia w handlu, produkcji, usługach, medycynie, Pozyskaliśmy ponad 100 Klientów na rozwiązania COMARCH Posiadamy certyfikaty na poziomie specjalisty i wyższym: 20 Optimy, 33 XL-a Od 10 lat realizujemy wdrożenia dofinansowywane przez fundusze unijne.

4 Kryteria wyboru projektów a funkcjonalnośći COMARCH Projekt otrzymuje 3 pkt jeżeli dotyczy co najmniej jednego z niżej wymienionych obszarów: 1) telekonferencje itp. (E-Communication); 2) zarządzanie relacjami z klientami (E-CRM); zarządzanie dokumentami (EDM - Document Management); 3) wspomaganie zarządzania wiedzą (EKM - Konowledge Management); 4) wspomaganie kształcenia i podnoszenia kwalifikacji (E-Learning); 5) wsparcie i automatyzacja pracy grupowej (EGA - Groupware Automation); 6) zdalne usługi dostarczania oprogramowania, platform teleinformatycznych (ASP – Application Service Providing, PSP – Platform Service Providing; 7) strony internetowe

5 CRM - Szybka i kompletna informacja o Kliencie Zapisywanie i dostęp do informacji (kontaktów, notatek) dot. klienta z dowolnego miejsca w systemie W zależności od uprawnień, pełny lub ograniczony dostęp do danych

6 Dostęp do wiadomości dzięki integracji z MS Outlook Każda wysłana bądź otrzymana wiadomość mailowa może być skojarzona z kontrahentem i zapisana na liście kontaktów

7 Delegowanie i monitoring działań zleconych pracownikom Prezentowanie zadań i zarządzanie czasem poprzez terminarze; integracja kalendarzy z MS Outlook Generowanie zadań z możliwością ustawienia przypomnień Sygnał dla pracownika o konieczności podjęcia określonych działań

8 8 EDM – Document management RĘCZNY ASYSTENT PREZESA PREZES DYREKTOR SPRZEDAŻY PREZES

9 Rodzaje obiegu RĘCZNY WPROWADZENIE FAKTURY AKCEPTACJA OSOBY ODPOWIEDZIALNE J AKCEPTACJA PRZEŁOŻONEGO AKCEPTACJA KSIĘGOWA AKCEPTACJA ZARZĄDU ASYSTENT PREZESA PREZES DYREKTOR SPRZEDAŻY PREZES

10 Zamodelowanie obiegu pracy W zależności od sytuacji możemy wymusić określone zachowanie systemu Rejestracja faktury Przekazanie do działu Opis merytoryczny Akceptacja działu finansowego Do zaksięgowania Do zapłaty Do innego działu Do poprawy Możliwość automatycznego wykonania operacji przez system Realizacja procesu wg zadanej ścieżki

11 Obsługa sekretariatu/ dziennika podawczego Pełna lista dokumentów znajdujących się w obiegu wraz z informację o aktualnym statusie Typ dokumentu może determinować ścieżkę obiegu Dokument papierowy warto zeskanować i podłączyć jako załącznik

12 Automatyczne powiadomienia i wiadomości w skrzynce pracownika Przypomnienie w formie komunikatu oraz Zgodnie z przyjętym dla dokumentu schematem, system sugeruje kolejne działania Wszystkie sprawy dot. danej osoby są dostępne z poziomu Skrzynki Pracownika

13 Kryteria wyboru projektów a funkcjonalnośći COMARCH Projekt otrzymuje 6 pkt jeżeli dotyczy co najmniej jednego z niżej wymienionych obszarów: 1)elektroniczna integracja i zarządzanie działaniami związanymi z procesem zamówień i zaopatrzenia (E- Procurement): automatyzacja procesu zakupowego (obejmuje cały proces zaopatrzeniowy w całej organizacji i na wszystkich jej poziomach; obieg dokumentów, wykorzystywanie e-podpisu, e-faktura odbywa się drogą elektroniczną); kontrola zakupów (prowadzenie centralnej koordynacji planowania, budżetowania oraz monitorowania procesu zakupów); standaryzacja asortymentu i E-SCM (zarządzanie łańcuchem dostaw); 2)zarządzanie projektami (EPM – Project Management); 3)zarządzanie zasobami ludzkimi (EHR)

14 Przykładowa ścieżka postępowania z zamówieniami w zgodzie z polityką jakości Oferta/ Kalkulacja Zamówienie Sprzedaży Wydanie WZ/ RW Zlecenie Produkcyjne S P R Z E D A Ż FA/ PA Zamówienie Zakupu Zapytanie Klienta - potwierdzenie, przypomnienie, Modelowanie procesów: - automat. zapis, wydruk, wysyłka… -

15 Pełna obsługa procesów ofertowania i zamówień Zamówienia od odbiorców i do dostawców mogą być poprzedzone zapytaniem ofertowym, ofertą Realizacja dokumentów (np. zamówień sprzedaży) na wiele różnych sposobów Różne statusy ofert i zamówień. Bieżący podgląd i możliwość filtrowania listy

16 Przygotowanie i wielowariantowość ofert Kalkulacja ofert na podstawie danych historycznych Zastosowanie warunków z poprzednich dokumentów (cena, ilość) w bieżącej transakcji

17 Import ofert i aktualizacja nazw katalogowych Aktualizacja bazy towarów (nazw) na podstawie katalogów dostawców Import ofert dostawców np. z arkusza Excel

18 Analizy ofert i zamówień Średnia wartość i czas pracy nad ofertami sprzedaży

19 ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI EPM – Project Management Struktura projektu – etapy projektu Zarządzanie dokumentacją – ZO, OF, ZS… Import danych z programów do kosztorysowania Harmonogramowanie prac, kooperacja Zarządzanie harmonogramem Szczegółowa ewidencja kosztów, rozliczanie

20 Wszystkie informacje o projekcie w jednym miejscu Projekt oraz poszczególne etapy mają swoje odzwierciedlenie również po stronie księgowo- kontrolingowej Rozpoczęcie projektu może być poprzedzone zapytaniem ofertowym/ ofertą Kosztorys oraz budżet są związane z projektem; stanowią podstawę do ofertowania oraz oceny wykonalności rzeczowo- finansowej

21 Współpraca z programami do kosztorysowania Wbudowane mechanizmy przenoszenia kosztorysów z popularnych aplikacji kosztorysowych (m.in.: Norma PRO, Zuzia, Winbud)

22 Panel kierownika budowy

23 Zarządzanie projektem za pomocą wykresu Gantta

24 Ocena stopnia realizacji budżetu projektu

25 e-Pracownik – nowoczesne narzędzie do zarządzania czasem pracy i urlopami

26 Ustalanie planu pracy

27 Planowanie i zatwierdzanie urlopów

28 Kryteria wyboru projektów a funkcjonalnośći COMARCH Projekt otrzymuje 9 pkt jeżeli dotyczy co najmniej jednego z niżej wymienionych obszarów: 1)procesy wymiany produktów i usług pomiędzy dostawcami a odbiorcami, sprzedaż i kupowanie towarów i usług, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień oraz obsługa płatności bezgotówkowych (E-Commerce); 2)elektroniczna wymiana danych, informacji, dokumentów (EDI – Electronic Data Interchange); 3)komputerowo wspomagane projektowanie i produkcja (CAD/CAM/CAE - Computer Aided Design/Manufacturing/Engineering)

29 Wielokanałowa sprzedaż Wygodne zarządzanie wszystkimi kanałami z jednego miejsca: 1.Dodaj opis 2.Dodaj zdjęcie 3.Zdecyduj, gdzie chcesz udostępnić towar

30 Pulpit Kontrahenta – innowacyjna platforma business to business (B2B)  Platforma B2B pozwalająca na zamawianie towarów przez Internet  Indywidualnie dopasowana informacja o ofercie, promocjach  Monitoring stanu zamówień i płatności  Zgłaszanie i podgląd stanu realizacji reklamacji  Różne wersje językowe

31 Dostęp do spersonalizowanej oferty – informacje o cenach, promocjach, ilościach magazynowych Informacja nt. płatności, możliwość wydruku dokumentów Lista zamówień wraz z informacją nt. statusu i czasu realizacji; możliwość akceptacji ofert i wysyłki zapytań ofertowych Wgląd klienta w listę zgłoszeń reklamacyjnych, serwisowych, opcjonalnie – również stopnia realizacji zleceń produkcyjnych Duże możliwości w zakresie modyfikacji szaty graficznej oraz zmiany prezentowanych treści

32 Inna płaszczyzna B2B - obsługa EDI Automatyczne przesyłanie dokumentów w formie elektronicznej Bliska współpraca z dostawcami i odbiorcami Komunikowanie o występujących rozbieżnościach Eliminacja błędów ludzkich

33 E-Sklep czyli internetowy oddział firmy  Rozbudowany i w pełni modyfikowalny interfejs graficzny  Wielofunkcyjny panel administracyjny  Generowanie raportów, statystyk i analiz  Pozycjonowanie sklepu w Internecie  Porównywarka produktów  Rozbudowana wyszukiwarka produktów  Powiadomienia SMS  Integracja z FreshMail

34 E-Sklep – jedyne takie rozwiązanie pełna integracja i zarządzanie z poziomu ERP XL

35 WSZYSTKO.PL - darmowa sprzedaż przez Internet Zaznaczenie parametru decyduje o tym, czy indeks ma być widoczny na portalu Indeksy należy przyporządkować do odpowiednich kategorii

36 Kryteria wyboru projektów a funkcjonalnośći COMARCH Projekt otrzymuje 15 pkt jeżeli dotyczy co najmniej jednego z niżej wymienionych obszarów 1)systemy informacji i analizy zarządczej (BI - Business Intelligence); 2)zintegrowane zarządzanie zasobami przedsiębiorstwa – materiałowymi, finansowymi, produkcyjnymi, ludzkimi (ERP – Enterprise Resource Planning); 3)komputerowo zintegrowane wytwarzanie (CIM – Computer Integrated Manufacturing); 4)systemy nadzorujące przebieg procesu technologicznego lub produkcyjnego (SCADA – Supervisory Control And Data Acquisition)

37 Comarch ERP XL Business Intelligence – obszary analityczne: Logistyka Wyniki Operacyjne Księgowość Płatności Produkcja CRM Transport i wizyty Reklamacje

38 Dziękuję! Jacek Sadowski SETUP Comarch Partner


Pobierz ppt "18 maja 2016, Ełk Technopark. Pozyskaj środki na rozwój IT w Twojej Firmie Agenda konferencji Punkt agendyGodzina 1. Powitanie uczestników i prezentacja."

Podobne prezentacje


Reklamy Google