Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego."— Zapis prezentacji:

1 Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego wizerunku marki Polska, a także zwiększenie rozpoznawalności i wiedzy o Polsce edukacja na temat produktów turystycznych Strategia: ciągła obecność informacji o Polsce generowanie jak największego zasięgu Projekt „Lubię Polskę!” Kampania „Polska. Come and Find Your Story ” Obszar: Chiny, Indie, Japonia Realizacja: Styczeń 2013- listopad 2015

2 touroperatorzy (w tym organizatorzy przemysłu spotkań) media (dziennikarze, blogerzy) środowiska opiniotwórcze ( w tym producenci filmowi) konsumenci (w przypadku Chin) Grupy docelowe Hasło „Polska. Come and Find Your Story Wykorzystanie w linii kreacyjnej idei rekomendacji Kreacja

3 Realizacja projektu „Lubię Polskę!” Działania realizowane zagranicą kampania w mediach: tv, prasa, internet, outdoor, social media działania PR (Home Office w Indiach i Chinach, POIT Tokio) roadshow dla branży turystycznej (Chiny, Indie, Japonia) event dla branży filmowej w Mumbaju Działania realizowane w Polsce podróże studyjne projekt szkoleniowy dla polskiej branży turystycznej przygotowanie materiałów kreatywnych (wydawnictwa, prezentacje, spot, reportaże, aplikacje, program e-learningowy „Poland Specialist”)

4 Wskaźniki – TV i prasa Zasięg w przypadku reklam TV w Chinach (64%), Emisje w TV, w okresie styczeń – luty: region Kantonu – 2852 emisji spotu region Szanghaju – 232 emisji spotu region Pekinu – 332 emisji spotu Zasięg w przypadku reklam prasowych (Chiny 70%), Zasięg w przypadku reklam prasowych (Chiny 70%), Chiny 39 reklam do konsumentów 10 reklam do branży turystycznej Indie 20 reklam Japonia 8 reklam

5 Wskaźniki - internet Liczba wejść na stronę serwisu poland.travel w przypadku kampanii internetowychLiczba wejść na stronę serwisu poland.travel w przypadku kampanii internetowych Chiny (16 878 007), Indie (10 194 956), Japonia (901 107) Liczba publikacji i reklam w InternecieLiczba publikacji i reklam w Internecie Chiny (540 148), Indie (536 300), Japonia (109 010)

6 Wskaźniki Wielkość ważona kampanii zewnętrznej (OOH) Chiny 22 823 (wskaźnik deklarowany 22 219) Japonia 16 387 (wskaźnik deklarowany 4910) Polska 102 714 Kampania w mediach społecznościowych Chiny (Weibo) Japonia (Facebook) Indie (Facebook) łącznie 160 mln odsłon postów

7 Kampania outdoor Chiny Październik 2013 30 przystanków autobusowych outdoor na terenie terenów targowych stoisko na targach CITM w Kunming (54m2), 24-27.10.2015 Czerwiec 2014 100 przystanków autobusowych 2 autobusy linii kursującej na targi BITE stoisko na targach BITE w Pekinie (18 m2), 27-29.06.2015 Kampania outdoor Japonia 9 grudnia 2013 - 8 stycznia 2014 Reklamy w metrze w liniach: Keihintohoku/Negishi Marunouchi Yurakucho Fukutoshin Hibiya Chiyoda Łącznie 3180 nośników

8 Beijing Evening News Jinghua Times The Beijing News Shanghai Morning Post Guangzhou Daily Yangcheng Evening News Southern Metropolis Daily Prasa - Chiny Podróże studyjne 13 dziennikarzy i 42 touroperatorów 35 dziennikarzy i 29 touroperatorów 73 dziennikarzy i 61 touroperatorów

9 Szkolenia dla polskiej branży turystycznej 3 edycje szkoleń 3 edycje szkoleń I edycja: kwiecień – czerwiec 2013 II edycja: wrzesień – październik 2013 III edycja: kwiecień – czerwiec - wrzesień 2014 6 miast Gdańsk, Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice Gdańsk, Warszawa, Kraków, Wrocław, Poznań, Katowice ponad 300 przeszkolonych osób ponad 300 przeszkolonych osób 96% uczestników potwierdziło, że szkolenia spełniły ich oczekiwania 96% uczestników potwierdziło, że szkolenia spełniły ich oczekiwania

10 Turystyka vs. Film Przewodnik po lokacjach filmowych Podróże studyjne dla branży filmowej Spotkania B2B & prezentacja dla indyjskiej branży filmowej w Mumbaju Realizacja filmu KICK i Bangistan w Polsce KICK w Warszawie W efekcie działań PR uzyskano wynik: 595 publikacji w mediach ogólnopolskich 55 publikacje w mediach zagranicznych W tym: radiowe: 231 telewizyjne: 96 prasowe: 41 internetowe: 227 KICK w Indiach KICK w Indiach Box Office 61 mln USD Najpopularniejszy film 2014 roku 4 miejsce w historii kinematografii Bollywood na świecie Największa premiera TV 2014 roku (4,493 000).

11 Wydawnictwa drukowane Wydawnictwa drukowane Manual Tematyczne foldery promocyjne Suplement Przemysłu Spotkań Suplement Przemysłu Spotkań Prezentacja Przemysłu Spotkań Prezentacja Przemysłu Spotkań Reportaże filmowe Reportaże filmowe Spot reklamowy Spot reklamowy Program e-learningowy Program e-learningowy „POLAND SPECIALIST” Materiały promocyjne

12 Przyjazdy z Azji 2011201220132014 Chiny33 18235 63139 28948198 Indie11 32413 58114 23818 654 Japonia39 20241 22249 37050 693 Dane: GUS Korzystający z bazy noclegowej w latach 2011-2014 Zmiana liczby korzystających z bazy noclegowej styczeń- sierpień 2015/ styczeń-sierpień 2014 Chiny+ 22,6 % Indie+12,3 % Japonia-1,2 %


Pobierz ppt "Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google