Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

MARKETING w oparciu o diagnostykę DIACOM

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "MARKETING w oparciu o diagnostykę DIACOM"— Zapis prezentacji:

1 MARKETING w oparciu o diagnostykę DIACOM

2 Organizujemy spotkania dla 10 - 15 osób
Lekarz Diagnosta wykonuje badanie na podstawie wcześniejszych rejestracji - zaliczki Koszt: 150 zł/osoby Klientów zapraszamy poprzez konsultantów - promotorów zdrowia, którzy proponują : poprawę samopoczucia, poprawę kondycji fizycznej profilaktykę zdrowia lub wspomaganie leczenia konsultant - 25 zł średnio 12 osób DIAGNOSTA 12 osób x 100 zł = zł 1 osoba zamawia średnio: 80 – 120 PV tj. 448 zł – 672 zł w CK Organizator Gabinetu otrzymuje Promo Diacom +10% wartości zakupu Klientów w suplementach tj. ok. 50 zł/osoby bilet: 25 zł

3 KORZYŚCI: Sprzedaż: około 90 PV/osobę x 12 osób = PV x 5,60 zł/PV = zł Zysk ze sprzedaży: zł CK zł CR = zł Zysk ze 150 zł – 100 zł – 25 zł = 25 zł x 12 osób zł Zysk z organizacji Gabinetu: 10% powyżej 500PV zamówień, 108PV – zł Zysk z BERBON na przyszłe zakupy – 164PV zł Zysk z rejestracji nowych Reprezentantów około 5 osób x 70 zł – zł Zysk z rozpisanego BONUSU Reprezentantów około – zł Razem z DIACOM wykonanego w jednym dniu – 12 osób = 4.381 zł

4 Jak to zrealizować? Organizujemy Gabinet DIACOM
ZAPRASZAMY NA SKANER DIACOM wykonywany przez Lekarza Diagnostę Certyfikat DIACOM Diagnostyka DIACOM pomoże nam: Bezpośredni kontakt z Klientem: Badanie DIACOM wykonywane ok. 30 minut koszt zł odzyskać dobre samopoczucie odbudować kondycję fizyczną zapewnić profilaktykę zdrowia wspomóc leczenie farmakologiczne Wcześniejsza rejestracja wyłącznie po dokonaniu wpłaty – 50 zł Bilet z datą i godziną badania

5 Gabinet DIACOM LEKARZ DIAGNOSTA SPRZEDAŻ RECEPCJA
wypisuje na Zaleceniu niedobory, toksyny i inne wypisuje zalecone suplementy zapisuje dawkowanie zaleconych suplementów na miesięczną kurację - określa etapy suplementacji dopisuje cenę Klienta zaleconych suplementów podsumowuje koszt zaleconych suplementów SPRZEDAŻ pytamy Klienta : czy jest zadowolony z diagnostyki czy rozumie potrzeby swojego organizmu czy chciałby skorzystać z kuracji suplementacyjnej jaki etap kuracji mu naj- bardziej odpowiada czy wpłaci zaliczkę na kurację suplementacyjną czy umówić kolejny termin na diagnostykę DIACOM RECEPCJA przyjęcie Klienta  informacja o diagnostyce DIACOM wypisanie danych Klienta na Zaleceniu

6 Podsumowanie SYSTEM MARKETINGOWY STARLIFE, w oparciu o diagnostykę DIACOM, pozwala na osobisty rozwój Reprezentanta STARLIFE pracującego zarówno jako SPRZEDAWCA suplementów diety, a także jako MANAGER budujący struktury MLM. "Człowiek uczący się podbije świat, człowiek nauczony przekona się, jak doskonale został przygotowany do życia w świecie, którego nie ma"


Pobierz ppt "MARKETING w oparciu o diagnostykę DIACOM"

Podobne prezentacje


Reklamy Google