Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Biznes sieciowy nie jest dla wszystkich.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Biznes sieciowy nie jest dla wszystkich."— Zapis prezentacji:

1

2 Biznes sieciowy nie jest dla wszystkich.
Niniejsza prezentacja ma dać odpowiedź czy jest dla Ciebie lub umocnić Cię w tym przekonaniu. Robert Toru Kiyosaki (ur. 8 kwietnia 1947), amerykański inwestor, biznesmen, autor poczytnych książek motywacyjnych. Urodził się i wychował na Hawajach, uczęszczał do Amerykańskiej Akademii Morskiej i służył w oddziałach marines jako pilot śmigłowca podczas wojny wietnamskiej. Po opuszczeniu oddziałów marines pracował jako sprzedawca kopiarek dla firmy Xerox, zanim rozpoczął karierę jako inwestor i nauczyciel. Kiyosaki używa porównania "bogaty ojciec, biedny ojciec", aby zilustrować swój pogląd, iż większość ludzi utknęła w czymś, co nazywa "wyścigiem szczurów" - żyją od wypłaty do wypłaty i spędzają cały swój czas pracując na zapłacenie rachunków. W swoich książkach Kiyosaki staje po stronie mechanizmów inwestowania przyjaznych dla podatków, jak na przykład nieruchomości lub zakładanie firm, w opozycji do tradycyjnych indywidualnych praw własności do papierów wartościowych. Opisuje coś, co nazywa kwadrantem przepływu gotówki i stanowi próbę rozróżnienia pomiędzy pracownikiem, samozatrudnionym lub właścicielem małej firmy, ludźmi biznesu i inwestorami.

3 Co sprawia że ludzie stają się bogaci?
W szkole uczeni jesteśmy by zdobywać dobre oceny, a to nas doprowadzi do tego żeby dostać dobrą i bezpieczną pracę. Zamiast ukierunkowywać do bycia bogatym, a wiec zostania właścicielem biznesu i inwestorem. Dlaczego Thomas Edison był bogaty? Nie wymyślił żarówki! On ją udoskonalił, a potem dodał jej wartość handlową! Założył kilka wielkich firm i stał się multimilionerem. Wcześniej go jednak wyrzucono ze szkoły, ponieważ był za mało zdolny. Zaczął więc na kolei sprzedawać słodycze i gazety. Dało mu to umiejętność sprzedawcy. Potem założył gazetę. Następnie wynajął grupę chłopców którzy sprzedawali słodycze i jego gazetę. Dalej nauczył się alfabetu Morsa stał się najlepszym operatorem telegrafu. To doprowadziło go do odkrycia potęgi „systemu” i przeniesienie tego do biznesu. Dalej odkrył siłę „sieci”. Od tej pory: „Najbogatsi ludzie na świecie budują sieci, pozostali przygotowani są do szukania pracy”. Podążył za tym Rockefeler – budując sieć stacji benzynowych, i wielu, wielu innych. Dobrze zaprojektowany i poprowadzony biznes przyniesie o wiele więcej niż ciężka praca jednostki.

4 Dlaczego bogatsi stają się jeszcze bogatsi
Dlaczego bogatsi stają się jeszcze bogatsi? Bo „kiedy wejdziesz miedzy wrony, to musisz krakać jak i one”. Innymi słowy – bogaci tworzą sieci z bogatymi, średni ze średnimi, a biedni z biednymi. W biznesie sieciowym, robisz interesy z ludźmi którzy pomagają Ci stać się bogatszym. Zadaj sobie więc teraz pytanie. Czy firma, dla której pracuję i ludzie, z którymi spędzam czas, chcą mnie wzbogacić? Czy raczej są skupieniu na tym by kontynuować ciężką pracę? Z kim wiec spędzasz czas, i jacy są Twoi nauczyciele? Szkoła biznesu. W marketingu sieciowym, wiele firm oferuje doskonałą edukację biznesową w budowaniu własnego biznesu, zamiast pracy dla czyjegoś biznesu. Niestety ludzi nauczono, aby byli lojalnymi, ciężko pracującymi pracownikami, a nie właścicielami biznesu, którzy budują swoją własną sieć. Marketing siecowy, jest prawdziwą szkoła biznesu. Nie kształcącą w kierunku bycia pracownikiem dla bogatych. Uczy takich wartości, że najlepszym sposobem osiągnięcia zamożności jest uczenie siebie, oraz innych ludzi bycia właścicielami biznesu, zamiast uczenia ich bycia lojalnymi pracownikami pracującymi dla bogatych.

5 Istniej więcej sposobów na bogacenie się
EDUKACJA SZKOLNA Uczy szkolnych umiejętności: czytania, pisania, rozwiązywania zadań matematycznych EDUKACJA PROFESJONALNA Uczy jak pracować za pieniądze. Nauka zawodu. EDUKACJA FINANSOWA Uczy jak pieniądze powinny pracować za ciebie, a nie Ty za pieniądze. Jeśli masz słabe wykształcenie finansowe, zawsze będzie pracował dla bogatych. Budowanie własnego biznesu jest najlepszym sposobem na stanie się bogatym. Gdy już zbudujesz swój biznes i masz solidny przepływ pieniędzy, wtedy możesz zacząć inwestować w inne aktywa. Inne sposoby stania się bogatym: Zawarcie związku małżeńskiego z kimś bogatym; - bycie oszustem; - bycie chciwym; Wygranie na loterii - Ciężka praca i oszczędzanie Ciężka praca na niewielki przychód Ludzie, którzy ciężko pracują za pieniądze, wykonują pracę manualnie, często pracują na zły rodzaj przychodu, ponieważ jest on najbardziej opodatkowany ze wszystkich przychodów. Ludzie zwiększają swoja pracę, by płacić jeszcze więcej podatku. I tak, ludzie najgorzej opłacani, mają największe podatki. - Bycie wyjątkowo mądrym lub utalentowanym - dzięki szczęściu - odziedziczenie spadku - inwestując Zbudowaniu biznesu

6 Biznes oparty na marketingu sieciowym jest nowym i rewelacyjnym sposobem osiągania bogactwa. Otwarty dla każdego, kto wykazuje chęć działania, zdecydowanie i wytrwałość. Systemowi jest obojętne jakie studia skończyłeś, czy w ogóle je skończyłeś., ile dzisiaj zarabiasz, jaką masz płeć, jak wyglądasz. Większość firm marketingu sieciowego jest zainteresowana tym, ile chcesz się nauczyć, czy chcesz się zmienić i dojrzewać, czy masz odwagę iść naprzód, ucząc się tego, jak stać się właścicielem biznesu.

7 Henry Ford – pracownik Edisona, nie ukończył żadnej szkoły
Henry Ford – pracownik Edisona, nie ukończył żadnej szkoły. W czasach gdy samochody były tylko dla bogatych, utworzył pierwszą na świecie masową produkcję samochodów z misją dla innych: „Demokratyzujemy poruszanie się automobilami”. Dodatkową ważną informacją jest to że- pracownicy byli bardzo dobrze opłacani, a w dodatku dzielił się z nimi zyskami. Kiedyś intelektualiści chcieli mu udowodnić brak inteligencji. Przybyli do niego i zaczęli odpytywać, a po każdym pytaniu wołał, jakiegoś pracownika by odpowiedział na to pytanie. Na końcu skwitowali go że jest prawdziwym nieukiem. A on odpowiedział że nie ma czasu zaprzątać sobie umysłu odpowiedziami których nie potrzebuje. Zatrudnia ludzi którzy znają odpowiedzi i to mu wystarcza. A jego praca polega na trzymaniu umysłu z dala od takich informacji by mógł normalnie myśleć i wywalił frajerów, bo: „Myślenie to najcięższa praca, dlatego tak nie wielu ludzi się jej podejmuje”. Bogactwo dla każdego Marketing sieciowy, jest nową formą biznesu. Ponieważ daje każdemu możliwość udziału w podziale bogactwa, które jak dotąd było zarezerwowane dla kilku wybrańców czy szczęściarzy. I w nim trafiają się oszuści. Ale jest to biznes przede wszystkim dla tych co chcą pomagać innym. Prosta zasada: - pomagasz innym stać się bogatym, a przy okazji i ty stajesz się bogaty.

8 Walory biznesu sieciowego
Walor 1: prawdziwa równość szans w biznesie Nie wyklucza nikogo. Działa wszędzie. Jest dla każdego.

9 Walor 2: Edukacja biznesowa zmieniająca życie
To nie tylko kwestia pieniędzy: Nie ma wątpliwości co do wielkich pieniędzy drzemiących w tym biznesie. Jednak nie jest to decydująca kwestia by do tego przystąpić. To nie tylko kwestia produktów: Przy prezentacjach niejednokrotnie dochodzi do przesady co do efektów produktów. Nie jest to również decydujące kryterium przystąpienia do firmy. Wiele typów biznesów do wyboru: W tej chwili w marketingu sieciowych sprzedawanych jest setki rodzajów produktów – kosmetyki, telefony, nieruchomości…… To kwestia planu edukacyjnego! Należało by najpierw spojrzeć w serce firmy, aby sprawdzić czy jest ona zainteresowaniem wyedukowaniem Ciebie. Szkolenia te odzwierciedlają rzeczywistość!

10 Czego szukać w planie edukacyjnym
Czego szukać w planie edukacyjnym? Powinna to być edukacja zmieniająca życie! – która jest w stanie zmienić gąsienice w motyla. Należy szukać takiego marketingu sieciowego, w którym szkolenia mają moc zmieniania życia!  Szkołą prawdziwego życia „Umiejętności czynią Cię bogatym, a nie wiedza” Są to szkoły biznesu dla tych co chcą zdobyć umiejętności przedsiębiorcy działającego w realnym świecie, aniżeli pracownika działającego jako menager średniego szczebla w firmie. Nauczycielami są właściciele prawdziwych biznesów, uczących na podstawie doświadczenia, a nie teorii. Tu liderzy pociągają za sobą – pomagają. A w tradycyjnej firmie usłyszysz – nie wyrabia normy to Cię zwolnimy. Tu lider powie – pozwól że Ci pomogę byś robił to lepiej. Analizując firmę, szukaj kontaktu z ludźmi ze szczytu i zadaj sobie potem pytanie, czy chcesz się od nich uczyć?

11 Czego uczy biznes sieciowy:
Skupienie się na odniesieniu sukcesu. Umiejętności przywódcze. Umiejętności komunikowania się. Zdolności interpersonalne. Pokonywanie osobistych lęków, obaw, braku pewności siebie. Pokonywanie lęku przed odmową. Umiejętność zarządzania pieniędzmi. Umiejętność inwestowania. Umiejętność bycia odpowiedzialnym. Umiejętność zarządzania czasem. Ustanawianie celów. Przygotowanie się na nadejście sukcesu. NAJWIĘKSZE ZNACZENIE DLA CIEBIE NA RESZTĘ ŻYCIA – MA ZDOBYTE WYKSZTAŁCENIE!

12 Czym jest edukacja zmieniająca życie?
Natura funkcjonuje w układzie czwórek: Cztery pory roku Cztery żywioły A w uczeniu mamy sfery: Mentalna Emocjonalna Praktyczna Duchowa

13 EDUKACJA MENTALNA Czyli tradycyjna. Koncentruje się głównie na wykształceniu rozumowym – czytanie, pisanie, arytmetyka.

14 Edukacja emocjonalna Tradycyjna edukacja, żeruje na emocjach strachu, a dokładniej lęku przed popełnianiem błędów, co prowadzi do obaw przed niepowodzeniem. Zamiast inspirować. W szkole ciągle karze się za popełnianie błędów. W prawdziwym świecie jednak, ludzie którzy robią postępy to Ci co popełniają najwięcej błędów i uczą się na nich. Tradycyjnie wpaja się nam, że zrobienie błędu to grzech. Jednak tak naprawdę – grzechem jest popełnianie błędów i nie wyciąganie z nich wniosków. W kontekście błędów wielu ucieka się do kłamstwa by je usprawiedliwić. Jednak: Kłamstwo to nie tylko oznaka słabego charakteru, ale to także urata możliwości nauczenie się czegoś. Świat marketingu sieciowego zachęca cię do uczenia się na błędach, do korygowania swoich działań, do bycia silniejszym mentalnie i emocjonalnie. Jeśli obawiasz się popełniania błędów. Marketing sieciowy, jest dziedziną szczególnie dla ciebie. Dobre szkolenia w takiej firmie – odbudowują wiarę w siebie, a gdy masz więcej wiary we własne siły – to życie zmienia się na zawsze.

15 Edukacja praktyczna Otwarcie się i stawianie czoła wyzwaniom, przez działanie, popełnianie błędów, uczenie się na błędach. Dzięki temu dojrzewasz mentalnie i emocjonalnie, ale także, dzięki temu procesowi, stajesz się silniejszy w praktyce. Wspaniałą rzeczą w marketingu sieciowym jest to, iż koncentruje się on zarówno na sposobie myślenia, jak i na działaniu. Tu bez obrazka 

16 Edukacja duchowa Może obejmować edukację religijną, ale nie o to tu chodzi. Tradycyjny sposób edukacji – wydobywa z nas osobę z klasy średniej – kogoś kto czuje się niepewnie, potrzebuje etatu, regularnych pensji, żyje w strachu przed popełnianiem błędów, w obawie przed znajomymi – „cóż oni sobie pomyślą jeśli zrobię coś inaczej niż wszyscy”

17 Pozaludzkie ograniczenia
Mówiąc o sile duchowej człowieka, mam na myśli siłę, która popycha go do przekraczania swoich intelektualnych, emocjonalnych i praktycznych ograniczeń. To one często określają ludzką kondycję. Niezwykłą siłę ducha możemy obserwować w np. filmie Waleczne Serce Mela Gibsona, Kiedy mówi do wystrazonych farmerów – „Oni mogą zabić nasze ciała, ale nie zabiorą nam wolności” – to dotknęło najgłębszych pokładów ich ducha, pokonuje ich strach i wątpliwości spowodowane brakiem wyszkolenia oraz wyzwala wewnętrzne siły, rozpala ich ducha walki do pokonania najpotężniejszej armii na świecie. Liderzy marketingu sieciowego, zostali wyszkoleni by docierać do tego ducha. Poruszają to co najlepsze w człowieku. W każdym z nas są jakby trzy osoby: bogata, klasy średniej i biedna. Tylko od nas zależy która będzie dominować. Jeśli chcesz być bogatym, musisz pokonać strach i dokonać wzlotu.

18 Walor 3: Znajomi którzy Cię wspierają, a nie przygnębiają
Co powiedzą moi znajomi jak się dowiedzą że się tym zająłem? Pomyślą że zwariowałem! Jest to jedna z największych przeszkód do podjęcia zmian w swoim życiu, mimo ze są przekonani że zmiany te przyniosą pozytywny skutek.

19 Jak dowiedzieć się w którym kwadrancie jesteś? I o co tu chodzi?

20 Różne kwadranty, odmienne wartości
PRACOWNIK - Jeśli otrzymujesz wynagrodzenie z pracy etatowej – pieniądze wpływają z kwadrantu P. INWESTOR – Jeśli Twoje pieniądze pochodzą z inwestycji – jesteś inwestorem a więc kwadrant I SAMOZATRUDNIONY – jeśli jesteś właścicielem małego biznesu, czy specjalistą takim jak lekarz, prawnik z prywatną praktyką – kwadrat S BIZNES - jeśli posiadasz wielki biznes zatrudniając ponad 500 osób – kwadrant B P I S B

21 KWADRANT „P” Nie ma znaczenia czy to Prezes firmy czy odźwierny – wszystkich łączy ten sam system wartości. Osoby te używają terminologii: poszukuję pewnej bezpiecznej posady ze świadczeniami. Ile zarobię za pracę w godzinach nadliczbowych? Ile mamy płatnego urlopu? Bezpieczeństwo to podstawowa sprawa dla kogoś kto jest w kwadrancie „P”

22 Kwadrant „S” Podstawową sprawą dla tych osób jest niezależność. Pragną robić to co chcą. To przede wszystkim właściciele małych biznesów, firm rodzinnych, specjaliści i konsultanci. To często twardzi i ciężko pracujący indywidualiści. Często mówią: Jeśli chcesz by coś było zrobione dobrze, zrób to sam. Kwadrant „s” to biznes a”la John Wayne – „Zrób to sam”

23 Kwadrant „B” Ludzie którzy zaczynają od niczego i budują wielki biznes to często osoby o wielkiej charyzmie życiowej, ceniący sobie owocną pracę zespołową oraz pragnący służyć i pracować z tak wielką liczbą ludzi jak to możliwe. „S” chce być najlepszy, „B” szuka najlepszych do swego zespołu. Osoba z „B” może opuścić swój biznes i nadal będzie czerpać z niego pieniądze. Takiej możliwości nie ma osoba z „S”.

24 Kwadrant „I” Osoby te cenią sobie finansową niezależność. Lubią gdy pieniądze pracują dla nich a nie oni dla pieniędzy. Inwestują w wiele rzeczy: monety, złoto, waluty, kolekcje, giełda, obligacje, fundusze. Słownictwo osoby z „I”: Otrzymuję 20% ze swoich aktywów. Pokażcie mi finanse firmy. Jaki jest koszt utrzymania tej nieruchomości?

25 Biznes sieciowy Jest z kwadrantu „B”. Ponieważ przeznaczony jest dla ponad 500 ludzi. A zarabianie przynajmniej w teorii jest nieograniczone. Zależy od wielkości sieci. Po zbudowaniu biznesu sieciowego, czas na przeniesienie się do kwadrantu „I”.

26 Kim chciałbyś być, jak dorośniesz?
Kiedy byłem dzieckiem mój biedny ojciec powtarzał: Chodź do szkoły, zdobywaj dobre oceny, a dostaniesz pewną bezpieczną posadę. Moja mama mówiła: Jeśli chcesz być bogatym, musisz zostać lekarzem lub prawnikiem. To będzie dochodowy zawód. Bogaty ojciec z kolei mówił: Jeśli chcesz być bogatym, powinieneś zajmować się swoim własnym biznesem. Bądź właścicielem biznesu i inwestorem. Kim chcesz więc być w swoim życiu? Pracownikiem? Który kwadrant jest dla Ciebie najlepszy? Ludzie w większości zamieniają pracę, ciesząc się z poprawy. Nie zmieniają natomiast kwadrantu i zmiana ich szybko okazuje się niewystarczającą.

27 Zmiana kwadrantu => zmiana wartości i znajomych.
Marketing sieciowy, zapewnia wsparcie ludzi myślących jak „B”, ludzi posiadających wartości z „B”. Ludzi którzy chcą się tym dzielić. Pragnących towarzyszyć Ci podczas zmian. Większość ludzi jest w „P” i „S”, co pcha do generalizacji i utrudnia dokonanie zmian w swoim systemie wartości i przejście na wyższy poziom. Przebywanie w „P” i „S”, nie pozwala na luksus myślenia o prawdziwych rozmiarach możliwości, które są im oferowane. Tego rodzaju zmiany przejścia do innego kwadrantu, to trwający proces, nie zaś recepta na szybkie wzbogacenie się i może potrwać. ? ? ? ? P I S B

28 Plan pięcioletni Potrzeba lat na poznanie tematu, by odnieść w nim sukces. Wielu próbuje raz, by po pierwszej błędnej decyzji uciec z powrotem do bezpiecznej strefy. Tracąc okazję do nauki. Prawdziwy zwycięzca wie, że przegrana jest częścią procesu wygrywania. Tylko nieudacznicy życiowi myślą, że zwycięzcy nigdy nie przegrywają. Przegrana osoba to ktoś, kto marzy o zwycięstwie i robi wszystko, co możliwe, aby nie popełniać błędów” A im więcej człowiek się mądrze uczy, tym więcej zarabia i mniej musi pracować. Podchodząc do marketingu sieciowego jako możliwości dużego zarabiania – to podejście osób z sektora „P” i „S”. Czyli szybki zarobek i łatwe życie. Więc lepiej poświęcić 5 lat na naukę, rozwój osobisty, zmianę podstawowych wartości, oraz poznawanie nowych ludzi. A to powody dlaczego 5 lat.

29 Powód 1 Aby powstał McDonald potrzeba było wielu lat, to samo tyczy się Sony i innych gigantów światowych firm. Większość ludzi nie myśli w kategorii czasu, ale w kategorii natychmiastowej zapłaty i szybkiego wzbogacenia się. Większość chce mieć pieniądze, ale nie chce inwestować swojego czasu. Np. decydujesz się na naukę jazdy samochodem, to sama nauka zajmuje więcej niż decyzja o tym.

30 Powód 2 Starego psa nie nauczysz nowych sztuczek. Im starsi jesteśmy tym trudniej nauczyć się czegoś nowego, a tym bardziej trudniej oduczyć się czegoś starego. Wielu ludzi czuje się dobrze w kwadrantach „P” i „S”, gdyż są tam „bezpieczniejsi”. Wielu więc po próbach przejścia wraca z powrotem do swojego kwadrantu. Najwięcej czasu zajmuje właśnie oduczenie się starego.

31 Powód 3 Wszystkie gąsienice budują kokon zanim staną się motylami. Zbuduj zaufanie do siebie, by było mocniejsze niż strach. Niektórzy potrzebują wielu prób, wielu biznesów zanim odnajdą swojego ducha przedsiębiorczości.

32 Podsumowanie - przyjaciele.
Zaletą biznesu sieciowego jest nie tylko to, ze dostarcza on znakomitej biznesowej edukacji, lecz także umożliwia spotkanie ludzi, którzy podążają w tym samym kierunku co ty, oraz wyznają te same podstawowe wartości. A to bezcenny rodzaj przyjaźni.

33 Test: W jakich kwadrantach przebywają Twoi znajomi? „P” „S” „B” „I” - Ojciec -……… Matka - …………… - Współmałżonek ……. – Bracia - ……………. - Siostry - ……… Znajomy - …………. - Znajomy - ………… Znajomy - …………. Znajomy - ………… Znajomy - …………. W jakim kwadrancie jesteś?: - dzisiaj ……………….. - chcesz być jutro …………….. Jak możesz zmienić kwadrant? ……………………………………………………………………….

34 Zainteresowany/a? Skontaktuj się z Karolem Habrzykiem w celu otrzymania dalszych prezentacji i informacji na temat fajnej firmy w tym temacie Projekt merytoryczny – Karol Habrzyk Dobór obrazów – Tadeusz Habrzyk


Pobierz ppt "Biznes sieciowy nie jest dla wszystkich."

Podobne prezentacje


Reklamy Google