Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Avaya Contact Center Solutions for IP Office

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Avaya Contact Center Solutions for IP Office"— Zapis prezentacji:

1 Avaya Contact Center Solutions for IP Office
Ref: v5 Avaya Contact Center solutions for IP Office Business Partner Feb 21st 2014

2 Agenda Avaya midmarket collaboration Midmarket Contact Center Opportunity Avaya Contact Center Solutions for IP Office Partner Business Proposition Tools for your Success

3 Avaya IP Office Proste, wydajne rozwiązanie dla SMB
Wirtualizacja oprogramowania lub dedykowany serwer Obsługa dla 2000 użytkowników z pełną ofertą UC, mobility oraz narzędzia współpracy

4 Avaya – rozwiązania dla rynku średnich firm Prosty, wydajny i w przystępnej cenie
New Contact Center Collaboration Networking Security

5 Contact Center Szansa na rynku Średnich Firm

6 IP Office Contact Center szanse na 2014 Segmentowany wg liczby agentów
2,400,000 Total agent seats 43% 28% 15% 371,000 675,000 1,046,000 MZA, The Global Telecommunications Market, The World Contact Centre Market Forecast Volume, October 2013

7 Sprzedaż konstrukcji redukuje liczbę konkurentów To bliski wyścig pomiędzy Avaya i Cisco – Inni pozostają w tyle 1% udziału w rynku rozumiany jako sprzedaż pełnych konstrukcji* może potencjalnie wygenerować ponad $500M wzrostu przychodów *Pełna konstrukcja = komunikacja plus skojarzone aplikacje , video, terminale, przełączniki..) Source: Avaya Strategic Analysis and Market Intelligence Team, Avaya June 2013 Market Demand Forecast, Canalys 2Q2013 WW Call Control Report: Under 1000 segment captures excludes very large enterprise systems of 1000+

8 Customer Experience – obsługa klienta ewoluuje
% używanych kanałów do komunikacji z organizacją 23% WEB CHAT 59% INTERNET SELF-SERVICE 77% telefon 20% TWITTER, FACEBOOK 64% STORE 73% Może przestać robić interesy z firmą z którą ma jedno złe doświadczenie 82% Kupuje więcej od firm z którym prowadzenie biznesu jest łatwiejsze Obsługa klienta jest niezbędna do przetrwania firmy, dodaj do tego ewolucja obsługi klienta, a także różne sposoby mogą które sprawiają że klienci chcą robić interesy z tobą. Telefon jest dobry, ale klienci szukają innych kanałów do prowadzenia działalności gospodarczej z tobą Customer service is vital to a business survival, add to that the evolution of Customer experience, and the different ways they can, and want to do business with you. A phone call is good, but your customers are seeking other channels to conduct business with you When customers need to contact a company, they increasingly prefer website portals, , chat sessions, and even social media rather than voice. Integrating all of these options helps ensure that a business can address their issues using the channel they prefer and in the timeframe they expect. This is key to enhancing customer loyalty. As can be seen by the figures, todays millenials don’t have patience for bad service, supporting the channels your customers are now demanding is the way forward 50% powie że stale się zmienia aby poradzić sobie z organizacją 9 of 10 9 klientów oczekuje supportu online

9 Zasadnicze kwestie dotyczące klientów z rynku średnich firm
Reprezentuje wielką szansę dla firm z najwyższym wzrostem – 250 do pracowników Zainteresowany w UC i telefonii Gotów wydać na technologię która jest niezbędna do przetrwania Potrzeby klientów znajdują się w trzech głównych obszarach: Współpraca(audio, video, web) Interakcje z klientami (multichannel CC) Mobility oraz BYOD (klient, bezpieczeństwo, zarządzanie, dostępność)

10 Konkurowanie w sektorze Midmarket
Spójny, silny, jednolity poziom dostawcy – od lidera rynku Większe możliwości konkurowania na rynku midmarket contact center Baza zainstalowanych systemów jest główną okazją: 375,000 sprzedanych IP Office! Zwiększanie konstrukcji i średniej ceny sprzedaży Najwyższa konkurencyjność Lider Rynku nr 1 w Contact Center ACD z globalnym udziałem w rynku 30.51 Lider Technologii Avaya Contact Center Solutions jest konsekwentnie umieszczany w Gartner Magic Quadrant przez ostatnie 13 lat2 Lider wśród przedsiębiorstw 95% przedsiębiorstw z listy Fortune 500 korzysta dziś z rozwiązań Avaya.3 SO, WHY SELL SOLUTIONS? AS WE JUST SAID, THE KEY REASON IS THAT’S HOW THE MID-MARKET WANTS TO BUY. BUT THERE ARE A LOT OF ADVANTAGES THAT OUR PARTNERS CAN ACHIEVE THROUGH SOLUTIONS SELLING. FIRST, IT EXPANDS THE AVENUES A PARTNER HAS TO ENGAGE WITH CUSTOMERS. IF THE BUSINESS WANTS TO TALK ABOUT DATA NETWORKING, THE PARTNER CAN START THERE. THEY MAY CONTACT A PARTNER BECAUSE THEY WANT TO IMPLEMENT VIDEO COLLABORATION, OR ENHANCE SECURITY IN RELATION TO MOBILITY OR REMOTE WORKERS. IT GIVES THE PARTNER MANY WAYS TO START A CONVERSATION WITH THE CUSTOMER. WE’RE GOING TO SEE IN MORE DETAIL LATER HOW SOLUTION SELLING INCREASES CONSTRUCTS AND AVERAGE SELLING PRICE. PARTNERS HAVE MORE TO SELL – BEYOND BASIC TELEPHONY – INCLUDING HIGH MARGIN SOLUTION ELEMENTS LIKE APPLICATIONS AND COMPLIMENTARY PRODUCTS. SOLUTION SELLING ENHANCES A PARTNERS VALUE TO THEIR CUSTOMERS BECAUSE THEY’RE NOW INVOLVED IN MORE AND IN A MORE INTEGRATED WAY WITH THEIR BUSINESS. THE PARTNER IS VIEWED AS AN ADVISOR TO AN IT STAFF THAT IS LIKELY STRETCHED THIN. THEY NEED THE HELP, AND THE PARTNER CAN PROVIDE IT. AND FINALLY, OVER THE LONG TERM, THIS KIND OF SELLING BUILDS MORE OF A RELATIONSHIP WITH A CUSTOMER, WHICH MEANS THEY CONTINUE TO LOOK TO THE PARTNER AS THEY GROW, AND WANT TO UPGRADE. MORE OPPORUTNITIES TO SELL DOWN THE ROAD. Gartner (Avaya External Use Market Share Summary - August 2013) Gartner MQ for CC; Avaya News release Business Analytics Company Revenue, Sales In/Sales Out SoldTo Revenue (based on product revenue in the last 5 years and/or maintenance revenue in the last years.) and Fortune 500 List 2013 Gartner (Avaya External Use Market Share Summary - August 2013) Gartner MQ for CC; Avaya News release Business Analytics Company Revenue, Sales In/Sales Out SoldTo Revenue (based on product revenue in the last 5 years and/or maintenance revenue in the last years.) and Fortune 500 List 2013

11 Avaya Contact Center Solutions dla IP Office

12 Contact Center Solutions dla IP Office
Wartość propozycji dla klienta Rozwiązania Contact Center Avaya IP Office rozszerzają innowacje Avaya w zarządzaniu doświadczeniami klientów w średnich przedsiębiorstw, . Te rozwiązania, zoptymalizowane do pracy z IP Office umożliwiają mieszanie możliwości wielokanałowych, które pomogą poprawić jakość obsługi klienta, zwiększyć przychody, efektywności agentów i obniżkę kosztów.

13 Avaya Contact Center Solutions dla IP Office
Avaya Contact Center bazujący na Avaya Aura Avaya Aura Contact Center Suite dla Midsize Enterprise (AACC-M) Avaya Aura Call Center Elite dla Midsize Enterprise (Elite-M) Pakiet bazujący na funkcjach Enterprise (HA, session mgmt.) Primary Competitors: Genesys Cisco Interactive Intelligence Altitude Zintegrowane zaawansowane aplikacje Avaya Contact Center Select Competitors: Cisco UCC-X Interactive Intelligence CIC Aspect Shoretel Genesys Express Huawei Etc. Avaya currently offers midmarket contact center solutions, based on Avaya Aura – Avaya Aura Contact Center Suite for Midsize Enterprise (AACC-M) and Avaya Aura Call Center Elite for Midsize Enterprise (Elite-M). For many midsize businesses, these full-featured multichannel solutions have carried a level of complexity and expense that placed them beyond their limited IT resources. Thus, Avaya is introducing powerful multichannel contact center solutions with the simplicity and value of its widely deployed IP Office collaboration solution. IP Office Contact Center Solutions extend Avaya innovation in customer experience management to midsize businesses, with the simplicity and value they require. These solutions, optimized for use with IP Office software, enable blended multichannel capabilities that help improve customer experiences to increase revenue and customer lifetime value, while improving agent efficiency to reduce cost. Primary Competitors: Genesys Express Cisco UCCx Altitude Presence Huawei Primary Competitors: Genesys Express Cisco UCCx Altitude Presence Huawei Multi-channel Avaya IP Office Contact Center Primary Competitors: ShoreTel Voxtron (BT) Altitude Presence Contact Center Solutions dla IP Office Głos 5 30 50 100 250 400 © 2012 Avaya Inc. All rights reserved.

14 Avaya IP Office Contact Center
Już w sprzedaży

15 Avaya IP Office Contact Center jest Multikanałowe
Zasoby Contact Center Customer / prospects Chat, Call Back Voice Grupy agentów Agenci Universal Queue Contact Management Zewnętrzne zasoby Zapowiedzi podczas oczekiwania Media-specific Skills-based routing Prioryteryzacja kanałów IVR Agents

16 Rozwiązanie dla wyzwań biznesowych z Multichannel Contact Center
Połączenia przychodzące Połączenia wychodzące Chat Kierowanie połączeń do najbardziej dostępnego agenta Optymalizacja umiejętności agent Prioryteryzacja dzwoniących Informowanie o odbiorze zamówień Wizyty i przypomnienie o płatnościach Oferty specjalne Obsługa niekrytycznych zapytań przez Routing po słowach kluczowych Auto odpowiedzi Wysyłanie adresów Asysta przy zakupach online Wsparcie dla usług Zwiększenie jakości obsługi i zadowolenia klienta Poprawa wykorzystania czasu agenta Szybka odpowiedź na kolejkę Wzrost efektywności Sprzedaż /Support

17 Avaya IP Office Contact Center Prostota
Zebranie Dane klientów Excel Instalacja IPOCC Software Windows MSI Około 2-3 h dla 20 Agentów Import Dane klientów Około 1 h dla 20 Agentów Personalizacja Do potrzeb klientów W zależności od wymagań

18 System Configuration & Setup
1. Step Collect the customer data in an Excel template 2. Step Install software 3. Step Import the customer data and test standard features Custom Setup Make customer specific configuration Core System: Windows MSI setup unattended or VM-Ware template Clients: Windows MSI setup unattended Depends on The software will be installed with Windows standard setups (MSI) routines bundled in setup wizard. Excel The system configuration will be defined in a special prepared Excel file according to the customer requirements The collected system requirements will be imported. The system is operable and can be tested with standard call/task flows and standard announcements. Clean System About 1 h for 20 Agents According to the business process of the customer the call/task flows will be implemented via the Phoenix drag & drop task flow editor and the IVR editor IP Office Contact Center Depends on the customer requirements

19 Avaya IP Office Contact Center Solution Konfiguracja
1 x HD contact recorder 1 x HD VMPRO IP Office 500v2 R9.0.2 Application server (VMPRO) Jedna lokalizacja 5 do 30 agentów Serwer dostarczony przez Partnera do obsługi IP Office Contact Center Dysk do nagrań zainstalowany w serwerze IP Office Server Edition R9.0.2 5 do 100 agentów Do 32 lokalizacji Serwer dostarczony przez Partnera lub wirtualizacja obsługującą IPOCC

20 IP Office Contact Center – opcje konfiguracyjne Sprzedawany jako software – ISO lub OVA
Liczba agentów Dodatek do IP Office IP Office Contact Center Server IP Office Server Edition Do 100 agentów Serwer Primary obsługuje do 32 węzłów ZAPEWNIENIE dodatkowych dysków w SE Server Wymagany dla Contact Recorder Server dostarczony przez Partnera Windows 2008R2 lub R2 Server Zgodnie z wymogami przedstawionymi w „offer definition” lub Serwer Avaya R210 II XL IPOCC IP Office 500v2 Do 30 agentów jedna lokalizacja (multisite contact center nie jest obsługiwany w SCN) Dostarczeni przez Partnera serwera aplikacji 2 x dysk twardy VMPro Contact Recorder

21 IP Office Contact Center Zaawansowane funkcje
dowolny mix: głos, , web chat Dokładnie tak jak pragną robić interesy klienci Routing bazujący na umiejętnościach oferuje optymalną obsługę klienta Kampanie „Outbound” - Preview & progressive dialing Prowadzi do większych dochodów, poprawia efektywność klientow Chat, Call Back Głos Supported in US, Canada, UK, Australia, New Zealand, India (English only)

22 Avaya IP Office Contact Center Skalowalny
Docelowy klient to: do pracowników, 5 do 100 agentów Jedna lub wiele lokalizacji przedsiębiorstwa W biurze zdalnie

23 IP Office Contact Center Zaawansowane funkcje
Raporty historyczne i w czasie rzeczywistym /web/voice Zaawansowany personalizowany pulpit agenta click to call, multichannel view etc Nagrywanie rozmów każdego agenta i supervisora Zwiększa wydajność agentów Eliminuje konflikty Wbudowany IVR promuje samoobsługę Zmniejsz czas obciążenia agentów Supported in US, Canada, UK, Australia, New Zealand, India (English only)

24 Routing bazujący na umiejetnościach
Redukcja lub eliminacja przełączeń Dostarcza optymalną jakość obsługi klienta Ustaw umiejętności agenta bazując na : Znajomość produktu Znajomość języków dostępność historia Nielimitowane umiejętności System Per agent Przypisywanie % poziomu umiejętności Temat Enhanced customer experience: Skills-based routing enables the system to intelligently route customer inquiries to the most appropriate agent or service based on knowledge, language, availability, communication channel,, and even past experience. Routing a call to the expert, handling calls in the language of the caller, placing regular customers to the agent who has dealt with them before, increases customer satisfaction, reduced wait times, eliminating excessive transfers, and minimizing customer frustration. IP Office Contact center employs almost limitless possibilities with skills and skill levels Best agent to handle call Routing bazujący na: Dialed Number IVR Calling number Auto attendant Backup agent to handle call Backup agents or alternative

25 Nagrania rozmów Eliminowanie konfliktów - syndrom „on powiedział / ona powiedziała” Monitorowanie i poprawa pracy agentów dla lepszej współpracy z klientem Nagranie Rozmowa każdego agenta Z założonym wyborem „Na żądanie” Szybkie i łatwe wyszukiwanie i odtwarzanie Numer agenta Wydzwaniany/odbierany numer Data, czas itp Call recording is fact of life for most contact centers, serving several important roles: Elimination of conflicts, i.e “I told you to pick me up at 3pm from JFK – where were you” with a quick search using the intuitive GUI, the supervisor can search by agent, dialed number, time of day etc, and find the recorded call, by doing so you can quickly determine the breakdown.” Using good calls as a benchmark for training other and new agents. Every call can be recorded, or a random selection, during the day. The agent can also press a button for emergency situations. During the recording the agent can pause recordings so confidential customer information is not recorded Every agent voice license also includes a preferred edition port for call recording purposes, making it extremely cost effective.

26 Raportowanie rozmów Personalizowane raporty historyczne oraz w czasie rzeczywistym zaplanowane, natychmiastowe Progi alarmowe Rozmowy oczekujące / stracone Wydajny personalizowany pulpit agenta Multichannel – głos, , web chat Kontrola telefonu Pracuje z prawie każdym telefonem Of course reports are crucial for any contact center. They enable supervisors to adjust for seasons, promotions and campaigns, and adjust (agents, routing etc) to achieve optimal customer service. Reports can be scheduled to print to pdf, excel, csv and so on, so reports are waiting at the beginning of the day. Real time reports on the supervisors screen keep them up to date on performance ‘now’ – are they meeting SLA’s are calls waiting too long – do I need to move agents between groups. The customizable windows agent desktop includes simple-to-use features designed to speed multichannel transactions and keep agents fully informed. Agents can log-in to any or all of the voice calling groups to which they are assigned, and to select groups and if they will be answering web-chat, and which ones. A skilled agent can handle all 3 simultaneously, and traverse quickly and seamlessly across them

27 Połączenia wychodzące
Wzrost sprzedaży Kampanie reklamowe Akcje posprzedażne Poprawa efektywności agenta Automatyczne żądania połączeń wychodzących w okresach przestoju Redukcja i eliminacja straconych rozmów Lepiej przygotowani agenci Podgląd informacji o kliencie przed wykonaniem połączenia Sometimes, agents can be ‘free’ – what do they do? One way to make them productive is to initiate outbound calls when the inbound activity is perhaps drying up. When a certain criteria is met, agents can automatically start to make outbound calls to current customers or new prospects. Pre-defined scripts make sure agents are prepared, and customer information is presented on screen, Outbound dialing is a great resource to upsell (post sale warranty, accessories) and to increase revenue, while maximizing agent productivity

28 Samoobsługa System dostępny w każdym czasie i miejscu
Redukcja czasu agenta, wolny czas dla ważniejszych rozmów Integracja z bazą ODBC do odgrywania informacji Zapewniamy kompleksową obsługę Możliwość dodania rozpoznawania tekstu 99 simultaneous sessions Intuitive Graphical Script editor Fast creation and editing Another element of daily life is IVR or Interactive Voice Response, banks, airlines etc all use IVR to conduct all or part of a transaction. IP Office Contact Center can integrate to most databases, providing feedback to customers without the need for an agent. letting customers self serve frees agents to attend to live voice calls, live voice calls are of course a priority.

29 IPOCC przykłady

30 Priorytety Contact Center
Która aplikacja Contact Center jest najważniejsza?

31 Przykład nr 1 “Optymalizacja czasu rozwiązania”
Inbound Service Klient dzwoni na numer główny lub wybiera numer grupy Wchodząca rozmowa jest routowana do Grupy agentów i łączona z agentem Pulpit Agenta jest personalizowany z wyświetlanymi informacjami : Szczegóły połączenia Kontrola w przeglądarce Historia klienta, wprowadzone dane Rozmowa przychodząca na numer glówny Rozmowa przychodząca do grupy Agentów OR IVR – Press 1 for Sales Press 2 for Service Przekazywane informacje Szczegóły rozmowy Dane klienta, informacje kontaktowe Przegladarka: Data search Web ticketing

32 Przykład nr 2 “Doskonała obsługa poprzez optymalizację”
Inbound Service Supervisor prezentuje przytłoczone statystyki kontaktów. Porównania grup agentów Najwyższy czas oczekiwania klienta Supervisor wyświetla aktywność Grup Agentów oraz monitoruje and przypisanie umiejętności agenta Zdalnie przesuwa agentów do grup o największym ruchu  Topic 1 3x Topic 2 3x ! Real Time Reports High Customer Wait Times Available Agents Remote Agent Redistribution Topic 1 5x Topic 2 1x

33 Przykład nr 3 “Upsell” Inbound call to Agent Group lub IVR –
Inbound Sales Rozpoczęcie rozmowy do Agenta lub Grupy o nowej ofercie produktowej Agent dodaje sprawę i eskaluje do supervisora w celu przedyskutowania eskalacji przedyskutowania upustów. Interwencja supervisora Sprzedaż dodatkowa oraz zgoda na uczestnictwo supervisora w konferencji   Inbound call to Agent Group Rozmowa wchodząca na nr główny lub IVR – Press 1 for Sales Press 2 for Service Parties are conferenced Przycisk „asysta” w interfejsie agenta Supervisor interweniuje poprzez przycisk agent

34 Przykład nr 4 “Promocja sprzedaży”
Outbound Sales Promocja produktu za pomocą kampanii wychodzącej: Dla wybranych, priorytetowych klientów w bazie Użycie „Job” do optymalizacji zadania Przypisanie Agentów lub grupy do usługi podczas akcji. Automatyczne połączenia agenta z klientem Pokazanie raportu dla grupy lub zespołu Supervisor rozpoczyna kampanię wychodzącą Moduł dialera pokazuje: Aktualną kampanię Dostępne zasoby Kalendarz Parametry dzwonienia Edytor przepływu zadań: Dostępne przepływy Aktywacja przepływów Aktywowanie kampani Connect agents with customers

35 Partner Business Proposition

36 Dlaczego sprzedawać rozwiązania? Korzyści dla Partnerów
Rozwija sposoby zaangażowania z potencjalnymi i obecnymi klientami Telefonia, data networking/switches, bezpieczeństwo, usługi, video conferencing, contact center Powiększa konstrukcję oraz średnią cenę sprzedaży Wysoka marża dla sprzedawanych aplikacji, komplementarnych produktów oraz usług Poprawia swoją wartość dla klientów Zaufany dostawca z kompleksowym rozwiązaniem Zapewnia klientom bogatsze, bardziej wydajne rozwiązania UC & C Rozwija więcej możliwości sprzedaży zaawansowanych rozwiązań oraz serwisów SO, WHY SELL SOLUTIONS? AS WE JUST SAID, THE KEY REASON IS THAT’S HOW THE MID-MARKET WANTS TO BUY. BUT THERE ARE A LOT OF ADVANTAGES THAT OUR PARTNERS CAN ACHIEVE THROUGH SOLUTIONS SELLING. FIRST, IT EXPANDS THE AVENUES A PARTNER HAS TO ENGAGE WITH CUSTOMERS. IF THE BUSINESS WANTS TO TALK ABOUT DATA NETWORKING, THE PARTNER CAN START THERE. THEY MAY CONTACT A PARTNER BECAUSE THEY WANT TO IMPLEMENT VIDEO COLLABORATION, OR ENHANCE SECURITY IN RELATION TO MOBILITY OR REMOTE WORKERS. IT GIVES THE PARTNER MANY WAYS TO START A CONVERSATION WITH THE CUSTOMER. WE’RE GOING TO SEE IN MORE DETAIL LATER HOW SOLUTION SELLING INCREASES CONSTRUCTS AND AVERAGE SELLING PRICE. PARTNERS HAVE MORE TO SELL – BEYOND BASIC TELEPHONY – INCLUDING HIGH MARGIN SOLUTION ELEMENTS LIKE APPLICATIONS AND COMPLIMENTARY PRODUCTS. SOLUTION SELLING ENHANCES A PARTNERS VALUE TO THEIR CUSTOMERS BECAUSE THEY’RE NOW INVOLVED IN MORE AND IN A MORE INTEGRATED WAY WITH THEIR BUSINESS. THE PARTNER IS VIEWED AS AN ADVISOR TO AN IT STAFF THAT IS LIKELY STRETCHED THIN. THEY NEED THE HELP, AND THE PARTNER CAN PROVIDE IT. AND FINALLY, OVER THE LONG TERM, THIS KIND OF SELLING BUILDS MORE OF A RELATIONSHIP WITH A CUSTOMER, WHICH MEANS THEY CONTINUE TO LOOK TO THE PARTNER AS THEY GROW, AND WANT TO UPGRADE. MORE OPPORUTNITIES TO SELL DOWN THE ROAD.

37 Wzrost przychodów nawet o 75%
Wzrost przychodów nawet o 75%! Wiele poziomów pełnych konstrukcji IP Office (scale x 1,000) 75% wzrostu! $ =000 Uwaga: Przykład zawiera IP Office, Networking, Video dla IP Office, Security, Instalację, Obsługę US Pricing, zakłada Co-delivery IPOSS

38 Dotrzeć do obszaru średnich firm
(scale x 1,000) 260% + wzrost! CS1 k based – with IPO solution and CC Existing base with CC offering – needs to expand in size and capability New opportunities – 45-50% are net new sales – now you have full solution $ =000 Uwaga: Przykład zawiera IP Office, Networking, Video dla IP Office, Security, Instalację, Obsługę US Pricing, zakłada Co-delivery IPOSS

39 Mniej kodów – prosta konfiguracja
SAP Description Avaya Price List 306493 IPO R9 IPOCC BASE IPO 500 V2 LIC $ 306640 IPO R9 IPOCC BASE SE LIC $   306495 IPO R9 IPOCC VCE AGT LIC $670.00  306496 IPO R9 IPOCC MULTI CH AGT LIC $402.00 306497 IPO R9 IPOCC SPV LIC $ 306641 IPO R9 IPOCC IPO 500 V2 TO SE LIC No Charge Wpływ na twój biznes Mniej dedykowanego czasu Nie wymaga bardzo wysokich kwalifikacji inżynierskich Przygotowanie budżetowych projektów na bieżąco

40 IPOSS dlaIP Office Contact Center
Dodatkowy przychód Dostoswany do twojej dodatkowej wartości (VA) Redukcja kosztów Zdalny dostęp poprawia czas naprawy, redukuje wysyłki Support Multi-year redukuje koszty odnowień Poziomy oparte na aktualne ofericie cen IPOSS 24x7 lub 8x5, Co-Delivery lub Wholesale, opcje 1, 3, 5 lat Wyliczany per agent/supervisor Zintegrowany z wyliczaniem i zamawianiem IPOSS Avaya tools Retain Guiding Principle of Simplicity Frictionless Commerce Ease of doing business Additional revenue and cost reduction opportunities Customize with your value add services Remote access improves resolution times, reduces dispatches Multi-year support options minimize sales/renewal expenses IPOSS Pricing for Contact Center New IPOCC elements layer-onto existing IPOSS per-server pricing Flexible Terms: 24x7 or 8x5, Co-Delivery or Wholesale, 1, 3, 5 year options Incremental IPOSS per-agent component for IPOCC licenses 3 per-user license types IPOSS component for all Avaya-provided servers Integrated into IPOSS quoting and ordering Distributor and Avaya tools IPOSS is Required for IP Office Contact Center Solutions

41 IPOCC Per-agent Price Component: 1, 3, 5 lat
1 Year USD List - Total Prepay Voice Agent Multichannel Agent Supervisor Agent  Coverage Wholesale Co-Delivery 8x5 RTS $99.96 283289 $75.00 283298 $60.00 283292 $45.00 283301 $180.00 283295 $135.00 283304 24x7 RTS $125.04 283271 $94.08 283280 283274 $57.00 283283 $225.00 283277 $169.08 283286 3 Year USD List – Total Prepay Coverage $279.00 283290 $209.16 283299 $167.40 283293 $125.64 283302 $502.20 283296 $376.56 283305 $348.84 283272 $262.44 283281 283275 $159.12 283284 $627.84 283278 $471.60 283287 5 Year USD List – Total Prepay $450.00 283291 $337.80 283300 $270.00 283294 $202.80 283303 $810.00 283297 $607.80 283306 $562.80 283273 $423.60 283282 283276 $256.80 283285 $1,012.80 283279 $760.80

42 Contact Center Solutions dla IP Office łatwy dodatek do certyfikacji Partnerów
Sales – 3 godziny Jedna osoba z do sprzedaży każdego rozwiązania Design – 3 godziny Jedna osoba dla Avaya Contact Center Select Implement and Maintain – 1 ½ do 3 dni One person per solution; targeted list price $1920/course APSS - Sales (web-based) APDS - Pre-sales Design (web-based) ASPS Implementation / Maintenance Training Avaya IP Office Contact Center Course: 2M00100O Test: 2M00001A Not Required Course: 8S00010E Targeted April 2014 Avaya Contact Center Select Course: 3M00010O – 28th April Test: 3M00030A -28th April TBD Aktualne wymagania certyfikacji SMEC (Sales- 2 - APSS, Implement -1 AIPS, & Maintain – 1 ACSS)

43 Unikalne cechy Avaya pomaga we wzroście marży
Single-vendor solution Services Kontrola kosztów magazynu Trening z jednego produktu Przekonująca mapa drogowa Szybka instalacja Konfiguracja Off-line Bogata marża Koszt rozpoczęcia Marketing Demos for IP Office Contact Center will be hosted through Demo Avaya or available in the EBCs.  No plans for a kit, or mobile platform like IP Office Anywhere.  The base configuration requires too much horse power to install it on a laptop.  We could/should discuss demo pricing for the IPOCC software for partners who want to host at their facilities Niska wstępna inwestycja Opcjonalny wirtualny trening Pełny wybór demo Kompletne materiały Prekonfigurowane aktywności Promocje i programy Globalne i lokalne kampanie

44 Co to oznacza dla ciebie ? Podsumowanie
Króki cykl sprzedaży Aplikacje i usługi Szybsza implementacja Szybkie szkolenia Lepsza marża Partners will elevate their role with the customer – more strategic and comprehensive. Greater stature in the eyes of the customer. Brings more value to the customer’s business. Offers the ability to say “Yes” to more projects, with more to offer. The most efficient and economical way for customers to buy – a single source, a single platform to buy, implement and maintain.

45 Avaya Contact Center Select

46 Avaya Contact Center Select Adresowany dla wyrafinowanych wymagań
Planned June 2014 Docelowy klient: do 2000 pracowników oraz 30 do 250 agentów Pochodny Avaya Aura Contact Center (AACC) Specjalnie przygotowany dla IP Office Zintegrowany z procesami biznesowymi oraz aplikacji 3rd party Voice, , web chat, SMS, oraz fax Serwer dostarczany przez Avaya lub Partnera, virtualized software Sprzedawany i wspierany globalnie Voice Chat, Call Back Fax SMS

47 Pozycjonowanie Avaya Contact Center Solutions dla IP Office
Avaya IP Office Contact Center Avaya Contact Center Select Ważne dla biznesu Krytyczne dla biznesu 5 do 100 agentów 30 do 250 agentów Prostota Bogactwo funkcji Glos i multichannel Wymieszany multichannel English G-14 Pozycjonuj właściwy produkt za pierwszym razem Bazując na wielkości i wzroście Wymagania – teraz i w przyszłości

48 Avaya Contact Center Solutions dla IP Office
Avaya IP Office Contact Center Avaya Contact Center Select voice, , web chat 5-100 agentów voice, , web chat, SMS, fax 30 – 250 agentów Preview / progressive outbound calling lokalni i zdalni agenci Skills-based routing Supervisors, reporting (real-time and historical), call recording Database directed routing English only G14 languages Rozważane funkcje : Rozszerzenie lokalizacji H/W Appliance „pod klucz” SMS/Fax gateway Advanced open interfaces Applications (POM, AEP, WFO) Social media integration High availability Enterprise management capabilities POM=Proactive Outreach Manager, AEP=Avaya Experience Portal, WFO=Work Force Optimization

49

50 backup

51 Tools

52 Narzędzia dla Partnerów
Dostępne Pitch pack Customer deck Fact Sheet FAQ and Q&A Formularz ofertowy Dostepne wkrótce! Referncje Informacje o konkurencji Video z funkcjami Scenariusze użycia eBook Solution Guide updates Sales Playbook updates FROM A SALES ENABLEMENT PERSPECTIVE, WE TOOK A BIT OF A DIFFERENT APPROACH WITH THIS LAUNCH – WE’RE LOOKING AT IT FROM THE CONTINUUM OF THE SALES CYCLE AND CREATING CONTENT, TOOLS, COLLATERAL, DEMOS, VIDEOS, AND OTHER RESOUCES THAT ALIGN WITH EACH STEP IN THE SALES CYCLE. SO IN THE “PLANNING” PART OF THE SALES MOTION, THERE’S THE VIRTUAL PARTNER FORUM EVENT THAT WE JUST TALKED ABOUT. AND AGAIN, ENCOURAGE YOUR PARTNERS TO SIGN UP TO WATCH THE REPLAY OF THAT EVENT. IT’S A GREAT WAY TO GET STARTED IN SELLING TO THE MIDMARKET. A MIDMARKET SALES PLAYBOOK THAT WILL HELP SALES PEOPLE ENGAGE WITH CUSTOMERS AND OVERCOME OBJECTIONS. ADDITIONALLY, THERE’S A DETAILED SOLUTON GUIDE FOR PARTNERS THAT LOOKS AT THE OVERALL SOLUTION – ALL THE ELEMENTS THAT MAKE UP THE SOLUTION – AND SHOWS HOW THEY ALL WORK TOGETHER. THE MIDMARKET SOLUTION GUIDE FOR PARTNERS PROVIDES PARTNERS WITH A VIEW OF NOT ONLY IP OFFICE 9.0, BUT ALL OF THE SOLUTION ELEMENTS THAT MAKE UP OUR MIDMARKET SOLUTION – NETWORKING, VIDEO COLLABORATION, MOBILITY APPS AND SECURITY. EVERYTHING WE’VE BEEN TALKING ABOUT SO FAR. THE GUIDE GIVES YOU AN OVERVIEW OF THE MIDMARKET OPPORTUNITY AS WELL AS THE COMPELLING ECONOMIC BENEFITS YOU CAN ACHIEVE WHEN YOU SELL THE ENTIRE MIDMARKET SOLUTION. FOR INSTANCE, PARTNERS THAT INVEST IN THEIR INFRASTRUCTURE TO SELL THE FULL SOLUTION CAN REALIZE ALMOST DOUBLE THE MARGIN RETURN COMPARED WITH SELLING STAND ALONE IP OFFICE DEALS. THAT ALONE IS A SIGNIFICANT REASON TO START SELLING THE FULL SOLUTION. WITH THE GUIDE, YOU’LL GET A VERY GOOD UNDERSTANDING OF HOW EACH OF THE SOLUTION ELEMENTS THAT SURROUND IP OFFICE AND CONTRIBUTE TO THE SOLUTION. IT ALSO HELPS YOU UNDERSTAND HOW TO POSITION THOSE ELEMENTS WITH YOUR CUSTOMERS TO HELP THEM SEE WHY THEY ARE IMPORTANT AND THE IMPACT THEY CAN HAVE ON THEIR BUSINESS. WE ALSO HAVE A CUSTOMER VERSION OF THIS GUIDE THAT YOU CAN GIVE TO PROSPECTS AND CUSTOMERS SO THEY CAN TAKE THE TIME TO EDUCATE THEMSELVES ON THE SOLUTION. WE’LL SEE THAT IN THE PROPOSAL STAGE OF THE SALES CYCLE. Sprawdź aktualizacje na Avaya sales portal!

53 Podsumowanie Avaya Contact Center Solutions dla IP Office
Oczekiwana prostota- zbudowany na sprawdzonej platformie IP Office Opłacalne funkcje, aby sprostać rosnącym wymaganiom Midmarket We have the innovation, expertise, and focus to partner with you to create and deliver a sustainable advantage for business now and in the future. 20+ years helping organizations solve some of their biggest contact center and unified communications challenges Your path, pace, choice - No “rip and replace” forklift upgrades - Now or in the future. Contact Center jest najszybciej rosnącym segmentem na rynku średnich rozwiązań dla średnich firm


Pobierz ppt "Avaya Contact Center Solutions for IP Office"

Podobne prezentacje


Reklamy Google