Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
Cel reklamy wystawienniczej : zachęcenie nabywców do wejścia do sklepu. Na reklamę wystawienniczą składają się następujące działania: Kształtowanie wyglądu zewnętrznego punktu sprzedaży Komponowanie wystaw sklepowych Aranżacja wnętrza punktu sprzedaży Ekspozycja produktów na sali sprzedażowej
2
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
Wygląd zewnętrzny punktu sprzedaży Usytuowanie punktu sprzedaży Architektura budynku Szyld Front punktu sprzedaży Wejście do punktu sprzedaży Okna wystawowe Markizy Elementy dekoracyjne
3
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
RODZAJE OKIEN WYSTAWOWYCH ARANŻACJE WYSTAW SKLEPOWYCH – zasady: Zasada adresata wystawy Zasada jedności tematycznej Zasada jedności tworzywa Zasada jedności stylu Zasada pokrewieństwa marki Zasada kolorystyki i proporcji Zasada ceny KOMPONOWANIE EKSPOZYCJI PRODUKTÓW
4
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
KOMPONOWANIE EKSPOZYCJI PRODUKTÓW – elementy kompozycji: równowaga Forma Przestrzeń Światło Kolor Ruch - układy kompozycyjne: Układ szeregowy Układ rytmiczny Układ geometryczny
5
REKLAMA WYSTAWIENNICZA
MERCHANDISING rozlokowanie produktów w sklepie ułatwiające nabywcom poruszanie się po nim, wybór produktów oraz ich transport do kasy. Merchandising handlowy – zarządzanie sklepem dla optymalizacji układu produktów dla klienta. Merchandising producenta – optymalizacja układu produktów jednej marki (swojej marki) w punktach sprzedaży detalicznej. Visual merchandising – aranżacja wystroju wnętrza sklepu - aranżacja typu ruszt (sklepy wielkopowierzchniowe z wytyczaniem kierunku ruchu klientów - aranżacja butikowa (podział sali na oddzielne segmenty) - aranżacja swobodna
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.