Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland."— Zapis prezentacji:

1 Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland

2 Opakowanie chroni to co sprzedaje i sprzedaje to co chroni

3 Opakowanie przezroczyste to bliskie i osobiste narzędzie komunikacyjne marki, łączący klienta bezpośrednio z produktem. Pozwala klientowi zobaczyć produkt i promuje jego rozpoznawalność. Trafia do świadomości klienta i łatwo prezentuje charakterystykę produktu. Wyróżnia się na tle innych produktów na zapchanych półkach sklepowych Tworzy ekscytujące poczucie estetyki i wartości dodanej. Niesie w sobie elegancję i podnosi prestiż produktu. Przoduje w sezonowych opakowaniach promocyjnych, zestawach upominkowych lub ofertach specjalnych Zwiększa sprzedaż produktów

4 30% Oszczedności pracy manulanej!

5 Soft Crease – miękkie bigowanie Zwykłe / twarde bigowanie

6 Soft Crease – miękkie bigowanie Idealna forma po złożeniu, piękne zaokrąglenia podnoszące estetykę Zwiększona wytrzymałość na pęknięcia w stosunku do innych metod Soft Crese skraca prace manualne i przypiesza składanie maszynowe

7 Auto Bottom – automatyczne denko Opakowanie składa sie jedna ręką w kilka sekund!!!

8

9 Czym jest opakownie PREMIUM???

10 13 colors in one pass! The only ONE in the word!!

11 „ZIELONE“ OPAKOWANIE Z TWORZYWA??? TAK!!!

12 Nasze plusy: Redukcja kosztów pakowania ze względu na ekstremalne miękką technologię bigowania i automatyczne denko! 13-kolorowa prasa drukarska gwarantuje idealną grafikę i skraca czas oczekiwania na opakowania Największa zdolność produkcyjna, aż do 1.5 miliona opakowań na dzień! Wszystko pod jednym dachem nie mamy strat czasu w łąńcuchu dostaw Możliwość magazynowania lokalnie co skraca czas call-off i zwiększa elatyczność dostaw

13 Bezkompromisowa kontrola jakości!

14 Niektóre z naszych zachwycajacych projektów!

15

16

17

18 Wiem doskonale, że najważniejsze jest wnętrze, aczkolwiek Dobry Produkt wymaga Dobrego Opakowania

19 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland."

Podobne prezentacje


Reklamy Google