Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMirosław Kosiński Został zmieniony 9 lat temu
1
Opakowanie, które podnosi walory marketingowe oraz obniża koszty produkcji. Patrycja Golla, HLP Klearfold, Head of Poland
2
Opakowanie chroni to co sprzedaje i sprzedaje to co chroni
3
Opakowanie przezroczyste to bliskie i osobiste narzędzie komunikacyjne marki, łączący klienta bezpośrednio z produktem. Pozwala klientowi zobaczyć produkt i promuje jego rozpoznawalność. Trafia do świadomości klienta i łatwo prezentuje charakterystykę produktu. Wyróżnia się na tle innych produktów na zapchanych półkach sklepowych Tworzy ekscytujące poczucie estetyki i wartości dodanej. Niesie w sobie elegancję i podnosi prestiż produktu. Przoduje w sezonowych opakowaniach promocyjnych, zestawach upominkowych lub ofertach specjalnych Zwiększa sprzedaż produktów
4
30% Oszczedności pracy manulanej!
5
Soft Crease – miękkie bigowanie Zwykłe / twarde bigowanie
6
Soft Crease – miękkie bigowanie Idealna forma po złożeniu, piękne zaokrąglenia podnoszące estetykę Zwiększona wytrzymałość na pęknięcia w stosunku do innych metod Soft Crese skraca prace manualne i przypiesza składanie maszynowe
7
Auto Bottom – automatyczne denko Opakowanie składa sie jedna ręką w kilka sekund!!!
9
Czym jest opakownie PREMIUM???
10
13 colors in one pass! The only ONE in the word!!
11
„ZIELONE“ OPAKOWANIE Z TWORZYWA??? TAK!!!
12
Nasze plusy: Redukcja kosztów pakowania ze względu na ekstremalne miękką technologię bigowania i automatyczne denko! 13-kolorowa prasa drukarska gwarantuje idealną grafikę i skraca czas oczekiwania na opakowania Największa zdolność produkcyjna, aż do 1.5 miliona opakowań na dzień! Wszystko pod jednym dachem nie mamy strat czasu w łąńcuchu dostaw Możliwość magazynowania lokalnie co skraca czas call-off i zwiększa elatyczność dostaw
13
Bezkompromisowa kontrola jakości!
14
Niektóre z naszych zachwycajacych projektów!
18
Wiem doskonale, że najważniejsze jest wnętrze, aczkolwiek Dobry Produkt wymaga Dobrego Opakowania
19
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.