Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJolanta Marczak Został zmieniony 9 lat temu
1
Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania
2
Właściciel marek; Pracuj.pl, Jobs4.pl, Profeo.pl, ArchitekciKariery.pl, Rabota.ua, eRecruiter.pl Istnieje od 2000 roku (Pracuj.pl) Centrala w Warszawie 12 biur regionalnych Ponad 300 pracowników 2011 rok - 1 miejsce w kat. MŚP 2012 rok - 3 miejsce w kat. dużych przedsiębiorstw Grupa Pracuj
3
Droga do „Najlepszego Pracodawcy” 2010 „Pro-engagement Group” Badanie zaangażowania 2011 Badanie zaangażowania = Najlepszy Pracodawca Prace nad zaangażowaniem 2012 Badanie zaangażowania = Najlepszy Pracodawca Prace nad zaangażowaniem Badanie zaangażowania = ? 2013
4
ZAANGAŻOWANIE, CZYLI CO…
5
Czym jest zaangażowanie?
6
Co badamy?
7
PROCES BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA W
8
Przygotowanie i komunikacja Badanie Analiza wniosków Prezentacja wyników Grupa Pro- engagement Wybór obszarów Grupy focusowe Priorytety działań Grupy robocze Rekomendacje zmian Wdrażanie zmian
9
ELEMENTY PROCESU BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA
10
Rozmowy z zarządem
11
„Grupa Pro-engagement”
12
Wybór grup i obszarów
13
Grupy fokusowe
14
Priorytety działań
15
Komunikacja wewnętrzna Motywowanie pracowników Szkolenia i rozwój Grupy robocze
16
KOMUNIKACJA
17
Telewizja firmowa Tablice ogłoszeń Intranet Outlook i komunikator Komunikacja
18
Telewizja firmowa - Pracuj TV 3 ekrany w biurze Codzienne aktualizowanie informacji Wyniki sprzedaży, sprawy pracownicze, ważne wydarzenia.
19
Trzy w centrali i w każdym biurze regionalnym Wiadomości firmowe oraz ogłoszenia pracowników Plakaty informujące o specjalnych wydarzeniach Tablice ogłoszeń
21
Dostępny dla pracowników w centrali i biurach regionalnych Bieżące informacje firmowe i „spoza pracy” Możliwość komentowania Intranet – GPS News
22
Zdjęcia pracowników w wiadomościach e-mail Wewnętrzny komunikator ze zdjęciami pracowników, z możliwością współdzielenia monitora, prowadzenia wideokonferencji i telekonferencji MS Outlook i Komunikator
23
Po zakończeniu każdego kwartału Podsumowanie wyników, plany i priorytety na kolejny kwartał Misja, wizja i wartości firmowe Czas na podziękowania i gratulacje Odpowiedzi na anonimowe pytania pracowników Dokąd tupta nocą jeż? Ile wzrostu ma prezes? Kiedy w toaletach będzie ładnie pachnieć? Kiedy zmienimy biuro? Już siedzimy sobie na głowach Spotkania firmowe
24
MOTYWACJA
25
Premie niestandardowe Wybory pracownicze System kafeteryjny Staże menedżerskie Wyrównanie standardu biur regionalnych Motywacja
26
Za rekomendację Za odejście pracownika Premie niestandardowe
27
Wybory pracownicze
28
System kafeteryjny Wybór należy do Ciebie: Bilety do kina, Bilety do teatru i na koncerty, Zakupy w księgarni internetowej, Dofinansowanie zajęć sportowych, Dofinansowanie wypoczynku.
29
Dla menedżerów działów niesprzedażowych w dziale sprzedaży - 2 spotkania z klientami Dla menedżerów działu sprzedaży w działach niesprzedażowych np.: HR, marketing, IT, obsługa klienta Staże menedżerskie
30
Piłkarzyki, rzutki, lub coś innego (w zależności od wolnej powierzchni w biurze) Ekspresy do kawy Pracuj TV Tablice ogłoszeń Wideo konferencje Wyrównanie standardu biur
31
ROZWÓJ
32
SZOPeR Działania rozwojowe Szkolenia z rozmów rozwojowych Ścieżki karier, transfery Rozwój
33
System Zintegrowanej Oceny Pracowników i Rozwoju Udziela informacji Przeprowadza ocenę 180° Podpowiada działania rozwojowe SZOPER
34
Przekazanie budżetów szkoleniowych koordynatorom i menedżerom Działania rozwojowe w odpowiedzi na luki kompetencyjne i kwalifikacyjne Dofinansowanie nauki języków obcych Działania rozwojowe
35
Budowanie ścieżek karier „Od customera do menedżera” Transfery międzydziałowe Ścieżki karier, transfery
36
Skierowana do koordynatorów, menedżerów i dyrektorów Przeprowadzana z użyciem zewnętrznej platformy Sesje feedbackowe z udziałem konsultantów zewnętrznych Ocena 360°
37
CO WARTO ZROBIĆ?
38
słuchać pracowników i …. angażować ich w proces zmian Warto
39
Dziękuję agnieszka.bieniak@pracuj.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.