Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSylwia Rajch Został zmieniony 11 lat temu
1
Świat przed wszystkimi stoi otworem Wydarzenia promujące działalność Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce ANNA DENEKA
2
Analiza wstępna (zarys problemu) Strategia komunikacji Narzędzia Oczekiwane efekty i ewaluacja Summary Agenda
3
Fundacja Hospicyjna Otoczenie zewnętrzne Biznes Media Wolontariat KIM JEST WOLONTARIUSZ? Analiza wstępna
4
Strengths Doświadczenie Uznanie Współpraca z wieloma podmiotami Przychylność mediów Ludzie Status OPP Weaknesses Ograniczone środki Uwarunkowania prawne Koszty opieki nad chorym Liczba ośrodków potrzebujących pomocy Pochodzenie FH Opportunities Popularność programów CSR Wolontariat pracowniczy Powiązanie z Kościołem Spowolnienie gospodarcze Threats Negatywne nastroje społeczne Redukcja kosztów w firmach Malejąca lb wolontariuszy Słabnące zaangażowanie
5
Zaplanowanie działań wspierających wizerunek Fundacji Hospicyjnej jako wiarygodnej organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Założenia strategiczne
6
Cele Wzmocnienie wizerunku FH jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Podnoszenie świadomości społecznej w zakresie opieki paliatywnej Zachęcenie do pracy wolontaryjnej Pozyskanie darczyńców wspierających działalność FH
7
Grupy docelowe Młodzież Środowisko medyczne Świat biznesu FH jest dynamiczną organizacją, która działa aktywnie na rzecz poprawienia jakości życia podopiecznych hospicjów z całej Polski Pomagając FH zdobywasz nowe doświadczenia, poznajesz nowych ludzi oraz dajesz nadzieję i radość tym, którzy jej najbardziej potrzebują Twoja wiedza to skarb, który możesz ofiarować podopiecznym hospicjów Pomagając FH pokazujesz innym, że Twoja firma nie pozostaje obojętna wobec problemów i potrzeb najsłabszych
8
Hasło: ŚWIAT PRZED WSZYSTKIMI STOI OTWOREM Język komunikacji: prosty i zrozumiały Logo Fundacji Hospicyjnej Klucz – wymiar symboliczny System komunikacji
9
Narzędzia Współpraca z organizacjami biznesowymi Współpraca z organizacjami medycznymi Współpraca z mediami Konkursy: Klucz wiolinowy Nowe życie U progu stojąc Program certyfikujący Złoty Klucz Akcja Uśmiech dziecka Drzwi Otwarte Zaangażowanie osób znanych
10
Cel: nawiązanie strategicznej współpracy z biznesem Współpraca z org. biznesowymi BCC, KPRB, Management Mastery Club, Związek Pracodawców Polskich Faza przygotowań Faza wizerunkowa StyczeńLuty Marzec Rozmowy i spotkania Oferty współpracy Wolontariat pracowniczy Warsztaty dla wolontariuszy i pracowników FH Wręczenie Złotego Klucza Podziękowania
11
Cel: pozyskanie osób i organizacji do współpracy merytorycznej Współpraca z org. medycznymi Polskie Towarzystwo Medycyny Paliatywnej, NIL, Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny Faza przygotowań Faza wizerunkowa Styczeń Luty Marzec Nawiązanie współpracy Tematy wykładów Przygotowanie prezentacji Zajęcia w liceach Wykłady podczas Drzwi Otwartych Seminaria i warsztaty dla wolontariuszy i pracowników FH Podziękowania
12
Cel: dotarcie do świata biznesu nagłośnienie prowadzonych działań Współpraca z mediami TVN, Rzeczpospolita, HBR Polska, radio PiN i in. Faza przygotowań Faza wizerunkowa Udział w konferencjach i wykładach Budowa i aktualizacja listy mediów Aranżacje wywiadów Patronat mediowy Współpraca z Fundacją TVN Podjęcie Reportaże o hospicjachAkcja SMS Warsztaty fotograficzne Zaproszenia VIP Programy i publikacje dot. akcji
13
Konkurs: KLUCZ WIOLINOWY Skierowany do chórów i zespołów Laureaci wystąpią: podczas Drzwi Otwartych w Dzień Dobry TVN w audycjach kulturowych radia PiN Nagroda: warsztaty, które poprowadzi Piotr Rubik Cel działań: dotarcie do osób młodych zainteresowanie mediów działalnością FH i prowadzoną akcją
14
Konkurs: NOWE ŻYCIE Skierowany do młodzieżowych grup teatralnych Laureaci wystąpią: w Teatrze Wielkim w Warszawie (lub innym mieście) podczas akcji Drzwi Otwarte Nagroda: warsztaty w PWSFTiT w Łodzi Zaproszenia na warsztaty wręczy Andrzej Wajda Cel działań: dotarcie do osób młodych zainteresowanie mediów działalnością FH i prowadzoną akcją
15
Konkurs: U PROGU STOJĄC Skierowany do młodzieży ponadgimnazjalnej W rywalizacji udział wezmą prace plastyczne i pisemne Nagroda: publikacja w Rzeczpospolitej + nagroda rzeczowa Cel działań: dotarcie do osób młodych zainteresowanie młodych ludzi działalnością FH
16
Akcja: UŚMIECH DZIECKA Hipoterapia (luty/marzec) Cel: rehabilitacja dzieci z hospicjów połączona z przyjemnym spędzaniem czasu Program certyfikujący: ZŁOTY KLUCZ Skierowany do darczyńców i partnerów biznesowych Zostanie wręczony na uroczystej gali podsumowującej Cel: dodatkowy argument w pozyskiwaniu partnerów biznesowych
17
Drzwi Otwarte Cel: ukazanie dotychczasowych efektów działalności FH poszerzenie wiedzy społeczeństwa nt. opieki paliatywnej 2. sobota marcaZapukaj Prowadzący: Andrzej Wajda Przedstawienie laureatów konkursu Nowe życie Wykłady nt. medycyny paliatywnej 3. sobota marcaOtwórz Prowadzący: Piotr Rubik Występ laureatów konkursu Klucz wiolinowy Wykłady nt. medycyny paliatywnej 4. sobota marcaZawitaj Prowadzący: Marcin Prokop, Dorota Wellman Wręczenie nagród i Złotego Klucza Program artystyczny podopiecznych hospicjum
18
Oczekiwane efekty Ewaluacja Zrealizowanie założonych celów Nawiązanie współpracy z mediami, org. biznesowymi i medycznymi Poprawa finansowych warunków FH Udoskonalenie umiejętności pracowników i wolontariuszy Monitoring mediów Frekwencja podczas eventów Liczba nadesłanych prac konkursowych/zgłoszeń do konkursu Liczba nowych wolontariuszy i darczyńców
19
Summary 1.Problem analysis 2.Campaigns aim 3.Target Groups 4.Characteristics of campaign and tools 5.Desired effects
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.