Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

STYLE HANDLOWANIA Jakie mogą być style handlowania?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "STYLE HANDLOWANIA Jakie mogą być style handlowania?"— Zapis prezentacji:

1 STYLE HANDLOWANIA Jakie mogą być style handlowania?

2 KAWIARNIANY STYL HANDLOWANIA

3 budowanie miłych, wzajemnie życzliwych relacji interpersonalnych prowadzenie rozmów na różne tematy, również o sprawach prywatnych klienta nawiązywanie do tematów poruszanych podczas ostatnich rozmów okazywanie serdeczności i zaufania budowanie stosunków lojalnościowych z klientem okazywanie klientowi szacunku dla wyznawanych przez niego wartości poświęcanie klientowi dużej ilości czasu

4 TEATRALNY STYL HANDLOWANIA

5 oryginalność zachowania w celu zainteresowania klienta swoją osobą, a tym samym swoim produktem niebanalność postępowania wykorzystywanie wszelkich okazji do rozbawienia klienta tworzenie odświętnej atmosfery wokół klienta sypanie śmiesznymi powiedzonkami, żartami, anegdotami dążenie do przełamania blokad, barier i zahamowań klienta wobec sprzedawcy TEATRALNY STYL HANDLOWANIA

6 DYREKTORSKI STYL HANDLOWANIA

7 brak pokory przed klientem wyniosłe zachowanie wyjątkowa dbałość o wygląd zewnętrzny asertywność powściągliwość w okazywaniu emocji, uczuć i odczuć rozmowy konkretne i rzeczowe, bez zbędnych słów minimalna liczba materiałów reklamowych, wzorów produktów itd. najważniejsze jest wrażenie, jakie się wywrze na kliencie DYREKTORSKI STYL HANDLOWANIA

8 CHARYZMATYCZNY STYL HANDLOWANIA

9 żaden klient nie jest w stanie się oprzeć swoisty magnetyzm bijący od handlowca umiejętność kierowania na siebie uwagi innych i koncentrowania jej na sobie przez dłuższy czas sztuka wywierania wpływu oczy przykuwające uwagę sugestywny, mocny i pewny głos pewność siebie, nie rażąca innych skuteczność działania entuzjazm i zaangażowanie w podejmowane działania CHARYZMATYCZNY STYL HANDLOWANIA

10 STYL HANDLOWANIA PIES OGRODNIKA

11 sam nie zje, a drugiemu nie da chowa wszelkie wiadomości o klientach przed innymi zazdrosny o sukcesy innych STYL HANDLOWANIA PIES OGRODNIKA

12 HANDLOWIEC ALA KOT Z PĘCHERZEM

13 chaotyczny i nieskuteczny robi dużo szumu wokół swojej osoby nie potrafi doprowadzić do końca żadnej sprawy zabiera czas sobie i innym potrafi odwiedzić kilkudziesięciu klientów jednego dnia, jednak bez efektów HANDLOWIEC ALA KOT Z PĘCHERZEM

14 STYL HANDLOWANIA GORĄCE USTA

15 reprezentowany głównie przez kobiety, jednak narzucany przez klientów-mężczyzn przemiły, zmysłowy głos rozmowy przepełnione aluzjami na temat seksu często nieskuteczny STYL HANDLOWANIA GORĄCE USTA

16 NIEDOWARTOŚCIOWANY STYL HANDLOWANIA

17 stara się zawsze zgłębić tajniki sztuki handlowania i ma dużą wiedzę zawiera transakcje handlowe, jednak bez błyskotliwości nie jest pewny swoich umiejętności i wiedzy ciągle dąży do perfekcjonizmu nie potrafi cieszyć się z osiągnięć brak mu sprytu handlowego i umiejętności podejmowania szybkich decyzji NIEDOWARTOŚCIOWANY STYL HANDLOWANIA

18 STYL HANDLOWANIA BEZ WIARY

19 lękając się porażki, z góry zakłada, że nic nie wyjdzie z zaplanowanego kontaktu, więc woli zupełnie zrezygnować i poddać się bez walki boi się kontaktów z trudnymi klientami przekonany, że pojedyncza porażka przekreśla na zawsze jego osobę nie radzi sobie bez pomocy STYL HANDLOWANIA BEZ WIARY

20 HANDLOWANIE Z SERCEM Serce jest nie tylko pompą tłoczącą krew, jak opisują je kardiolodzy. Jest czymś o wiele większym i ważniejszym. Naukowcy potrafią mierzyć jego energię z odległości ponad dwóch metrów. Serce promieniuje. Uaktywnia nasze najgłębsze wartości, przekształcając je z tego, o czym myślimy, w to, czym żyjemy. Serce zna rzeczy, których nie zna - nie jest w stanie poznać - nasz umysł. Jest miejscem, z którego bierze się odwaga i duch. Prawość i zaangażowanie. Jest źródłem energii i głębokich uczuć, które nakłaniają nas do uczenia się, współpracy, przewodzenia i służenia. Robert K. Cooper

21 SPRZEDAŻ Z SERCEM ENTUZJASTYCZNA

22 przepełniony entuzjazmem, dzięki czemu udziela się ten entuzjazm również klientom klienci odnoszą się do kontaktów z handlowcem pozytywnie, a tym samym również do prezentowanej oferty Bez entuzjazmu Twoje wizyty handlowe są warte tyle, co zeszłoroczny śnieg. (Frank Bettger) SPRZEDAŻ Z SERCEM ENTUZJASTYCZNA

23 SPRZEDAŻ Z SERCEM ZAANGAŻOWANA

24 zaangażowanie przejawia się w działaniu gotowość do uzyskiwania pożądanych efektów nie bierze pod uwagę, że klient może nie kupić stara się wszelkimi sposobami doprowadzić do transakcji SPRZEDAŻ Z SERCEM ZAANGAŻOWANA

25 SPRZEDAŻ Z SERCEM PROFESJONALNA (PARTNERSKA)

26 doskonale zna sztukę sprzedaży zwraca uwagę na najdrobniejsze szczegóły tworzy i utrzymuje partnerskie kontakty z klientem wzbudza zaufanie, jest wiarygodny tworzy przyjazną atmosferę kontaktów SPRZEDAŻ Z SERCEM PROFESJONALNA (PARTNERSKA)


Pobierz ppt "STYLE HANDLOWANIA Jakie mogą być style handlowania?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google