Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZygfryd Pyka Został zmieniony 10 lat temu
1
1. Program szkolenia siatkarza 2. System kształcenia zawodowego
KIERUNKI PRAC 1. Program szkolenia siatkarza 2. System kształcenia zawodowego Programy kursów modelowych 3. System doskonalenia zawodowego oparty na systemie przyznawania licencji Konferencje/kursy dokształcające.
2
1. Program szkolenia siatkarza
Program szkolenia siatkarza/ siatkarki powinien obejmować trzy grupy wiekowe: 1. Dzieci (program w zależności od grup wiekowych), 2. Młodzież, 3. Siatkówkę dorosłych.
3
Cd 1. Program szkolenia siatkarza
W ramach tego programu mogą zostać wyodrębnione trzy programy szkolenia: - dla szkolnego wychowania fizycznego, - dla SMS-ów - dziewcząt i chłopców, - dla szkolenia w klubach sportowych. Program dla nauczycieli powinien być przedstawiony oddzielnie w sposób zwięzły i przejrzysty, ujęty w postaci skryptu
4
2. System kształcenia zawodowego
Opracowanie Modelowych programów kształcenia instruktorów i trenerów na: 1. Kursach instruktorskich a/część ogólna b/część specjalistyczna 2. Kursach trenerskich II klasy
5
Cd 2. System kształcenia zawodowego
Opracowanie Modelowych programów kształcenia instruktorów i trenerów na: 3. Na kursach trenerskich I klasy i klasy Mistrzowskiej (w przyszłości). 4. Studiach wychowania fizycznego w szkołach wyższych w porozumieniu z Rektorami tych szkół.
6
3. System doskonalenia zawodowego
Opracowanie projektu systemu doskonalenia zawodowego opartego na systemie przyznawania licencji w trzech grupach: 1. Plus ligi (PLS i PLSK) i I ligi kobiet i mężczyzn 2. Druga liga Doskonalenie zawodowe w tych grupach realizowane będzie przez PZPS.
7
Cd 3. System doskonalenia zawodowego
3. Lig wojewódzkich Doskonalenie zawodowe w tych ligach realizowane będzie przez WZPS-y przy współudziale merytorycznym PZPS. Dodatkowo PZPS powinien przeprowadzać konferencje ogólnopolskie dla trenerów kadr wojewódzkich dziewcząt i chłopców.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.