Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałRościsław Leszko Został zmieniony 10 lat temu
1
Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.
2
Czym jest wizerunek? Wyobrażenia, nasza opinia o... Dlaczego wizerunek jest ważny? Wpływa na nasze podejście do... Co tworzy wizerunek? Zarówno nasze działania jak i ich zaniechanie...
3
Jak zarządzać wizerunkiem?
4
Rozpoznawalność Znajomość oferty Odpowiedniość cena, przydatność, zaspokaja potrzebę Jakość pasuje do mnie, zaufanie, jest wyjątkowa Przewaga lider, jest najlepsza, reputacja, identyfikuję się z nią Spełnienie obietnicy Zadowolenie z używania Lojalność / powracanie Wierność / polecanie ŚWIADOMOŚĆ ROZWAŻANIE DOŚWIADCZENIE LOJALNOŚĆ
5
Czym jest miasto wobec nas? Instytucją Miejscem zamieszkania, pracy, nauki, życia Lokalizacją naszej inwestycji Atrakcją turystyczną Jak się z nami komunikuje?
27
Dlaczego WIZERUNEK jest tak ważny?
28
WIZERUNEK BENEFIT PERSONALIZACJ A RELACJE SKOJARZENIA WARTOŚCI
29
Wizerunek jest odpowiedzią na pytania: Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? Co chcemy osiągnąć? Jak będziemy realizować naszą misję? Wizerunek Zespół niepowtarzalnych cech i unikalnych wartości, pozytywnie wyróżniających Idealny obraz (miasta) - pożądany sposób postrzegania WIZERUNEK
30
W wyniku swojej działalności KAŻDY FORMUŁUJE PEWIEN WIZERUNEK WIZERUNEK TEN MOŻE BYĆ UŚWIADOMIONY LUB IGNOROWANY MOŻNA NIM ZARZĄDZAĆ LUB POZOSTAWIĆ WŁASNEMU LOSOWI JEGO ODWZOROWANIE W UMYSŁACH INTERESARIUSZY, może skutecznie wpłynąć na SUKCES LUB KLĘSKĘ podejmowanych inicjatyw
31
NIEPOSPOLITA / INDYWIDUALNA / MOCNA REPUTACJA SILNY / WYRAZISTY WIZERUNEK ZNACZĄCE WSPARCIE INICJATYW
32
Kiedy należy zarządzać WIZERUNKIEM....
33
JEŚLI DOŚWIADCZASZ NISKIEJ LOJALNOŚCI I STALE TRACISZ KLIENTÓW JEŚLI WPROWADZASZ NOWE PRODUKTY, NOWE ROZWIĄZANIA I NOWE USŁUGI JEŚLI ZMIENIA SIĘ PODEJŚCIE I WZORCE ZACHOWANIA TWOICH KLIENTÓW JEŚLI CHCESZ WEJŚĆ NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE LUB KRAJOWE JEŚLI TWÓJ OBECNY WIZERUNEK NIE PASUJE DO AKTUALNYCH WYMAGAŃ I OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY JEŚLI NA TWÓJ RYNEK WCHODZĄ SILNI KONKURENCI WPROWADZAJĄC DO GRY RYNKOWEJ NOWE TOŻSAMOŚCI PORÓWNUJĄC DO BIZNESU:
34
Budowanie marki i zarządzanie wizerunkiem WYRÓŻNIA na rynku i sprawia że zostaniesz ZAUWAŻONY Podkreśla INDYWIDUALNOŚĆ, ODMIENNOŚĆ – CHARAKTER I STYL Sprawia, że miasto zyskuje ŁATWOŚĆ ROZPOZNANIA ZAPAMIĘTANIA przez klientów
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.