Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta."— Zapis prezentacji:

1 Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.

2 Czym jest wizerunek? Wyobrażenia, nasza opinia o... Dlaczego wizerunek jest ważny? Wpływa na nasze podejście do... Co tworzy wizerunek? Zarówno nasze działania jak i ich zaniechanie...

3 Jak zarządzać wizerunkiem?

4 Rozpoznawalność Znajomość oferty Odpowiedniość cena, przydatność, zaspokaja potrzebę Jakość pasuje do mnie, zaufanie, jest wyjątkowa Przewaga lider, jest najlepsza, reputacja, identyfikuję się z nią Spełnienie obietnicy Zadowolenie z używania Lojalność / powracanie Wierność / polecanie ŚWIADOMOŚĆ ROZWAŻANIE DOŚWIADCZENIE LOJALNOŚĆ

5 Czym jest miasto wobec nas? Instytucją Miejscem zamieszkania, pracy, nauki, życia Lokalizacją naszej inwestycji Atrakcją turystyczną Jak się z nami komunikuje?

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27 Dlaczego WIZERUNEK jest tak ważny?

28 WIZERUNEK BENEFIT PERSONALIZACJ A RELACJE SKOJARZENIA WARTOŚCI

29 Wizerunek jest odpowiedzią na pytania: Kim jesteśmy? Dokąd zmierzamy? Co chcemy osiągnąć? Jak będziemy realizować naszą misję? Wizerunek Zespół niepowtarzalnych cech i unikalnych wartości, pozytywnie wyróżniających Idealny obraz (miasta) - pożądany sposób postrzegania WIZERUNEK

30 W wyniku swojej działalności KAŻDY FORMUŁUJE PEWIEN WIZERUNEK WIZERUNEK TEN MOŻE BYĆ UŚWIADOMIONY LUB IGNOROWANY MOŻNA NIM ZARZĄDZAĆ LUB POZOSTAWIĆ WŁASNEMU LOSOWI JEGO ODWZOROWANIE W UMYSŁACH INTERESARIUSZY, może skutecznie wpłynąć na SUKCES LUB KLĘSKĘ podejmowanych inicjatyw

31 NIEPOSPOLITA / INDYWIDUALNA / MOCNA REPUTACJA SILNY / WYRAZISTY WIZERUNEK ZNACZĄCE WSPARCIE INICJATYW

32 Kiedy należy zarządzać WIZERUNKIEM....

33 JEŚLI DOŚWIADCZASZ NISKIEJ LOJALNOŚCI I STALE TRACISZ KLIENTÓW JEŚLI WPROWADZASZ NOWE PRODUKTY, NOWE ROZWIĄZANIA I NOWE USŁUGI JEŚLI ZMIENIA SIĘ PODEJŚCIE I WZORCE ZACHOWANIA TWOICH KLIENTÓW JEŚLI CHCESZ WEJŚĆ NA NOWE RYNKI ZAGRANICZNE LUB KRAJOWE JEŚLI TWÓJ OBECNY WIZERUNEK NIE PASUJE DO AKTUALNYCH WYMAGAŃ I OCZEKIWAŃ INTERESARIUSZY JEŚLI NA TWÓJ RYNEK WCHODZĄ SILNI KONKURENCI WPROWADZAJĄC DO GRY RYNKOWEJ NOWE TOŻSAMOŚCI PORÓWNUJĄC DO BIZNESU:

34 Budowanie marki i zarządzanie wizerunkiem WYRÓŻNIA na rynku i sprawia że zostaniesz ZAUWAŻONY Podkreśla INDYWIDUALNOŚĆ, ODMIENNOŚĆ – CHARAKTER I STYL Sprawia, że miasto zyskuje ŁATWOŚĆ ROZPOZNANIA ZAPAMIĘTANIA przez klientów

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

74

75

76

77

78

79

80

81

82

83

84

85

86

87


Pobierz ppt "Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta."

Podobne prezentacje


Reklamy Google