Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Możliwości reklamowe portalu Luty 2011. Kim są Spryciarze.pl? Użytkownicy dla Użytkowników Pierwszy w polskim internecie wielotematyczny serwis wideoporadnikowy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Możliwości reklamowe portalu Luty 2011. Kim są Spryciarze.pl? Użytkownicy dla Użytkowników Pierwszy w polskim internecie wielotematyczny serwis wideoporadnikowy."— Zapis prezentacji:

1 Możliwości reklamowe portalu Luty 2011

2 Kim są Spryciarze.pl? Użytkownicy dla Użytkowników Pierwszy w polskim internecie wielotematyczny serwis wideoporadnikowy Kto chce, szuka sposobu, kto nie chce, szuka powodu Społeczność ludzi o oryginalnych pomysłach Hołdujemy zasadzie Zrób to sam

3 Hmm..nieźle, tylko co z tego? A my mamy 2 053 142 UU/ miesiąc! Spryciarze w liczbach Oraz 10 475 799 PV/ miesiąc Że nie wspomnę o 426 257 zarejestrowanych Użytkownikach Tak, tak Google Analytics nie kłamie (Styczeń 2011) A te 12 298 (18 nowych dziennie) poradników video na stronie robi wrażenie Codziennie przybywa nam średnio 301 zarejestrowanych Użytkowników

4 Unikalni Użytkownicy Liczba UU w Styczniu 2011: 2 053 142 Źródło: Google Analytics, Styczeń 2011 Dynamika wzrostu Unikalnych Użytkowników:

5 Struktura *Źródło: Google Analytics, Styczeń 2011 UU: 2 053 142* PV: 10 475 799* Poradników: 12 298 Start: Marzec 2010 Statystyki za Styczeń 2011: UU: 648 217* PV: 2 497 947* Poradników: 5 604 Start: 15 Czerwiec 2010 Statystyki za Styczeń 2011: UU: 167 161* PV: 495 362* Poradników: 496 Start: 15 Czerwiec 2010 Statystyki za Styczeń 2011: UU: 164 312* PV: 522 804* Poradników: 760 Start: Październik 2010 Statystyki za Styczeń 2011: UU: 55 171* PV: 307 226* Poradników: 599

6 Profil Użytkowników

7 Źródło: Gemius Megapanel, Wrzesień 2010 Mężczyźni 55% Kobiety 45% 59 % Użytkowników jest w wieku 15-44

8 Profil Użytkowników Źródło: Gemius Megapanel, Wrzesień 2010 Wielkość gospodarstwa domowego: Staż w internecie: Częstotliwość korzystania z internetu:

9 Oferta reklamowa Formy standardowe

10 Inne formy standardowe Baner Billboard Double Billboard Skyscraper Medium / Large / Vertical Rectangle (BOX) PopUp PopUnder Billboard FX / Video Expand Baner/Billboard/Skyscraper Push Billboard BrandMark TopLayer Intromercial/Interstitial Scroll Baner/Billboard/Skyscraper Scroller Surround Wallpaper Vstitial ze skinem Videostitial Expand vstitial ze skinem V2doublebillboard V2scroll Pre-roll Overlay

11 A niestandardy macie??? ROS serwisu lub wybrane kategorie

12 Film Polecany, stała obecność SG serwisu SG wybranej kategorii

13 Popularne poradniki Miejsca 1-3 w popularnych poradnikach, SG serwisu

14 Banner pod filmem polecanym dostępność: SG serwisu

15 Panel Spryciarza Dostępny na ROS serwisu Panel Spryciarza umożliwia Userom szybkie poruszanie się po serwisie Możliwość umieszczenia na panelu gadżetu reklamowego w kształcie produktu Klienta Gadżet może się rozwijać i przekierowywać w dowolne miejsce na serwisie lub na site zewnętrzny/ możliwość zamieszczenia video

16 Sponsoring kategorii Sponsoring dowolnej istniejącej kategorii Elementy: Wizytówka firmy na SG kategorii Filmy Klienta na 1 miejscach w kategorii Filmy Klienta na 1 miejscu w polecanych w danej kategorii 18 Dostępnych kategorii: Dom i ogród Edukacja Eksperymenty Magia i sztuczki Majsterkowanie Moda męska Motoryzacja Muzyka Zdrowie Różności Sztuka i rzemiosło Telefony komórkowe Survival Wędkarstwo

17 Sponsoring kategorii c.d. Wybrana kategoria zostaje oznaczona logo Klienta spis kategorii

18 Welcome Screen Forma dostępna z capp1

19 kontent w całości dopasowany do wymagań Klienta Dział Dedykowany

20 Corner

21 Tab 2 możliwości obecności Taba emisja po ROS serwisu lub w wybranej kategorii Tab w playerze Tab na stronie

22 To jeszcze nie koniec, zobacz co możemy zrobić z widokiem playera! A własnie! A to ci!

23 Player dedykowany player w kształcie produktu Klienta zmiana przycisku play w logo Klienta Możliwość implementacji dla wszystkich filmów lub w wybranej kategorii

24 Widok filmu Overlay - banner wysuwany podczas filmu 630x50px Link lub banner Obie formy mogą zostać zaimplementowane przy wszystkich filmach lub filmach z wybranej kategorii

25 Komentarz pod filmem 1-szy lub 2-gi komentarz pod filmem jest przekazem reklamowym Klienta, opcja dla całej kategorii lub ROS serwisu

26 Tak, tak możemy więcej

27 Profil sponsorowany banner krótki opis, logo tapeta filmy poradnikowe Klienta

28 Strona konkursowa strona konkursowa w całości zawierająca kontent Klienta Mechanizm konkursu jest każdorazowo dedykowany Klientowi Layout strony jest przykładowy i wymaga dalszych ustaleń z Klientem

29 Mailing 2 możliwości mailingu: skrzynki wewnętrzne Format: txt, 5 kB zewnętrzne adresy mailowe Format: txt, 5 kB, html, 30 kB Ilość dostępnych kont: 426 257 Możliwość targetowania: płeć, wiek, województwo

30 Newsletter reklama w newsletterze newsletter wysyłany co czwartek dostępne formy: billboard, doublebillboard wysyłany do wszystkich zarejestrowanych Userów ( 426 257 kont)

31 Niestandardy to nie wszystko......Spryciarze kręcą

32 Co robimy? Screencasty służą do wizualizacji czynności wykonywanych na stronach www lub innych aplikacjach czas trwania ok. 1-2 minuty Video Poradniki filmy z udziałem aktorów pokazuje jak korzystać z produktów/ usług w codziennym życiu czas trwania 3-5 minut Poradniki produktowe prezentacja funkcjonalności produktów czas trwania 1-3 minuty Wizualizacje i animacje 3D

33 Co robimy? Odtwórz film na stronie internetowej

34 Czy czymś jeszcze możemy Was zaskoczyć? Nowe podportale

35 www.komputery.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 648 217 PV: 2 497 947 Google Analytics, Styczeń 2011

36 www.kobieta.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 167 161 PV: 495 362 Google Analytics, Styczeń 2011

37 www.kulinaria.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 164 312 PV: 522 804 Google Analytics, Styczeń 2011

38 www.sport.spryciarze.pl Formy reklamowe (standardowe i niestandardowe) analogiczne do serwisu spryciarze.pl UU: 55 171 PV: 307 226 Google Analytics, Styczeń 2011

39 Kilka Faktów o Spryciarze.pl

40 Spryciarze.pl w mediach Spryciarze.pl gościli w:

41 Sieciowy poradnik (...) został uznany za najbardziej obiecujący portal w Polsce. – Pomysł Spryciarze.pl jest przełomowy. To jest hit! Portal Spryciarze.pl cieszy się z dnia na dzień coraz większą popularnością. Pomysł wart miliony W zalewie pojawiających się (...) serwisów społecznościowych Spryciarze.pl wyróżniają się niebanalnym pomysłem. Spryciarze.pl stają się ikoną polskiego internetu Sukces portalu zielonogórzan można porównać do Naszej-Klasy. Treść do słynnego programu Adama Słodowego. [...] Do niedawna pracowali w Anglii, dziś Spryciarze.pl królują w sieci. [...] Spryciarze.pl błyszczą w Internecie. [...] Media o spryciarzach

42 I miejsce w konkursie start-upów - Poznań Najlepszy adres WWW Perła Internetu Katalogu Ciekawych Stron Złota Strona Tygodnik Wprost Witryna dnia PC World Komputer Nagrody i wyróżnienia Najlepszy Start-up Roku W konkursie Osobowość - Inicjatywa - Start-up Webstar Festival 2009 Webstar Internautów Strona Roku w kategorii Rozrywka

43 e-mail. reklama@spryciarze.pl Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Możliwości reklamowe portalu Luty 2011. Kim są Spryciarze.pl? Użytkownicy dla Użytkowników Pierwszy w polskim internecie wielotematyczny serwis wideoporadnikowy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google