Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiesława Wiencek Został zmieniony 10 lat temu
2
mają rozbudzone aspiracje konsumpcyjne Polscy seniorzy są dziś już zupełnie inni niż kiedyś: dbają o zdrowie, urodę i kondycję fizyczną fot. Marek Zakrzewski poszukują na rynku produktów skrojonych na miarę ich potrzeb są otwarci na nowe media i technologie szukają pasji i inspiracji intelektualnych chcą być dłużej aktywni zawodowo
3
HOLANDIA: 50Plus Beurs, Utrecht 100 tys. zwiedzających W Europie targi dla seniorów to imprezy o ugruntowanej renomie, organizowane od wielu lat NIEMCY: Die 66 Berlin 37 tys. zwiedzających AUSTRIA: Wiener Herbst Senioren Messe 100 tys. zwiedzających …i wiele innych
4
Pierwsze targi w Polsce: 70 wystawców 2 tys. zwiedzających 25-26 września 2010, Poznań I edycja:
5
96 wystawców 12-13 marca 2011, Poznań II edycja: 3,5 tys. zwiedzających 30% więcej 75% więcej
6
Oferta firm i organizacji pozarządowych : W programie: warsztaty artystyczne i edukacyjne zajęcia sportowe: szkółka nordic walking, speed badminton, ćwiczenia kondycyjne (joga, tai chi) itp. szkoła wizażu i stylizacji bezpłatne porady i badania medyczne (morfologia, pomiar ciśnienia, porady dietetyczne i diabetyczne, mammografia) koncerty na terenie targów doradztwo zawodowe
7
Co skłaniało do odwiedzenia targów? zaciekawienie nowymi targami oferta medyczna chęć aktywizacji namówiła mnie żona…
8
W czym najchętniej brali udział zwiedzający?
9
w ubiegłorocznych targach uczestniczyła 1/3 większość stanowiły kobiety niemal 1/3 zwiedzających przyjechała spoza Poznania przeważały wśród nich osoby w wieku 50-60 lat Targi w 2011 r. odwiedziło 3,5 tys. osób
10
Targi o dużym wydźwięku medialnym relacje w wiadomościach TVP Poznań i telewizji lokalnej WTK nowe media: - Wiadomości24.pl, RadioZet.pl, - bezpośrednie relacje filmowe na kanale Głosu Wielkopolskiego i Gazety Internetowej Intersenior w serwisie You Tube - Facebook: informacje w profilach wystawców i organizatorów wydarzeń wiadomości radiowe: Polskie Radio Program 1, Trójka, Radio Merkury prasa: Głos Wielkopolski, Gazeta Wyborcza Poznań, Gazeta Pomorska Patronat medialny:
11
Współpraca medialna:
12
Współorganizator: Partner:
13
17-18 marca 2012 POZNAŃ K olejne edycj e : 2 października 2011 WARSZAWA
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.