Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDominika Glinkowski Został zmieniony 10 lat temu
2
Formować się i pracować razem staje się dziś nową sposobnością, aby ożywić środowiska wychowawcze i czynić je coraz bardziej otwartymi na przyjęcie wyzwań, jakie stawia złożona rzeczywistość wielokulturowa.
3
Poprzez wychowanie prewencyjne przemierzamy najważniejszą drogę amorevolezza odkrywamy salezjańską asystencję jako obecność wśród dziewcząt i chłopców czujemy konieczność zaangażowania się przy wzajemnym dowartościowaniu różnych funkcji i powołań. Poprzez wychowanie prewencyjne przemierzamy najważniejszą drogę amorevolezza odkrywamy salezjańską asystencję jako obecność wśród dziewcząt i chłopców czujemy konieczność zaangażowania się przy wzajemnym dowartościowaniu różnych funkcji i powołań.
4
Wspólnota wychowawcza jest doświadczeniem współodpowiedzialności i wzajemności. Jest ona autentyczna, jeżeli żyje zgodnie z ideałami, które głosi (K 68). Przede wszystkim nie jest ona jedynie strukturą, ale mentalnością, sposobem bycia i pracy razem. Wspólnota wychowawcza jest doświadczeniem współodpowiedzialności i wzajemności. Jest ona autentyczna, jeżeli żyje zgodnie z ideałami, które głosi (K 68). Przede wszystkim nie jest ona jedynie strukturą, ale mentalnością, sposobem bycia i pracy razem.
5
Nowością, która ostatnimi czasy bardzo wyraźnie jawi się w Kościele, jest prośba ze strony laikatu o podzielanie z zakonnikami i siostrami zakonnymi nie tylko działalności, ale także duchowości i posłannictwa.
6
Prośba ta jest dla nas apelem, aby sprzyjać wzajemnemu zrozumieniu bogactwa każdego stanu i wymaga jasnej świadomości naszej tożsamości kobiet wezwanych do dawania świadectwa o prymacie Boga i miłości w radykalnym wyborze pójścia za Jezusem czystym, ubogim i posłusznym. Formować się i pracować razem staje się dziś nową sposobnością, aby ożywić środowiska wychowawcze i czynić je coraz bardziej otwartymi na przyjęcie wyzwań, jakie stawia złożona rzeczywistość wielokulturowa.
7
System prewencyjny, w pierwszej kolejności w naszych wspólnotach CMW, powinien wyrażać się troskliwą miłością, która sprzyja radości z tego, że jesteśmy razem i razem pracujemy.
8
Językiem najbardziej skutecznym i zrozumiałym dla wszystkich jest świadectwo życia. Razem ze świeckimi zdobywamy umiejętności rozeznawania i angażujemy się w dzieło ewangelizacji wyrażonej w stylu systemu prewencyjnego.
9
dynamizm miłości w misji
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.