Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zbigniew Kruszewski Gdynia
2
MUR – PIERWSZA DEKADA WSTĘP DO REFLEKSJI
3
METODA „GRAFFITI”: model pedagogii …ignacjański …refleksja
…kultura masowa …aktywna praca w grupach… …ale z efektem zespołowym … liceum/ gimnazjum
4
GRAFFITI
5
PRACA DOMOWA NAUCZYCIELA!
Szary papier – arkusz na grupę Zaznaczony środek wysokości
6
PRACA DOMOWA NAUCZYCIELA, KTÓRY MA WIĘCEJ CZASU
Arkusz przypominający mur Sąsiadujące arkusze się łączą
7
LEKCJA: STREFA „POZYTYWNA” I „NEGATYWNA”
POZYTYWY NEGATYWY LEKCJA: STREFA „POZYTYWNA” I „NEGATYWNA” TEMAT: Mur – pierwsza dekada wieku w moich oczach ZAGADNIENIE: Co wartościowego, a co negatywnego dostrzegam w pierwszym dziesięcioleciu naszego stulecia? MATERIAŁY: Arkusze + kredki, mazaki, farby, węgiel…
8
TWORZYMY GRAFFITI Obraz (symbol, logo, rysunek…)
Słowo (hasło, cytat, sentencja, nazwa własna…)
9
TWORZYMY MUR. REFLEKSJA
Efekt pracy innych grup Pytania i komentarze Wspólna refleksja
10
UKRAINA 2010 …INNE MOŻLIWOŚCI
11
CENTRUM KSZTAŁCENIA LIDERÓW I WYCHOWAWCÓW IM. PEDRO ARRUPE W GDYNI
WWW. ARRUPE.ORG
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.