Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel."— Zapis prezentacji:

1 Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel

2 O firmie Specjalizacja w rozwiązaniach intranetowych – od 1999 roku Autorskie rozwiązanie CMS do 2003 Od 2002 technologie SharePoint

3 Proces – obsługa zleceń Na początku prosty proces: 1 zlecający 2 obsługujących 20 zleceń tygodniowo Zlecanie prac i komunikacja – mailowo Brak większych problemów – łatwa priorytetyzacja i śledzenie postępów

4 Proces – obsługa zleceń Po pewnym czasie: Kilkunastu zlecających 7 obsługujących 2 zespoły obsługujące 300 zleceń tygodniowo Różnorodne formy komunikacji

5 Problemy Zła adresacja zleceń Zła priorytetyzacja Brak informacji o terminie wykonania i wykonawcy Brak możliwości śledzenia zleceń i analizy jakości wykonania

6 Realizacja – 3 filary Wykonanie Plan Cel

7 Realizacja - Cel

8 Realizacja - Planowanie Określenie procesu Określenie faz (stanów) zlecenia Określenie czynności powodujących zmianę fazy Efekt:

9 Projekt procesu – obsługa zleceń

10 Projekt podprocesu - realizacja

11 Realizacja – stworzenie rozwiązania Oparte na: MOSS 2007 Windows Workflow Foundation Własne rozwiązanie WorkBox Czas realizacji – kilka dni Bez pisania kodu

12 Po wdrożeniu Komunikacja została scentralizowana i uporządkowana Zlecający wie co jest wykonywane i przez kogo Wykonawca wie co ma robić i na kiedy jest to potrzebne Użytkownicy są w stanie prześledzić zmiany w zleceniu oraz historię kontaktów Kadra zarządzająca może weryfikować jak wykonywane są usługi

13 Po wdrożeniu Wykonawcy Zlecający

14 Funkcjonalności rozwiązania Automatyzacja procesu Filtrowanie informacji – właściwe dane dla właściwych użytkowników Zarządzanie obciążeniem pracy obsługujących Raporty zbiorcze Powiadomienia e-mail Możliwość rozbudowy procesu

15 Zalety rozwiązania Kontrola systemu nad procesem Szybki dostęp do potrzebnych informacji Łatwy dostęp do szczegółowych informacji o każdym zleceniu Łatwy dostęp do zbiorczych informacji o zleceniach Łatwe zarządzanie pracą obsługujących Skalowalne Uniwersalne

16 Konkluzje SharePoint jest fajny Duże możliwości kategoryzowania, filtrowania, sortowania i analizowania danych Potężna platforma obsługująca procesy przepływu pracy i informacji Duże możliwości konfiguracji Narzędzie, które każdy umie obsłużyć

17 Konkluzje Datapolis umie wykorzystać potencjał SharePoint Wiemy, co jest niezbędne, by zrozumieć Państwa problem Mamy wiedzę i doświadczenie, które umożliwią nam zaplanowanie rozwiązania dla tego problemu Mamy ludzi, który potrafią za pomocą narzędzi firmy Microsoft stworzyć zaplanowane rozwiązania

18 Zapraszamy na stoisko oraz na www.datapolis.com office@datapolis.com


Pobierz ppt "Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel."

Podobne prezentacje


Reklamy Google