Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLongina Mierzwa Został zmieniony 10 lat temu
1
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel
2
O firmie Specjalizacja w rozwiązaniach intranetowych – od 1999 roku Autorskie rozwiązanie CMS do 2003 Od 2002 technologie SharePoint
3
Proces – obsługa zleceń Na początku prosty proces: 1 zlecający 2 obsługujących 20 zleceń tygodniowo Zlecanie prac i komunikacja – mailowo Brak większych problemów – łatwa priorytetyzacja i śledzenie postępów
4
Proces – obsługa zleceń Po pewnym czasie: Kilkunastu zlecających 7 obsługujących 2 zespoły obsługujące 300 zleceń tygodniowo Różnorodne formy komunikacji
5
Problemy Zła adresacja zleceń Zła priorytetyzacja Brak informacji o terminie wykonania i wykonawcy Brak możliwości śledzenia zleceń i analizy jakości wykonania
6
Realizacja – 3 filary Wykonanie Plan Cel
7
Realizacja - Cel
8
Realizacja - Planowanie Określenie procesu Określenie faz (stanów) zlecenia Określenie czynności powodujących zmianę fazy Efekt:
9
Projekt procesu – obsługa zleceń
10
Projekt podprocesu - realizacja
11
Realizacja – stworzenie rozwiązania Oparte na: MOSS 2007 Windows Workflow Foundation Własne rozwiązanie WorkBox Czas realizacji – kilka dni Bez pisania kodu
12
Po wdrożeniu Komunikacja została scentralizowana i uporządkowana Zlecający wie co jest wykonywane i przez kogo Wykonawca wie co ma robić i na kiedy jest to potrzebne Użytkownicy są w stanie prześledzić zmiany w zleceniu oraz historię kontaktów Kadra zarządzająca może weryfikować jak wykonywane są usługi
13
Po wdrożeniu Wykonawcy Zlecający
14
Funkcjonalności rozwiązania Automatyzacja procesu Filtrowanie informacji – właściwe dane dla właściwych użytkowników Zarządzanie obciążeniem pracy obsługujących Raporty zbiorcze Powiadomienia e-mail Możliwość rozbudowy procesu
15
Zalety rozwiązania Kontrola systemu nad procesem Szybki dostęp do potrzebnych informacji Łatwy dostęp do szczegółowych informacji o każdym zleceniu Łatwy dostęp do zbiorczych informacji o zleceniach Łatwe zarządzanie pracą obsługujących Skalowalne Uniwersalne
16
Konkluzje SharePoint jest fajny Duże możliwości kategoryzowania, filtrowania, sortowania i analizowania danych Potężna platforma obsługująca procesy przepływu pracy i informacji Duże możliwości konfiguracji Narzędzie, które każdy umie obsłużyć
17
Konkluzje Datapolis umie wykorzystać potencjał SharePoint Wiemy, co jest niezbędne, by zrozumieć Państwa problem Mamy wiedzę i doświadczenie, które umożliwią nam zaplanowanie rozwiązania dla tego problemu Mamy ludzi, który potrafią za pomocą narzędzi firmy Microsoft stworzyć zaplanowane rozwiązania
18
Zapraszamy na stoisko oraz na www.datapolis.com office@datapolis.com
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.