Prezentacja na temat: "5.30 zbiórka w Ząbkowicach Śl. 6.30 podjazd pod wycieczkowiczów z Nowej Rudy około 8.00 przyjechaliśmy do ExploraPark w Wałbrzychu, gdzie odbyły się"— Zapis prezentacji:

3 5.30 zbiórka w Ząbkowicach Śl. 6.30 podjazd pod wycieczkowiczów z Nowej Rudy około 8.00 przyjechaliśmy do ExploraPark w Wałbrzychu, gdzie odbyły się wykłady około 10.30 udaliśmy się do Książa, tam byliśmy do 13 Następnie udaliśmy się do Świdnicy, by podziwiać Kościół Pokoju, tam również zjedliśmy przepyszny posiłek Powrót do domu około 17.

4 Na początku wysłuchaliśmy krótkiego wykładu o fraktalach. Fraktal (łac. fractus – złamany, cząstkowy) w znaczeniu potocznym oznacza zwykle obiekt samo-podobny (tzn. taki, którego części są podobne do całości) albo "nieskończenie subtelny" (ukazujący subtelne detale nawet w wielokrotnym powiększeniu).

12 Książ – zamek znajdujący się w granicach Wałbrzycha na terenie Książańskiego Parku Krajobrazowego. Jest jednym z elementów Szlaku Zamków Piastowskich. Jest to trzeci co do wielkości zamek w Polsce (po zamku w Malborku i Zamku Królewskim na Wawelu). Niewielka część zespołu pałacowego jest udostępniona dla zwiedzających, w tym znajdujący się w części centralnej zamek piastowski.

15 Kościół Pokoju pw. Trójcy Świętej w Świdnicy jest zabytkowym budynkiem sakralnym wybudowanym na mocy porozumień traktatu westfalskiego zawartego w 1648 i kończącego wojnę trzydziestoletnią. Należy do świdnickiej parafii Kościoła Ewangelicko- Augsburskiego w Polsce.

18 Wykonanie : Agata Szczygieł oraz Anna Jurkiewicz Zdjęcia: Anna Jurkiewicz

Pobierz ppt "5.30 zbiórka w Ząbkowicach Śl. 6.30 podjazd pod wycieczkowiczów z Nowej Rudy około 8.00 przyjechaliśmy do ExploraPark w Wałbrzychu, gdzie odbyły się"