Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli."— Zapis prezentacji:

1 Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie AutorkaWiesława Suchocka, IV Liceum Ogólnokształcące w Białymstoku Zwiększenie indywidualizacji procesu nauczania, aby każdy z uczniów w swoim własnym tempie i czasie miał szansę osiągnąć sukces edukacyjny. Cel System operacyjny Windows XP, pakiet Office 2007, Microsoft PhotoStory, Microsoft Movie Maker, Adobe Reader, platforma e-learningowa Moodle. Oprogramowanie OpisProjekt obejmuje zmianę metod pracy poprzez wykorzystanie platformy e-learningowej. Zakres nauczania Obowiązkowe przedmioty maturalne (język polski, język angielski, matematyka) oraz dodatkowo historia, geografia i informatyka. Przedział wiekowy 17 – 19 lat Blended learning, nauczanie zdalne, Internet, matura, on-line Słowa kluczowe Przegląd Projektu

2 Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Planowanie i zarządzanie działaniami Nauczyciela Zaplecze i planowanie: Diagnoza wstępna poprzedzająca wprowadzenie projektu wykazała duże dysproporcje czasowe potrzebne uczniom na przyswojenie nowych treści. Praca na lekcji pod tzw przeciętnego ucznia skutkowała małą szansą rozwoju zarówno uczniów zdolnych jak i nie radzących sobie z nauką. Konieczność wdrożenia nowych metod wynikała także z coraz większej liczby uczniów naszej szkoły mieszkających poza Białymstokiem, dojeżdżających, którzy mają mniejsze możliwości uczęszczania na zajęcia dodatkowe, wyrównawcze, koła zainteresowań, itp. Cel ogólny: Zwiększenie indywidualizacji procesu nauczania Cele szczegółowe: - zapewnienie uczniom stałego dostępu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie do materiałów edukacyjnych omawianych na lekcji; - zwiększenie czasu przeznaczonego na indywidualny kontakt ucznia z nauczycielem; - zwiększenie możliwości monitorowania pracy i osiągnięć uczniów; - zwiększenie motywacji i zaangażowania uczniów w proces kształcenia. Dokumenty

3 Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Zasoby dydaktyczne Siłą tego projektu jest kompleksowe, wspólne dla różnych przedmiotów efektywne zastosowanie metody blended learning na tym samym uczniu i w tym samym czasie, oraz zwiększenie umiejętności informatycznych nauczycieli. Dokument umieszczony poniżej zawiera materiały dydaktyczne wykorzystywane do nauczania w tym projekcie edukacyjnym. Dokumenty

4 Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Ocenianie i Standardy Kryteria oceny: Przykłady punktacji i kryteriów oceny udostępnianych uczniom, aby pokazać jak projekt był oceniany. Powiązania ze standardami: Powiązanie celów dydaktycznych tego projektu ze standardami określonymi w podstawie programowej. Dokument umieszczony poniżej zawiera powiązanie projektu z podstawą programową zarówno w zakresie ogólnych zadań szkoły jak i celów szczegółowych dla wybranych przedmiotów. Dokumenty

5 Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning Powiązanie ze standardami Zasoby dydaktyczne Informacje o szkole i nauczycielu Spis treści VCT Wirtualna Wizyta w Klasie WyszukiwanieWyszukiwanie Informacje o szkole i nauczycielu IV Liceum Ogólnokształcące im. Cypriana Kamila Norwida w Białymstoku http://4lo.bialystok.pl http://4lo.bialystok.pl ul. Zwierzyniecka 9a tel. (85) 74 22 318 Jesteśmy jednym z najbardziej obleganych ogólniaków w Białymstoku. Jako jedna z nielicznych szkół w woj. podlaskim stosujemy nauczanie blended learning w skali tak masowej. Autorka projektu: Wiesława Suchocka – nauczycielka informatyki


Pobierz ppt "Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli."

Podobne prezentacje


Reklamy Google