Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
B A L O N TWÓJ WIZERUNEK W PRZESTWORZACH
© 2006 Oliwia Rocławska
2
Początki reklamy na balonach
W 1906 roku James Gordon Bennett ufundował nagrodę przechodnią dla zwycięzcy międzynarodowych zawodów balonowych. Nie zrobił tego bezinteresownie. Przy tej okazji reklamował wydawany przez siebie „New York Herald”. Od tego czasu coraz powszechniej zaczęto wykorzystywać BALONY W REKLAMIE © 2006 Oliwia Rocławska
3
odbiorcy indywidualni:
Segment docelowy odbiorcy indywidualni: dorośli młodzież dzieci odbiorcy biznesowi: klienci pracownicy © 2006 Oliwia Rocławska
4
Loty sponsorowane np.: na dystans, na wysokość, przelot nad górami
Korzyści Zawody M.in. loty nad miastem, start balonów ze stadionu sportowego, prezentacja balonów Pokazy Ekspozycja - postawienie balonu na linach np.: podczas imprez lotniczych, akcji promocyjnych, imprez integracyjnych, targów, festynów Loty rekordowe Loty sponsorowane np.: na dystans, na wysokość, przelot nad górami © 2006 Oliwia Rocławska
5
Uniwersalność = maksymalnie szeroka grupa odbiorców
Korzyści Uniwersalność = maksymalnie szeroka grupa odbiorców © 2006 Oliwia Rocławska
6
Masowość reklamy = niskie koszty dotarcia do odbiorcy
Korzyści Masowość reklamy = niskie koszty dotarcia do odbiorcy © 2006 Oliwia Rocławska
7
Korzyści reklama całoroczna
W nocy W dzień Latem Zimą © 2006 Oliwia Rocławska
8
IMPREZA TRANSMITOWANA PRZEZ TV kilka milionów widzów
FESTYN widzów ZAWODY widzów Korzyści IMPREZA TRANSMITOWANA PRZEZ TV kilka milionów widzów © 2006 Oliwia Rocławska
9
1000 m2 powierzchni reklamowej
Korzyści 20 m wysokości 1000 m2 powierzchni reklamowej © 2006 Oliwia Rocławska
10
Balon reklamą Warszawa
Start z placu Defilad, lot w kierunku Marymontu Start z Pól Mokotowskich, przelot nad centrum Warszawy Start ze Stadionu X-cio Lecia Ekspozycja na Starówce, koło Kolumny Zygmunta Ekspozycja przed PKiN © 2006 Oliwia Rocławska
11
Balon reklamą Polska Średnio 15 razy do roku odbywają się zawody balonowe, m.in. w: Krakowie, Krośnie, Włocławku, Białymstoku, Chełmnie, Płocku, Rawie Mazowieckiej, Olsztynie, Słupsku, Lesznie. „Zimowe grzanie” – pokazy i loty w Zakopanym, Krynicy Górskiej i Szczawnicy „Letnie wirowanie” – pokazy i loty w miejscowościach wczasowych od Krynicy Morskiej do Świnoujścia © 2006 Oliwia Rocławska
12
Balon reklamą Zagranica
Mistrzostwa Świata (2004 r. – Australia) Mistrzostwa Europy (2005 r. – Węgry) Zawody Międzynarodowe (np.: Francja, Litwa, Niemcy, Rosja, Szwajcaria, USA) © 2006 Oliwia Rocławska
13
Balon reklamą © 2006 Oliwia Rocławska
14
Wzmocnienie reklamy Loty pasażerskie dla zaproszonych gości
Stroje firmowe dla załogi Materiały promocyjne dla widzów i pasażerów: nalepki, znaczki, czapeczki, koszulki. © 2006 Oliwia Rocławska
15
Dodatkowe korzyści Posiadanie balonu firmowego to coś więcej niż reklama, to także: prestiż pomagający wzmocnić wizerunek firmy możliwość bardzo atrakcyjnego spędzenia czasu i doznania wielu niesamowitych emocji znakomita atrakcja dla gości zaproszonych przez Firmę © 2006 Oliwia Rocławska
16
Zakres współpracy Zakup firmowego balonu na ogrzane powietrze
Przeprowadzenie czynności rejestracyjnych Profesjonalna i kompleksowa obsługa balonu Planowanie działań promocyjno-sportowych © 2006 Oliwia Rocławska
17
Formy współpracy Sponsoring - przekazanie w użytkowanie
Umowa użyczenia - powierzenie w obsługę © 2006 Oliwia Rocławska
18
Formy współpracy przekazanie w użytkowanie
Sponsor zakupuje balon i przekazuje go w użytkowanie sponsorowanemu Sponsorowany, w ramach wartości powłoki, świadczy usługę przez określony czas © 2006 Oliwia Rocławska
19
Formy współpracy powierzenie w obsługę
Firma zakupuje balon i powierza go Aeroklubowi, ponosząc przy tym stałe miesięczne koszty obsługi balonu © 2006 Oliwia Rocławska
20
Zapewniamy Pilotów i mechaników lotniczych z dużym doświadczeniem i wysokimi kwalifikacjami Odpowiednio przeszkoloną i dyspozycyjną załogę © 2006 Oliwia Rocławska
21
KOMPLETNY BALON + ZESTAW TRANSPORTOWY
Koszty zakupu Opcje: Opcja I POWŁOKA Opcja II KOMPLETNY BALON Opcja III KOMPLETNY BALON + ZESTAW TRANSPORTOWY © 2006 Oliwia Rocławska
22
Koszty zakupu Opcja I Specjalnie zaprojektowana powłoka z reklamą firmy Kosz, butle, palniki – wypożycza Aeroklub Koszt: 50–70 tys. zł, w zależności od kolorystyki balonu © 2006 Oliwia Rocławska
23
Koszty zakupu Opcja II Kompletny balon: Koszt: 120–150 tys. zł powłoka
butle palniki dodatkowe oprzyrządowanie Koszt: 120–150 tys. zł © 2006 Oliwia Rocławska
24
Koszty zakupu Opcja III
Kompletny balon (powłoka, kosz, butle, palniki, dodatkowe oprzyrządowanie) Atrakcyjnie zaprojektowany zestaw transportowy samochód przyczepka Koszt ok. 300 tys. zł © 2006 Oliwia Rocławska
25
Dane techniczne balonu
20 m wysokości 1000 m2 powierzchni reklamowej Kosz 2-4 osobowy Loty do wysokości 1500 m © 2006 Oliwia Rocławska
26
Telefon do sekretariatu:
Kontakt Aeroklub Warszawski Ul. Księżycowa 1 Warszawa Telefon do sekretariatu: (022) © 2006 Oliwia Rocławska
27
Kontakt Aeroklub Warszawski Włodzimierz Klósek pilot, instruktor
telefon: © 2006 Oliwia Rocławska
28
Kontakt Aeroklub Warszawski Ryszard Kurowski pilot, instruktor
telefon: © 2006 Oliwia Rocławska
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.