Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
MAŁOPOLSKA WIEŚ PACHNĄCA ZIOŁAMI
2
MAŁOPOLSKA TO REGION: O niezwykłych walorach przyrodniczo
krajobrazowych Bogatym dziedzictwie kultury Nieskażonym środowisku naturalnym Tradycyjnej gościnności
4
LOKALIZACJA GOSPODARSTW
WYJATKOWO ATRAKCYJNE MIEJSCA Pogórza, Beskidu Niskiego i Sądeckiego, Pienin, Gorców i Tatr Pod lasem lub w lesie Na skraju wiosek
5
OFERTA 22 GOSPODARSTW Prowadzonych przez wyjątkowych ludzi;
pasjonatów ziół, ekologii kultywujących tradycje i obyczaje regionu
6
UCZESTNICY PROJEKTU
7
KRYTERIA DOBORU GOSPODARSTW
Posiadanie kategoryzacji według WBN Założenie ogrodu ziołowego i uprawa ziół Odbycie 2 stopniowego szkolenia Prowadzenie zdrowej domowej kuchni regionalnej (własne tradycyjne potrawy) Prowadzenie czynnego ekologicznego gospodarstwa agroturystycznego
8
ODBIORCY OFERTY KLIENCI: ceniący ciszę, spokój, kontakt z przyrodą,
poszukujący powrotu do natury, koneserzy zdrowej regionalnej kuchni z ekologicznych upraw. preferujących aktywny wypoczynek na wsi – (konie, rowery, narty, wędkowanie, turystyka piesza).
9
OFERTA GOSPODARSTW Zabiegi odnowy biologicznej, kąpiele ziołowe relaksujące, aromaterapia, itp. Tradycyjna regionalna kuchnia regionalna: łemkowska, lachowska, góralska, japońska (z wykorzystaniem ziół wolnorosnących i uprawianych w ogrodach)
10
OFERTA c.d. Warsztaty rękodzielnictwa artystycznego (tkactwo, haft, bibułkarstwo, koronkarstwo, rzeźba, ceramika)
11
OFERTA c.d. Sekrety sporządzania nalewek, likierów ziołowych, syropów przeciwkaszlowych według receptur ludowych
12
OFERTA c.d. Aktywnie (sporty wodne, wędkowanie, turystyka piesza, rowerowa, konna, narciarska)
13
OFERTA c.d. Zajęcia edukacyjno - szkoleniowe „Z ziołami po zdrowie”, zbieranie ziół i runa leśnego, suszenie ziół i ich wykorzystywanie w domowej kuchni i apteczce, układanie bukietów itp.
14
PROMOCJA PRODUKTU 17.000 egz. katalogu ofert 500 sztuk plakatów
Strona Strony www Stowarzyszeń, Gmin i Gospodarstw, MOT, biur podróży
15
PROMOCJA PRODUKTU Wszystkie Targi Krajowe
Study tour press 20 dziennikarzy Filmy w 4 stacjach telewizyjnych (TVP I, Telexpress, TVP Kraków, TVP Polonia Skarby Nieodkryte Ponad 130 art. prasowych
16
Przewodnik Lekarski (w druku)
Przewodnik belgijski Regional Hospots Guide Prezentacja podczas 5 konferencji (3 zagraniczne – kongres w Grenobl 4 wizyty LGD z Polski 5 audycji radiowych w tym 1 całodzienna na żywo w gospodarstwach
17
EFEKTY NA DZIŚ Zwiększenie sprzedaży o ok. 30%
To największa satysfakcja dla twórców produktu.
18
TROFEA PRODUKTU Główna nagroda za najlepszy produkt turystyczny – Targi Na Styku Kultur w Łodzi – marzec 2010 Wyróżnienie na MTT Agrotravel w Kielcach – kwiecień 2010 Laureat konkursu na najlepszy produkt turystyczny w Małopolsce – sierpień 2010
19
TROFEA c.d Certyfikat POT – Najlepszy produkt turystyczny w 2010 – wrzesień 2010 Wyróżnienie w Plebiscycie Wielkie Odkrywanie Małopolski – październik 2010 Złoty medal Tour Salon 2010 – październik 2010
20
TROFEA c.d. Specjalne Honorowe wyróżnienie podczas MTT LATO-2011 w Warszawie - kwiecień 2011
21
REALIZATOR PROJEKTU Projekt zrealizowano w Sądeckiej Organizacji Turystycznej w Nowym Sączu, ze środków budżetowych Województwa Małopolskiego
22
Narodziny Idei „Sztuka polega na tym, by kapitał wykorzystywać efektywnie, tworząc produkty, których naprawdę pragną klienci” Robert Lutz – b. prezes zarzadu Marki Ford”
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.