Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMarik Wojtanowski Został zmieniony 10 lat temu
1
1
2
Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław, 11.10.2004
3
3 Kim jesteśmy? Misja Travelplanet.pl Osiągniecie statusu wiodącego podmiotu w branży usług turystycznych na rynkach Europy Środkowo Wschodniej wyróżniającego się wysoką jakością świadczonych usług i obsługującego klientów indywidualnych oraz korporacyjnych za pośrednictwem kanałów bezpośrednich.
4
4 Koncepcja Grupy Turystka zagraniczna - Konsolidacja oferty największych i najbardziej renomowanych touroperatorów - Najszerszy wybór oferty Last Minute - Profesjonalne Call Center - Brak ryzyka charakterystycznego dla branży Kompletna obsługa przez telefon Sprzedaż Help Desk Płatności Świadczenia dodatkowe Serwis posprzedażowy Call Center
5
5 Koncepcja Grupy Bilety lotnicze - Konsolidacja wszystkich linii lotniczych - Konsolidacja linii typu low cost - Najbardziej zaawansowany system rezerwacji online - 3 miejsce w Polsce pod względem sprzedaży w Internecie Profesjonalni kasjerzy biletowi Kompletna obsługa przez telefon Sprzedaż Help Desk Płatności Serwis posprzedażowy Call Center
6
6 Koncepcja Grupy Zarząd Office Dział Marketingu Bony turystyczne TravelPass Polska - nowoczesne rozwiązania turystyczne dla klientów korporacyjnych - najlepsza tego typu oferta w Polsce - okres ważności – 2 lata - dowolne nominały - dostosowanie graficzne dla potrzeb klientaZastosowanie - systemy motywacyjne dla pracowników - systemy premiowe dla klientów, partnerów handlowych.
7
7 Historia 1999 – idea zbudowania wortalu turystycznego 2000 – poszukiwanie inwestora startegicznego - negocjacje z MCI Management i Easy Net S.A. - grudzień: założenie spółki Travelplanet.pl S.A. 2001 – budowa serwisu i struktury spółki - maj: sprzedaż pierwszej wycieczki- start działalności - wrzesień: załamanie rynku turystycznego i lotniczego 2002 – restrukturyzacja spółki - budowa platformy Super Last Minute - poszerzenie bazy ofert z 4 do 20 touroperatorów - podpisanie umowy z WP 2003 – rozwój bazy ofertowej - przejęcie Aero.pl - osiągniecie zysku operacyjnego po 8 miesiącach - rozbudowa sieci partnerskiej w Internecie 2004 – osiągnięcie pozycji lidera wśród internetowych biur podróży - utrzymanie wysokiej dynamiki wzrostu - start TravelPass Polska - pre-IPO
8
8 Fazy rozwoju
9
9 Wyniki finansowe w latach 2002-2007
10
10 Wizja spółki do roku 2010 Założenia strategiczne na lata 2004 - 2010. 2004 Ekspansja rynkowa Inwestycje w infrastrukturę teleinformatyczną Wejście w nowe segmenty rynku 2005 IPO Rozwój sieci dystrybucji Przejęcia 2006 Ekspansja zagraniczna na rynki CEE, Rosja i Ukraina Kontynuacja strategii przejęć 2007 Lider całego rynku turystyki w Polsce (online i tradycyjnego) 2010 Lider rynku turystyki w Europie Centralnej i Wschodniej
11
11 Finansowanie spółki a etapy jej rozwojuSTART RESTRUKTURYZACJA EKSPANSJA ROZWÓJ IDEA I runda finansowania - Fundusz venture capital Finansowanie majątkiem obrotowym IPO – Pozyskanie kapitału na GPW IPO PRE-IPO 1. Rozwój organiczny spółki 2. Przejęcia w kraju 3. Budowa nowych kanałów dystrybucji 4. Ekspansja międzynarodowa Cele emisji
12
12 Proces wprowadzania spółki na GPWPrzygotowania do procesu IPOPostępowanie Przed KPWiG PrzeprowadzenieofertyEtapkońcowy 10 tygodni 4 tygodnie 3 tygodnie Kilka tygodni Podjęcie uchwał przez RN i WZA Wycena spółki Zawarcie umowy z domem maklerskim Zawarcie umów z doradcami Przygotowanie prospektu emisyjnego Złożenie wniosku i prospektu w KPWiG Pre-marketing Decyzja KPWiG o dopuszczeniu spółki do obrotu publicznego Road Show Marketing Przydział akcji Złożenie wniosków do KDPW i GPW Pierwsze notowania
13
www.travelplanet.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.