Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Demonstracja rzeczywista pojazdu
Sulejówek, 13 październik Wojskowy Instytut Techniki Pancernej i Samochodowej, Demonstracja rzeczywista pojazdu NAVISTAR MAXX PRO DASH Mine Resistant Ambush Protected (MRAP) Uroczystość podpisania Porozumienia otwierającego strategiczną współpracę między Navistar Defense a Grupą Bumar.
2
CHRONIMY ŻYCIE ŻOŁNIERZY. Zawsze tam, gdzie oni.
4
SPRAWDZONY, czwarty co do wielkości producent samochodów ciężarowych na świecie :
szt./rok Autobus szkolny Klasa 6 i 7 Komb. Klasa 8 Silniki do sztuk/rok do sztuk/rok do sztuk/rok do sztuk/rok
5
Globalny System zaopatrzenia w części
PODSTAWY NASZYCH SUKCESÓW ZAPLECZE TECHNICZNE 1.200 inżynierów Konstrukcja opracowana pod kątem montażu Szybka reakcja Globalne zasoby/możliwości Konstrukcja uwzględniająca dostawców PRODUKCJA Bardzo elastyczne zakłady montażowe, zdolne do reagowania na pilne potrzeby ŚWIATOWY SERWIS 1.100 punktów na całym świecie Ponad 80 lokalizacji w 70 krajach Globalny System zaopatrzenia w części Ameryka Północna (9) Dubai, ZEA RPA W strefie działań – Irak i Afganistan
6
ZAPEWNIAMY PRZEŻYWALNOŚĆ BOJOWĄ PRZEWIDUJEMY POTRZEBY I DOSTRAJAMY ROZWIĄZANIA
SZYBKIE OPRACOWYWANIE ROZWIĄZAŃ ODPOWIADAJĄCYCH NA NOWE ZAGROŻENIA WYSPECJALIZOWANA I ELASTYCZNA LINIA DO PRODUKCJI WIELKOSERYJNEJ PEŁNE ZAANGAŻOWANIA ZAPLECZA ZAOPATRZENIOWEGO
7
SZYBKOŚĆ I DOSTAWY Zapas mocy produkcyjnych
W ciągu 13 miesięcy dostarczyliśmy wozów Obecna skala produkcji: 500 szt./miesiąc. Dostarczyliśmy ok. 40% z wozów, które weszły do służby Zapas mocy produkcyjnych W ciągu 6 miesięcy dostarczyliśmy 1000 wozów 90 dni od kontraktu do dostawy Produkcja MRAP , sztuk/miesiąc Projekt i montaż pancerza EFP Harmono-gram produkcji wozu Dash Integracja SPAWAR Ponad 300 zmian technicznych w trakcie tego cyklu, w tym zaprojektowanie i dostarczenie wozów MEAP, EFP, pojazdów dla Sił Powietrznych i ambulansów, bez żadnego ujemnego wpływu na produkcję
8
2.475 500 1.742 1222 505 ELASTYCZNOŚĆ Ewolucja pojazdu MaxxPro MaxxPro
3/28/2017 Ewolucja pojazdu MaxxPro ELASTYCZNOŚĆ MaxxPro MaxxPro MEAP Integracja wozu MEAP (dostarczony w kwietniu 2008 r.) 2.475 500 Modernizacja do masy 24 t (uruch. w kwietniu’08) MaxxPro Plus Montaż opancerzenia przeciw EFP (dostarczone w maju 2008 r.) 1.742 MaxxPro MaxxPro MEAP MaxxPro Plus z opanc. chroniącym przed EFP Sanitarka Plus (uruchomiony w lipcu 2008 r.) 1222 505 Sanitarka Dash (w opracowaniu) MaxxPro Dash MaxxPro Plus 8
9
Wysokość całk. zmniejszona do 2770 mm – 3353 mm z obrotnicą km-u
Pojazd znajdujący się w produkcji Poprzednia obrotnica km-u Wysokość całk. zmniejszona o ponad 356 mm Poprzedni zarys stropu Środek ciężkości niższy o 50 mm Długość zmniejszona o 356 mm Wysokość całk. zmniejszona do 2770 mm – 3353 mm z obrotnicą km-u Masa zmniejszona o ponad 1816 kg Rozstaw osi zmniejszony do 3683 mm z 3886 mm
10
BIEŻĄCE Unifikacja części Terenowi reprezentanci serwisowi
WSPARCIE W OBSZARZE DZIAŁAŃ Unifikacja części Terenowi reprezentanci serwisowi Zaopatrzenie w części od producenta oryginalnego (OEM) Światowa sieć dilerska
11
Rodzina pojazdów MaxxPro™
MaxxPro Plus MaxxPro Dash Długość/ Szer./ Wysokość, mm 6452 / 2591 / 3048 6452 / 2591 /3048 6502 / 2591 / 2767 Ładunek użyteczny, kg 1657 3845 4994 Znam. masa całk. pojazdu, kg 19.750 24.062 22.246 Siedziska 2-osobowa załoga, 4 – 6 osób + strzelec 2-osobowa załoga, 4 osoby + strzelec Ochrona Ochrona balistyczna: pancerz i szyby kuloodporne Ochrona przeciwminowa: spód kadłuba o klinowym przekroju chroni przed skutkami eksplozji min/ładunków improwizowanych Istniejąca możliwość zabezpieczenia przed ładunkami EFP/pociskami RPG Możliwość dopancerzenia
12
Rodzina pojazdów 7000 MV Elastyczna konstrukcja, dostępna z układem jezdnym 4x2, 4x4, 6x4 i 6x6 Wiele wariantów kabiny Opancerzenie: konfigurowalne wg wymagań zadania bojowego Wspierana przez światową sieć dilerską Możliwość dostosowania do realizacji wielorakich zadań: przewóz ładunków, żołnierzy, paliwa, wody, wóz ewakuacji technicznej Technologia montażu możliwa do przeniesienia do innych krajów Sprawdzona niezawodność w trudnych warunkach eksploatacji
13
MXT-MV Terenowy, kołowy pojazd opancerzony
Opancerzenie: nowy poziom ochrony balistycznej i przeciwwybuchowej Silnik wysokoprężny International V8 o mocy 300 KM i momencie obrotowym 718 Nm Najlepsza konstrukcja kabiny w tej klasie; możliwość konfigurowania dla maksymalnie 6 osób z wyposażeniem Wszechstronne nadwozie: możliwość instalacji szerokiej gamy uzbrojenia oraz urządzeń nawigacyjnych i łączności, stosownie do realizowanych zadań.
14
Program UK MXT dla W. Brytanii
15
Zarys programu: 262 pojazdów Dostawy rozpoczęte w maju 2009 r.
Patrolowe Sanitarki Wozy dowodzenia Dostawy rozpoczęte w maju 2009 r. Zdolność produkcyjna do 200 pojazdów/miesiąc
16
Parametry użytkowe: Silnik o mocy 325 KM i momencie 773 Nm
Prędkość maksymalna128 km/godz. Maksymalna prędkość stała112 km/godz. Maksymalne nachylenie boczne: 30⁰ Zdolność pokonywania wzniesień: 60% Skrzynia biegów Allison Silnik Navistar o pojemności 6,0 l Instalacja elektryczna 12/24 V A Ogumienie typu Run Flat Centralny system regulacji ciśnienia w ogumieniu Całkowicie niezależne zawieszenie
17
Drzwi zawieszone na tylnej krawędzi, z siłownikiem pneumatycznym
18
Drzwi zawieszone na tylnej krawędzi, z pancerzem chroniącym przed ładunkami EFP
20
5000 MV Zbudowany na ramie o wysokiej wytrzymałości, łatwo dopancerzany w celu uzyskania maksymalnego poziomu ochrony bez negatywnego wpływu na parametry użytkowe. Zbudowany na tego samego rodzaju platformie co cywilne wywrotki i ciężarówki do przewozu materiałów sypkich o dużej masie. Pojazd International ® 5000 jest obecnie wykorzystywany w zastosowaniach wojskowych jako Heavy Equipment Transport Truck (Samochód Ciężarowy do Przewozu Ciężkiego Sprzętu - HETT) na Bliskim Wschodzie. W ciągu 4 miesięcy wyprodukowano/dostarczono przewoźnikowi KBR 463 pojazdy
22
JESTEŚMY WSZĘDZIE TAM, GDZIE ŻOŁNIERZE.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.