Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKarolina Skopiński Został zmieniony 10 lat temu
1
Nowa Toyota Corolla Robert Mularczyk Maciej Gorzelak
2
Sukces kompaktów w 2013 roku
Segment C jest najważniejszą częścią rynku (30%) Wprowadzenie nowej Toyoty Auris w styczniu 2013 Poprzednia generacja sprzedawana równolegle jako Auris Classic W całym 2012 roku sprzedaliśmy 4485 kompaktów W 6 miesięcy 2013 roku sprzedaliśmy już 3829 kompaktów
3
Kompaktowe sedany w Polsce
Sedany to około 15% spośród wszystkich samochodów segmentu C sprzedawanych w Polsce Klient zarówno indywidualny, jak i flotowy Klienci indywidualni: starsi, ceniący jakość i spokój umysłu, z dorosłymi dziećmi Klienci flotowi: firmy farmaceutyczne, banki, menadżerowie średniego szczebla „już nie HB ale jeszcze nie D-seg” Główni konkurenci – VW Jetta, Opel Astra, Honda Civic
4
Kontynuujemy kompaktową ofensywę
Do maja awansowaliśmy na 5. miejsce w segmencie Lipiec – dni otwarte Corolli Wrzesień – dni otwarte Aurisa Touring Sports Łącznie wzrost sprzedaży o 3 tys. sztuk Atak najwyższych pozycji w segmencie 2013
5
Corolla – sedan z najlepszym wizerunkiem
6
Ranking rejestracji sedanów w Polsce w 2012 r
7
Co się zmieniło? Różnice: nowy, większy samochód w tej samej cenie
8
Wyposażenie i ceny Cena startowa: za wersję Life (Jetta: , Civic: , Astra: – po promocji) Active, Premium, Prestige Active – pełne bezpieczeństwo, klimatyzacja Premium – większość sprzedaży – Toyota Touch II, dwustrefowa klimatyzacja, podłokietniki, 16” felgi, pakiety – KM w cenie zł Prestige – dla najbardziej wymagających
9
Dziękujemy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.