Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Agencja Reklamowa Business Consulting
Kampania Społeczna Organizacja: Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting
2
„Prowadzę – jestem trzeźwy!” Celem kampanii
jest promowanie odpowiedzialnej postawy wśród kierowców, a zwłaszcza wśród tych, którzy dopuszczają się prowadzenia pojazdu w stanie nietrzeźwym. Kampania ma również zachęcić do sprzeciwu osoby, których przyjaciel, znajomy, członek rodziny zasiada za kierownicą będąc pod wpływem alkoholu.
3
Organizatorzy: Patroni honorowi: Autor logo:
Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej - ks. proboszcz Piotr Brząkalik Agencja Reklamowa Business Consulting Sp. z o.o. Patroni honorowi: Metropolita Katowicki Ks. Arcybiskup Damian Zimoń Ministerstwo Transportu Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej Autor logo: Prof. Jan Roman Kalarus
4
Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do kampanii.
Prowadzenie kampanii promujących trzeźwość możliwe było zawsze dzięki zaangażowaniu wielu sprzymierzeńców i darczyńców, którzy w różnoraki sposób wspierali te działania. Kampanię wspierają: Telewizja Polska S.A. Bank Pocztowy KZK GOP Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej Katowice Sp. z o.o. Ruch S.A. Południowy Koncern Energetyczny S.A. Opinion Sp. z o.o. AMS S.A. Stroer Polska Sp. z o.o. Cityboard Media Sp. z o.o. CopyMAX System D’Advertising Ltd. Outdoor Media Świętochłowicka Telewizja Miejska TOKARNIA Music Club Radio O'K Katowice Radio EM Shell Polska Sp. z o.o. Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do kampanii.
5
Od 1999 roku Duszpasterstwo Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej przy współudziale Agencji Reklamowej Business Consulting w Katowicach organizuje reklamowe kampanie społeczne promujące trzeźwość. Nigdy jednak nie nosiły one znamion działań ,,przeciwalkoholowych” sensu stricte. Nasze przesłanie kładzie główny nacisk na promowanie zdrowego, trzeźwego stylu życia: ,,spójrz trzeźwo na świat, pomyśl trzeźwo...”. Nie chcemy działać na zasadzie zakazów! Przekaz reklamowy ma spowodować u odbiorcy przemyślenia tematu, zrozumienia, że w pewnych sytuacjach nie ma alternatywy – trzeba podjąć ,,trzeźwą decyzję!”. Obecne działania – w sierpniu 2006 – kierujemy bezpośrednio do nieodpowiedzialnych kierowców, którzy prowadzą po spożyciu alkoholu, a także pasażerów, którzy na to przyzwalają!
6
i przeprowadzone zostały przy współpracy Komendy Wojewódzkiej Policji
Chcąc maksymalnie trafnie dobrać wszelkie działania reklamowe w sferze kreacji – od lutego do kwietnia tego roku przeprowadzone zostały badania ankietowe (próba: 800 respondentów) wśród kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu. Powstał jasny i wyraźny portret psychologiczny kierowcy, na kanwie którego powstały scenariusze filmów reklamowych. Badania przygotowane i przeprowadzone zostały przy współpracy Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.
7
Autorem logo i plakatów z lat 1999 - 2005 jest
Kampania „Prowadzę – jestem trzeźwy” jest kontynuacją akcji promujących trzeźwość realizowanych w latach Autorem logo i plakatów z lat jest prof. JAN ROMAN KALARUS - plakacista, malarz, rysownik, drzeworytnik, designer.
8
KAMPANIA - ,,Nie piję”- 1999
9
KAMPANIA - „Nie piję”- 1999 Na plakatach widniały podpisy „deklaracje”
prof. Jana Miodka, Wojciecha Kilara, prof. Tadeusza Sławka Zakres kampanii: plakaty citylight tablice billbordowe plakaty A3
10
Grand Prix – Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach
KAMPANIA - ,,Myślę, więc nie piję!”- 2000 Grand Prix – Biennale Plakatu Polskiego w Katowicach
11
KAMPANIA - „Myślę, więc nie piję”- 2000
reklama na autobusie plakat citylight Zakres kampanii: plakaty citylight tablice billbordowe reklama na tramwajach i autobusach plakaty A3 reklama na tramwaju
12
Brązowy Medal – Międzynarodowe Triennale Plakatu, Toyama Japonia
KAMPANIA - ,,Mogę ale nie chcę”- 2001 Brązowy Medal – Międzynarodowe Triennale Plakatu, Toyama Japonia
13
KAMPANIA - „Mogę ale nie chcę!”- 2001
Na potrzeby kampanii zostały zaprojektowane dwa plakaty z hasłem przewodnim „Mogę ale nie chcę”
14
KAMPANIA - „Mogę ale nie chcę!”- 2001
reklama na panelach citylight reklama na tramwaju reklama na tablicach typu billboard
15
KAMPANIA - „Dzisiaj nie piję!”- 2002
16
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Citylight’y Billboardy Reklama na autobusach
Reklama na tramwajach Plakaty w ramkach
17
KAMPANIA - „Bądź trzeźwy!”- 2004
18
KAMPANIA - „Bądź trzeźwy!”- 2004
19
KAMPANIA - „Prowadzę - jestem trzeźwy!”- 2006
20
KAMPANIA - „Prowadzę - jestem trzeźwy!”- 2006
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.