Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Fundacja SATORIS realizuje nietypową misję.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Fundacja SATORIS realizuje nietypową misję."— Zapis prezentacji:

1 Fundacja SATORIS realizuje nietypową misję.
Łączy dwa światy. Propaguje społeczną odpowiedzialność biznesu (corporate social responsibility – CSR). Równolegle, dzięki współpracy z firmami csr-owymi w Polsce i w Europie, przyczynia się do społecznej i zawodowej reintegracji osób marginalizowanych. Całkowity dochód z działalności marketingowej i gospodarczej przeznacza się na realizację celów statutowych.

2 Propagujemy to, co najlepsze w biznesie.
Działamy w interesie i na rzecz osób najuboższych w Polsce. Tworzymy sieć partnerstwa, gdzie każdy odnosi korzyści. Chcesz wiedzieć, jak?

3 Fundacja SATORIS jest wydawcą magazynu ulicznego WSPAK – jednej z ponad 100 gazet ulicznych na świecie, zrzeszonych w International Network of Street Papers w Glasgow. Gazety uliczne są głosem najuboższych, a jednocześnie ich źródłem utrzymania. Łącznie docierają do ponad 100 mln czytelników rocznie.

4 Fundacja SATORIS jest także wydawcą Korporacyjnego Magazynu CSR Do-Da-Teek.
Całkowity dochód z reklam przeznacza się na finansowanie kosztów magazynu ulicznego WSPAK.

5 Grupa docelowa: kadra zarządzająca, pracownicy i kontrahenci firm CSR, organizacje biznesowe, dziennikarze. Kolportaż: Bezpośrednio i wyłącznie przez firmy społecznie odpowiedzialne, wspierające Akcję WSPAK. Nakład: 10,000 egz.

6 Wybrane firmy kolportujące Do-Da-TeeK

7 Do-Da-TeeK jest przestrzenią wypowiedzi i narzędziem promocji społecznego zaangażowania firm wspierających inicjatywę WSPAK. Na jego łamach prezentujemy wypowiedzi ekspertów z różnych dziedzin, dotyczące perspektyw rozwoju CSR w Polsce.

8 Do-Da-TeeK to także kopalnia wiedzy o CSR w praktyce
Do-Da-TeeK to także kopalnia wiedzy o CSR w praktyce. Na jego łamach omawiamy i prezentujemy innowacyjne koncepcje, skuteczne rozwiązania i osiągnięcia sektora.

9 Celem magazynu Do-Da-TeeK jest propagowanie CSR w Polsce
Celem magazynu Do-Da-TeeK jest propagowanie CSR w Polsce. Pismo informuje o rzeczywistym wymiarze i wartości odpowiedzialnego biznesu. Publikowane artykuły są udokumentowaniem wpływu CSR na jakość życia społecznego i środowiska.

10 Reklama w Korporacyjnym Magazynie CSR Do-Da-TeeK to nie tylko możliwość dotarcia do ekskluzywnego targetu. To autentyczna pomoc osobom w trudnej sytuacji. W jaki sposób? Dzięki naszym reklamodawcom możemy wydawać magazyn uliczny WSPAK. Magazyn na dobry początek!

11 WSPAK jest 108 gazetą uliczną na świecie.
Bezdomnych i niepełnosprawnych kolporterów można spotkać w Warszawie na Dworcu Centralnym, na Starym Mieście, a od niedawna także w hipermarketach TESCO. Sprzedaż odbywa się przy specjalnych przenośnych stoiskach. WSPAK działa od października 2008 roku. Do lutego br. swoich sił próbowało ok. 150 kolporterów. Wielu z nich podjęło lepiej płatną pracę , a kilku wyszło z bezdomności.

12 Większość kolporterów to osoby samotne, marginalizowane, z poczuciem odrzucenia. Na ich rzecz działa Klub Kolportera WSPAK - sposób na godne i wartościowe spędzenie popołudnia. Nowoczesne programy reintegracyjne, w jakich biorą udział, dają kolporterom szansę na podejmowanie nowych wyzwań na gruncie osobistym i zawodowym. Wśród wolontariuszy prowadzących zajęcia są pracownicy firm CSR-owych, współpracujących z Fundacją Satoris.

13 Wszystkim serdecznie dziękujemy!
Magazyn uliczny WSPAK i Klub Kolportera WSPAK mogą się rozwijać dzięki współpracy z korporacjami i firmami odpowiedzialnymi społecznie. Ten mechanizm sprawdził się w 36 krajach świata. Od 1990 roku gazety uliczne pomogły ponad 250 tys. osobom „wyjść na prostą”. My działamy od roku. Odnotowujemy wiele sukcesów. Zaufało nam wiele instytucji, organizacji i firm. Wszystkim serdecznie dziękujemy!

14 „Musimy znaleźć sposób, aby te same cechy kapitalizmu, które pomagają bogatszym, pomagały też biedniejszym.” - Bill Gates, prezes Microsoft, najbogatszy człowiek świata, największy filantrop w historii, twórca idei kreatywnego kapitalizmu.

15 2010 to Europejski Rok Walki z Ubóstwem i Wykluczeniem Społecznym.
Dobry człowiek jest jak małe światełko. Wędruje poprzez mroki naszego świata i na swojej drodze zapala zgaszone gwiazdy. Phil Bosmans

16

17 MEDIA O SATORIS

18 Dziękujemy za poświęcony nam czas i zapraszamy do współpracy!
Aleje Jerozolimskie 51/15 Warszawa Tel Tel Biuro czynne w godz Dziękujemy za poświęcony nam czas i zapraszamy do współpracy! ROK REJESTRACJI KRS REGON NIP Bank Millennium


Pobierz ppt "Fundacja SATORIS realizuje nietypową misję."

Podobne prezentacje


Reklamy Google