Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wdrażanie metody CAF na przykładzie GMINY CEKCYN

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wdrażanie metody CAF na przykładzie GMINY CEKCYN"— Zapis prezentacji:

1 Wdrażanie metody CAF na przykładzie GMINY CEKCYN
Prezentuje: Dorota Gromowska, Sekretarz Gminy, Koordynator CAF

2 Gmina Cekcyn Powiat Tucholski woj. kujawsko-pomorskie

3 Gmina Cekcyn Gmina leży w centrum Borów Tucholskich, największego kompleksu leśnego w Polsce, nad Jeziorem Wielkim Cekcyńskim 253 km2 powierzchni 6619 mieszkańców 13 organizacji pozarządowych

4 Zespół Samooceny koordynator CAF – Dorota Gromowska, sekretarz Gminy
9 osób w Zespole koordynator CAF – Dorota Gromowska, sekretarz Gminy

5 Obawy przed wdrożeniem CAF
Lęk przed nowym i nieznanym Dodatkowa praca (kiedy to zrobić?) Kadra urzędnicza liczy 19 osób (bardzo mały urząd) Obawa, czy posiadamy dostateczne kompetencje Czy jesteśmy urzędem przyjaznym dla ludzi

6 Korzyści z samooceny CAF wymieniane przez Zespół
Weryfikacja dokumentów (co mamy, czego brakuje, o czym zapominamy) Analiza dokonana przez samych pracowników i weryfikacja pracy urzędnika Uświadomienie potrzeby komunikacji między poszczególnymi pracownikami CAF jest dobry dla ludzi konsekwentnych

7 Korzyści z samooceny CAF wymieniane przez Zespół
Zwrócenie uwagi na potrzeby pracowników CAF jako dodatkowy element w rankingu Rzeczpospolitej – 11 miejsce w Polsce CAF nie jest narzędziem badawczym tylko dla dużych urzędów i administracji rządowej, sprawdza się również w małych JST Dobrze przygotowane osoby szkolące

8 Słabe strony CAF wskazane przez Zespół
Brak harmonogramu wykonywania poszczególnych etapów wdrażania CAF Kryteria niedostosowane do struktury małych jednostek samorządu terytorialnego

9 Silne strony Urzędu Wykształcona kadra pozyskująca środki zewnętrzne
„Otwarci” urzędnicy Współpraca z Radą Gminy i Sołtysami Wysokiej jakości wyposażenie stanowisk pracy Dobry klimat dla rozwoju organizacji pozarządowych Sprzyjające warunki dla przedsiębiorców i inwestorów

10 Słabe strony Urzędu Bariera architektoniczna (brak windy i podjazdu dla niepełnosprawnych) Mała liczba pracowników Urzędu Pracownicy mają zbyt obszerny zakres czynności, zatem nie można zrobić wszystkiego dobrze

11

12 Projekty doskonalące Badanie satysfakcji klientów
Badanie satysfakcji pracowników Wdrożenie: informacja na stronie internetowej gminy informacja w Biuletynie Informacyjnym Gminy Cekcyn regionalne media (Tygodnik Tucholski)

13 e-mail: gmina@cekcyn.pl
Dziękuję za uwagę Urząd Gminy w Cekcynie ul. Szkolna 2, Cekcyn tel , faks


Pobierz ppt "Wdrażanie metody CAF na przykładzie GMINY CEKCYN"

Podobne prezentacje


Reklamy Google