Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWłodek Durak Został zmieniony 11 lat temu
1
DORADCA i PROMOTOR Współpraca - Promotor Współpraca
Kancelarii Doradztwa Finansowego
2
Współpraca - Rynek Rynek odszkodowań Wartość rynku polis OC w Polsce
Rynek jest niezależny od koniunktury Bez znaczenia zamożność klienta – nic się nie sprzedaje „Produkt” potrzebny do „końca świata” bo są to zdarzenia losowe Wartość rynku polis OC w Polsce szacuje się na ponad 10 mld zł / rok, i z roku na rok wzrasta!
3
W naszej firmie masz wybór
Współpraca – Doradca i Promotor W naszej firmie masz wybór formy współpracy: DORADCA 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych 2. Zawiera umowy UZDR* z Poszkodowanym w imieniu KDF. 3. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców PROMOTOR 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych. 2. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców UŻYTKOWNIK Może zlecić sprawę jako Poszkodowany (UZDR) 2 . Może w każdej chwili zostać Doradcą lub Promotorem *UZDR – Umowa Zlecenie Dochodzenia Roszczeń Zawierana z Poszkodowanym w imieniu KDF przez Doradcę
4
Współpraca – Doradca i Promotor
Doradcom i Promotorom zapewniamy wyjątkowe warunki wynagrodzenia i wsparcie w działaniu: Prowizje – sprawiedliwe i jasne zasady wynagradzania, wysokie prowizje Unikalne narzędzia promocyjne dla Doradców i Promotorów! System IT – wgląd w sprawy i prowizje, wsparcie zarządzania strukturą! Profesjonalna obsługa Poszkodowanych!
5
Praca Doradcy Doradca A my dalej zajmujemy się sprawą Poszkodowanego!
po szkoleniu nabywa wiedzę umożliwiającą samodzielne zawieranie Umowy Zlecenia Dochodzenia Roszczeń (UZDR) Obowiązki DORADCY – obsługa UZDR: 1. Kontaktuje się z Poszkodowanym 2. Przeprowadza wstępną analizę szkody 3. Zawiera UZDR z Poszkodowanym 4. Odpowiada za skompletowanie przez Klienta dokumentów do UZDR A my dalej zajmujemy się sprawą Poszkodowanego!
6
stanowią Twoją Całą Grupę Użytkowników
Struktura-Twoja Cała Grupa Użytkowników (CGU) DORADCA, PROMOTOR BGU Bezpośrednia Grupa Użytkowników CGU Cała Grupa Użytkowników PROMOTOR UŻYTKOWNIK DORADCA PROMOTOR UŻYTKOWNIK PROMOTOR DORADCA Wszyscy zarejestrowani Użytkownicy, Promotorzy i Doradcy w Twojej strukturze stanowią Twoją Całą Grupę Użytkowników
7
Doradca – źródła dochodu
Doradca ma 3 źródła dochodu ! I. Sprawy „własne” - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę II. Doradca zawarł UZDR, ale sprawa „pozyskana w jego strukturze” III. Bierny dochód - sprawy pozyskane i zawarte przez Doradców w Twojej strukturze
8
Nowe punkty i sprawy na poziomie
I. Doradca – I źródło dochodu I. Sprawy „własne” - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Poziomy Kariery w KDF Punkty (narastająco) Nowe punkty i sprawy na poziomie potrzebne do awansu Prowizja DORADCY VII. Dyrektor Krajowy Od 901 45% VI. Dyrektor Struktury 300 punktów / spraw 44% V. Dyrektor Regionalny 250 punktów / spraw 42% IV. Menadżer Regionalny 81-250 170 punktów / spraw 40% III. Menadżer 31- 80 50 punktów / spraw 38% II. poziom 10-30 20 punktów / 7-10 spraw 35% I. poziom 0-10 punktów 10 punktów / 4-5 spraw 30% Punkty UZDR sumują się narastająco - pozyskane przez Ciebie i wszystkich twoich Promotorów. Osiągniętego poziomu prowizyjnego nigdy nie tracisz! 3 pkt szkoda komunikacyjna o kwocie roszczenia nie mniej niż 20 tys. zł 2 pkt szkoda osobowa 1 pkt Szkoda rzeczowa Punktacja:
9
Nowe punkty i sprawy na poziomie
Doradca – I źródło dochodu cd. składowe prowizji I. Sprawy „własne” - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Składowe prowizji: 15% (zawarcie UZDR) + 15% do 30% (poziom w karierze Promotora) = 30% - 45% Poziomy Kariery w KDF Punkty (narastająco) Nowe punkty i sprawy na poziomie potrzebne do awansu Prowizja DORADCY zawarcie UZDR poziom w karierze Promotora RAZEM VII. Dyrektor Krajowy Od 901 15% 30% 45% VI. Dyrektor Struktury 300 punktów / spraw 29% 44% V. Dyrektor Regionalny 250 punktów / spraw 27% 42% IV. Menadżer Regionalny 81-250 170 punktów / spraw 25% 40% III. Menadżer 31- 80 50 punktów / spraw 23% 38% II. poziom 10-30 20 punktów / 7-10 spraw 20% 35% I. poziom 0-10 punktów 10 punktów / 4-5 spraw
10
1 2 + + II. Doradca – II źródło dochodu 1 2
II. Doradca zawarł UZDR, ale sprawa „pozyskana w jego strukturze” Prowizja 15% Za czynności zawarcia UZDR 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 + Przykład : Poziom w karierze Promotora % prowizji VII. Dyr. Krajowy 30% VI. Dyr. Struktury 29% V. Dyr. Regionalny 27% IV. Menadżer Grupy 25% III. Menadżer 23% II. Poziom 20% I. Poziom 15% Prowizja 15% za zawarcie UZDR 1 + Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (20%) = 10% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje Duża struktura – daje dużo spraw Doradcy do zawierania UZDR i międzyprowizje Wielu Doradców i Promotorów w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji
11
1 III. Doradca - III źródło - bierny dochód 1
III. Sprawy pozyskane i zawarte przez Doradców w Twojej strukturze Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 1 Przykład : Poziom w karierze Promotora % prowizji VII. Dyr. Krajowy 30% VI. Dyr. Struktury 29% V. Dyr. Regionalny 27% IV. Menadżer Grupy 25% III. Menadżer 23% II. Poziom 20% I. Poziom 15% Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (20%) = 10% 1 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Wielu Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji
12
1 2 Promotor - 2 źródła dochodu 1 2
Sprawy: ) „własne” ) „pozyskane w strukturze” „Własne” 15% - 30% w zależności Od poziomu w karierze 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 Przykład 1: Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy 30% VI. Dyr. Struktury 29% V. Dyr. Regionalny 27% IV. Menadżer Grupy 25% III. Menadżer 23% II. Poziom 20% I. Poziom 15% Prowizja 30% za sprawy własne 1 Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (20%) = 10% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje Duża struktura – daje dużo spraw Wielu Promotorów i Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji
13
Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora
Wizytówka elektroniczna To Twój indywidualny adres www Sam nadajesz „nazwę użytkownika” w serwisie np. Zarejestruj się Zgłoś wypadek Każdego Klienta z wizytówki system IT rejestruje w Twojej Bezpośredniej Grupie Użytkowników.
14
System IT automatycznie
Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Ulotki promocyjne - zostawiaj je wszędzie! Z twoim telefonem, em, wizytówką elektroniczną System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową ulotkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF.
15
System IT automatycznie
Narzędzia Promocyjne Promotora Wizytówki – wręczaj je każdemu! Z twoim telefonem, em i System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową wizytówkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF.
16
System IT automatycznie
Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Podpis w mailu Umieszczony jako „stopka” w Twoich mailach – promuje Twoją wizytówkę elektroniczną System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotowy podpis możesz pobrać ze strony i wklejać jako podpis do swoich maili.
17
Promocja ADVO ASSISTANCE
Nic nie trzeba sprzedawać, kupować, przekonywać Promuj swoją wizytówkę elektroniczną: Zostawiaj wszędzie ulotki ze swoim Rozdawaj wizytówki ze swoim Wklejaj w maile podpis ze swoim Umieszczaj wszędzie w Internecie swój banerek-link na Możesz aktywnie budować strukturę: Pozyskuj na spotkaniach rekrutacyjnych nowych Doradców i Promotorów Pomagaj budować strukturę swoim Doradcom i Promotorom (spotkania couchingowe) Z tej działalności spływają z rynku zgłoszenia spraw odszkodowawczych. A my zajmujemy się dalszą obsługą Klienta!
18
Działanie proste, a biznes stabilny i rosnący
Dlaczego warto być Doradcą i Promotorem? Działanie proste, a biznes stabilny i rosnący Biznes stabilny, niewrażliwy na kryzysy, roczna liczba wypadków jest niezmienna. Ogromny rynek odszkodowań wartość rynku OC to ok.10 mld zł rocznie „Sprzedaż” dzieje się codziennie wokół nas Nic nie musisz sprzedawać, kupować, przekonywać wystarczy promować ADVOASSISTANCE Te proste, konsekwentne działania zbudują Ci ogromną grupę Współpracowników i dadzą stałe dochody.
19
Reszta zależy od Twojej aktywności!
Praca Doradcy i Promotora Recepta na biznes 1. PROMÓJ stworzenie ogromnej Całej Grupy Użytkowników ADVO ASSISTANCE 2. DUPLIKUJ stworzenie struktury Doradców i Promotorów uczących tego samego swoich Doradców i Promotorów Dajemy Ci narzędzia promocji, świetną obsługę Klientów, wsparcie IT Reszta zależy od Twojej aktywności!
20
Zapraszamy do współpracy
Współpraca - Promotor Zapraszamy do współpracy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.