Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDobromił Czapnik Został zmieniony 10 lat temu
1
„Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice”
2
5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem
Gmina Miejska Pabianice dzięki uzyskaniu dofinansowania w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego zakupi: 5 nowych autobusów zasilanych paliwem ekologicznym – bioestrem 57 nowoczesnych wiat przystankowych 27 bezpiecznych zatok przystankowych dla autobusów 5 wiat dla rowerów w systemie „bike&park”
3
Będziemy podróżować wygodniej i bardziej ekologicznie
W ramach realizacji projektu zostanie zakupionych 5 nowych autobusów niskopodłogowych Będziemy podróżować wygodniej i bardziej ekologicznie
4
Nowoczesny autobusu miejskiego zapewnia:
przestronność przestrzeni pasażerskiej jasność i cichość wnętrza pojazdu całkowicie pozbawione stopni przejścia i niskie zawieszenie system wentylacji dający optymalną cyrkulację powietrza miejsce na wózek inwalidzki Atuty: autobus miejski zapewni maksymalną łatwość obsługi pojazdu zarówno kierowcy jak i personelowi technicznemu dokonującemu przeglądów i serwisu, autobusy przystosowane będą do stosowania ekologicznego, odnawialnego paliwa – bioestru, produkowanego z olejów roślinnych (głównie z oleju rzepakowego), przeznaczonego dla pojazdów z silnikiem diesla, monitoring gwarantujący bezpieczeństwo.
5
Wybudowane zostaną 3 rodzaje wiat:
28 sztuk trzymodułowych wąskich wiat 20 sztuk trzymodułowych szerokich wiat 9 sztuk czteromodułowych wąskich wiat Dodatkowe atuty: wiaty będą miały przeźroczyste ścianki ze „szkła bezpiecznego”, posiadać będą ławkę, tabliczkę boczną z nazwą przystanku i dobrze widoczny znak przystanku na wysięgniku, ustawiony będzie ułatwiający utrzymanie czystości kosz na śmieci.
6
Chodniki przy zatokach autobusowych zostaną w specjalny sposób przystosowane do obsługi osób niewidomych i niedowidzących. Wzdłuż zatoki przystankowej w chodnik zostanie wbudowany jeden rząd płyt chodnikowych, które na górnej powierzchni posiadają wypustki wyczuwalne pod butami.
7
System „bike&park” to sieć parkingów dla rowerów, zlokalizowanych przy końcowych stacjach (przystankach) oraz ważnych punktach przesiadkowych. Będzie on umożliwiał bezpieczne pozostawienie roweru na dłuższy okres czasu, na przykład cały dzień i przesiadkę do innego środka transportu (autobusu, tramwaju czy pociągu).
8
Strona internetowa projektu
– źródło pewnych i aktualnych informacji
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.