Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
konferencja prasowa z okazji zakupu udziałów autoryzowanego partnera sieci PLAY
2
EUROTEL - POZYCJA W RAMACH OPERATORA ERA
największa sieć dealerska z ponad 30% udziałem salonów sprzedaży perspektywy wzrostu ograniczone ze względu na praktycznie pełne pokrycie kraju salonami możliwość formalnej współpracy z innymi operatorami telefonii komórkowej posiadanie potencjału do dalszego wzrostu oraz możliwości kapitałowych i organizacyjnych
3
PRZESŁANKI ZAWARCIA TRANSAKCJI
umożliwienie dalszego wzrostu sieci sprzedaży wykorzystanie posiadanego potencjału dywersyfikacja źródeł przychodów wykorzystanie doświadczenia i efektu synergii w odniesieniu do części działalności (magazyn, logistyka, kontrola dokumentów, księgowość itd.)
4
PRZEDMIOT TRANSAKCJI ViaMind Sp. z o.o. - “poruszamy myślenie” autoryzowany przedstawiciel sieci PLAY podpisanie umowy agencyjnej z PLAY GERMANOS: r. uruchomienie pierwszego salonu: r. na koniec 2008 r. sieć liczyła 19 salonów i 11 doradców biznesowych nagroda w kategorii Debiut Roku 2008 sieci PLAY
5
PRZEDMIOT TRANSAKCJI cd.
obecnie sieć liczy 50 punktów sprzedaży i 22 doradców biznesowych jest to obecnie trzecia co do wielkości sieć agencyjna PLAY
6
WARUNKI TRANSAKCJI transakcja została zawarta w dniu 30 września
przedmiotem jest zakup 70% udziałów ViaMind Sp z o.o. których właścicielem zostaje Eurotel SA pozostałe udziały należą nadal do dotychczasowcyh udziałowców z opcją ich wykupu przez Eurotel do końca 2012 r. cena za 70% udziałów ustalona na zł Zarząd ViaMind ma pozostać bez zmian do 2012 r.
7
FINANSE transakcja finansowana ze środków własnych Eurotel - brana jest pod uwagę możliwość częściowego finansowania zewnętrznego ViaMind jest rentowna (ponad 10% rentowności) i na koniec roku przewidywane jest osiagnięcie zysku netto ok. 1 mln zł i przychodów wysokości ok. 10 mln zł zwrot z inwestycji planowany jest na maks. 3 lata Viamind ma dobre wyceny i możliwy jest szybszy zwrot w zależności od tempa rozwoju i sprzedaży
8
PLAY na rynku polskim od początku 2007 roku
udział rynkowy to obecnie ok. 6% sieć liczy 670 salonów z czego ok. 200 to salony dealerskie obecnie sieć obsługuje ponad 2,6 mln klientów plany w ciągu 5 lat to osiągnięcie 10% udziału w rynku największa bo 70% skuteczność przenoszenia numerów, pokrycie ponad 500 miast internetem
9
PLANY GRUPY EUROTEL podstawowa działalność we współpracy z siecią Era - ilość salonów nie ulegnie większym zmianom plany intensywnego rozwoju w PLAY poprzez wzrost organiczny jak również akwizycje małych sieci i pojedyńczych salonów na koniec roku planowane jest 55 salonów PLAY i 30 doradców, a na koniec 2010 r. ok. 80 salonów ViaMind jest obecnie samowystarczalny finansowo ale Eurotel deklaruje wsparcie związane z dalszym bardziej dynamicznym rozwojem sieci
10
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ www.eurotel.pl grupa telekomunikacyjna
Niniejsza informacja ma wyłącznie charakter promocyjny. Informacje o publicznej ofercie akcji oraz oficjalne komunikaty Spółki zostały opublikowane w prospekcie emisyjnym, systemie ESPI oraz na stronie internetowej Spółki.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.