Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrystiana Kuźmicz Został zmieniony 11 lat temu
1
NOWY SYMULATOR! Rozbudowany zakres decyzyjny ! The Worlds Largest Strategy and Management Competition
2
NA ŚWIECIE Największy międzynarodowy konkurs z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem oparty na zaawansowanej symulacji biznesowej ( komputerowej) Ponad 30 lat historii na świecie, pół miliona uczestników, około 40 krajów Prestiżowy Certyfikat CEL (Certificate for teChnology-Enhanced Learning) www.efmd.orgwww.efmd.org W POLSCE W Polsce: 13 edycji, ponad 25 tysięcy uczestników, 80 uczelni wyższych, ponad 200 firm Patronat honorowy Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie Finały krajowe na Sali Notowań GPW, prestiżowe firmy i sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KMPG, Orange, PGNIG, Avon, P4, Grupa PZU i dziesiątki innych Sukcesy Polaków na Finałach Światowych ( studenci z UW wicemistrzami GMC 2012! Pracownicy Orange Polska wicemistrzami GMC 2011) GLOBAL MANAGEMENT CHALLENGE
3
PARTNERZY I SPONSORZY
4
ZESPOŁY 3-5 OSOBOWE każdy zespół ma swojego kierownika indywidualny dobór zespołów możliwość łączenia w zespole studentów różnych wydziałów, roczników oraz uczelni uczestnicy zarządzają wirtualnym przedsiębiorstwem występując w roli zarządu zespoły analizują scenariusz rynkowy, podejmują decyzje w bardzo zmiennym i konkurencyjnym środowisku (symulacja jest interaktywna) i rywalizują z innymi zespołami. ZASADY KONKURSU
5
Zadaniem uczestników jest opracowanie i wdrożenie strategii rozwoju dla przedsiębiorstwa, na podstawie otrzymanej historii (raportów dot. firmy z poprzedzających 5 kwartałów finansowych). Występując w roli menedżerów zarządzających, uczestnicy w każdym cyklu decyzyjnym podejmują ponad 60 kluczowych dla ich firmy decyzji dotyczących m.in.: produkcji, badań i rozwoju, sprzedaży, rekrutacji, marketingu, inwestycji, kredytów, jak również wypłaty dywidendy, emisji czy skupu akcji ( spółka jest notowana na wirtualnej giełdzie). Po każdym cyklu zespoły otrzymują raporty z wynikami swoich decyzji i opisem bieżącej sytuacji rynkowej, która jest efektem ich działań oraz decyzji konkurencji. Zespoły muszą szybko odpowiadać na zachodzące zmiany i pojawiające się sytuacje. ZASADY KONKURSU Zespoły rywalizują w podgrupach, zarządzając konkurującymi ze sobą spółkami. Są to międzynarodowe firmy produkcyjno- handlowe, których działalność obejmuje rynki UE oraz NAFTA (plus e-commerce).
6
Scenariusz Historia firmy Analiza Przetwarzanie decyzji Arkusz decyzyjnych Raport dla Zarządu 5 Symulacja jest interaktywna! Rynek reaguje na decyzje firm konkurujących ze sobą ( zespołów w grupie) Analiza stanu firmy Ocena potencjału rynku Określenie strategii Przygotowanie decyzji operacyjnych CYKL DECYZYJNY Analiza wyników firmy Ocena zagrożeń ze strony konkurencji. Adaptacja strategii i decyzji do bieżącej sytuacji rynkowej
7
W 2013 roku na cały świecie w konkursie zostanie zastosowany nowy rozbudowany symulator GMC! Wśród nowych decyzji są m.in. dotyczące jakości użytych surowców, szkolenia pracowników, zlecania produkcji podwykonawcom. Rewolucyjna zmiana kryterium oceny w konkursie. Drużyny i ich osiągnięcia na wirtualnych rynkach będą mierzone przez wynik inwestycyjny ('investment performance), a nie jak dotychczas ceną akcji. Zobacz zapowiedź nowego symulatora! NOWY SYMULATOR
8
praktyczny trening zarządzania na rynku międzynarodowym Spojrzenie na firmę z pozycji zarządu rozwój umiejętności: pracy w zespole, planowania strategicznego, podejmowania decyzji w średnim i długim okresie, myślenia analitycznego, zarządzania zmianą, analizy szans i zagrożeń rywalizacja z praktykami biznesu przedstawicielami firm oraz studentami uczelni wyższych z całej Polski Innowacyjne praktyki w podejmowaniu kompleksowych decyzji menedżerskich nawiązanie kontaktów z potencjalnymi pracodawcami poprawa współpracy w zespole, podziału zadań i odpowiedzialności Zwycięska drużyna reprezentuje Polskę na Finałach Światowych Promocja najlepszych uczestników w prasie, Internecie, radio, telewizji Nagrody (udział w Finale Światowym, studia podyplomowe) KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW
9
Rejestracja zespołów studenckich do konkursu potrwa do 30 listopada 2013 roku. Dzięki wsparciu sponsorów, studenci mogą startować bezpłatnie. Rejestracja jest możliwa na stronie www.gmcpoland.pl www.gmcpoland.pl AGENDA KONKURSU
10
info@gmcpoland.pl Tel. (22) 646 94 94 www.worldgmc.com/poland www.gmcpoland.pl KONTAKT
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.