Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKajetan Prokurat Został zmieniony 10 lat temu
1
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI Od Kodów QR po Email Retargeting: 4 Trendy, Które Zdominowały Dzisiejszy Email Marketing Maciej Ossowski, Implix / GetResponse 31 maja 2012
2
Maciej Ossowski Director of Education Implix / GetResponse GetResponse.pl maciej.ossowski@implix.com twitter.com/maciej_ossowski facebook.com/maciej.ossowski linkedin.com/in/maciejossowski
3
215.000 klientów na całym świecie 14 lat doświadczenia na międzynarodowym rynku 5 tysięcy klientów w Polsce 12 miliardów emaili wysłanych w 2011 roku
4
Dzisiaj porozmawiamy o: 1.Kodach QR 2.Email Retargetingu 3.Social Inbox 4.Mobile Email Marketingu -4-
5
-5-
6
-6-
7
-7-
8
Trend 1: Kody QR
9
Dlaczego kody QR są pożyteczne dla biznesu? Pozwalają klientom zdobywać informacje o Twojej marce w czasie rzeczywistym Wykorzystują kanał mobilny i interakcję one-to-one Są darmowe w implementacji Kładą nacisk na multichanneling: łączą druk z email marketing, mobile z social media, etc.
10
QR.. CO?!
11
27% Gartner, listopad 2011
12
79% CMB, pażdziernik 2011
13
1
14
Trend II: Email Retargeting 76%
16
Tak, planuję zwiększyć wydatki na email remarketing w 2012 roku 76% eMarketer.com, wrzesień 2011
18
2h 24h 48h
21
Jest odpowiedzią na potrzebę Jest praktyczny Jest na czasie Jest w stanie hamować utratętemperatury Twojego email marketingu Email Retargeting
22
Trend III: Social Inbox
26
Social Inbox brak integracji może oznaczać stracony biznes staje się nieodłącznym elementem kreacji email jest jednorazową inwestycją i może działać skutecznie przez lata
27
Trend IV: Mobile Email Marketing Jak sprawdzacie dziś pocztę elektroniczną?
28
Q: Do czego najczęściej wykorzystujesz swój telefon? A: Do sprawdzania poczty* USA: 30.5% respondentów Japonia: 57.1% respondentów EU: 22.5% respondentów *Badanie: comScore, listopad 2010 Fakt 1
29
Q: Jaki procent otwarć emaili rejestrowany jest na smartfonach? A: 13.36% otwarć emaili generowanych jest za pomocą smartfonów* iPhone: 8.74% wszystkich otwarć iPad: 2% wszystkich otwarć Android: 1.92% wszystkich otwarć *Badanie: Knotice, grudzień 2010 Fakt II
32
Maksymalna szerokość kreacji: 640 px Średnia szerokość ekranu: 320 - 480 px
33
Mobile Email Marketing odchudzone rozwiązanie robi duże wrażenie pozostanie na topie na długo
34
Dzisiaj powiedzieliśmy o: 1.Kodach QR (skuteczne, ale to zależy) 2.Email Retargetingu (najwyższe ROI) 3.Social Inbox (większy zasięg) 4.Mobile Email Marketingu (go light!) -34-
35
Dziękuję! maciej.ossowski@implix.com twitter.com/maciej_ossowski facebook.com/maciej.ossowski linkedin.com/in/maciejossowski
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.