Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaryla Korzonek Został zmieniony 10 lat temu
1
Aktywność fizyczna w profilaktyce i leczeniu
Ogólnopolska Kampania Informacyjno – Edukacyjna Aktywność fizyczna w profilaktyce i leczeniu chorób cywilizacyjnych . Początek Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
2
Początek CEL KAMPANII Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Poprawa świadomości społecznej w zakresie roli i znaczenia aktywności fizycznej w profilaktyce i leczeniu chorób cywilizacyjnych (nadciśnienie tętnicze, cukrzyca, miażdżyca, astma, choroby kręgosłupa i stawów, nowotwory, choroby psychiczne i in.) Dotarcie z profesjonalna wiedzą i specjalistycznym szkoleniem do przedstawicieli wszystkich grup wiekowych, społecznych i zawodowych polskiego społeczeństwa Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
3
Początek INFORMACJE OGÓLNE Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Ogólnopolska Kampania Informacyjno-Edukacyjna skierowana jest głównie do środowisk medycznych (w tym lekarzy większości specjalności, naukowców, pielęgniarek szkolnych, pracowników resortu zdrowia) i sportowych (trenerów, działaczy sportowych i nauczycieli wychowania fizycznego), ale obejmuje także szeroko pojętą akcję popularyzacji zagadnień aktywnej ochrony zdrowia w społeczeństwie – od wieku dziecięcego do późnej starości. Podsumowaniem Kampanii będzie Konferencja Naukowo – Szkoleniowa zorganizowana pod hasłem: "Aktywność fizyczna w profilaktyce i leczeniu chorób cywilizacyjnych", która odbędzie się w Warszawie listopada 2012 r. Szczegółowe informacje dostępne na : Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
4
Początek PATRONAT HONOROWY Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Minister Bartosz Arłukowicz – Ministerstwo Zdrowia Minister Krystyna Szumilas - Ministerstwo Edukacji Narodowej Minister Joanna Mucha – Ministerstwo Sportu i Turystyki Minister Barbara Kudrycka – Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
5
Początek KOMITET HONOROWY Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Protektorami Kampanii i Konferencji zgodzili się zostać wybitni przedstawiciele medycyny, nauki, sportu, kultury i sztuki. Szczegółowe informacje na Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
6
GŁÓWNI PATRONI MEDIALNI KAMPANII
Początek Cel kampanii Informacje ogólne GŁÓWNI PATRONI MEDIALNI KAMPANII Patronat Honorowy Telewizja Polska Sport TVP Stowarzyszenie Polskich Mediów (SPM) Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
7
PROGRAM RAMOWY http://sportowezdrowie.pl/konferencja/
Początek PROGRAM RAMOWY Cel kampanii Informacje ogólne "Uczestnictwo w sporcie, rekreacji ruchowej i aktywnej turystyce a poziom aktywności fizycznej wybranych grup wiekowych i społeczno-zawodowych w kontekście rekomendacji WHO (Światowej Organizacji Zdrowia)" "Choroba zwyrodnieniowa stawów - patomechanizm, epidemiologia, rola aktywności fizycznej (sport wyczynowy i rekreacyjny) w przebiegu procesu chorobowego, współczesne zasady rozpoznawania, diagnostyki obrazowej oraz leczenia zachowawczego i operacyjnego – połączone z kursami i warsztatami praktycznymi, z wykorzystaniem zdobyczy telemedycyny - będzie jednym z ostatnich w bieżącym roku, znaczących, ogólnopolskich wydarzeń naukowych poświęconych kompleksowemu leczeniu schorzeń i obrażeń narządu ruchu, w którym wezmą udział specjaliści ortopedii i traumatologii, rehabilitacji, fizjoterapii, medycyny sportowej, diagnostyki obrazowej, a także lekarze pozostałych specjalności zainteresowani tą problematyką" – profilaktyka, nowoczesne leczenie zachowawcze i operacyjne III. "Wybrane aspekty naukowe i medyczne w treningu sportów i sztuk walki" – połączona z Galą Sportów i Sztuk Walki (WALKA – TRENING – ODNOWA) Patronat Honorowy Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Szczegółowe informacje na Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
8
PATRONAT MEDIALNY NAUKOWY
Początek PATRONAT MEDIALNY NAUKOWY Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Komitet Honorowy Medycyna Sportowa – kwartalnik naukowy ( Ortopedia Traumatologia Rehabilitacja – dwumiesięcznik naukowy ( Journal of Combat Sports and Martial Arts – półrocznik naukowy ( Fizjoterapia Polska – kwartalnik naukowy ( Acta Neuropsychologica - kwartalnik naukowy ( Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
9
PARTNERZY KAMPANII Lista Partnerów Kampanii dostępna na:
Początek PARTNERZY KAMPANII Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Lista Partnerów Kampanii dostępna na: Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
10
OFERTA SPECJALNA DLA SPONSORÓW
Początek OFERTA SPECJALNA DLA SPONSORÓW Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Promocja MARKI/PRODUKTU/USŁUGI na antenie TVP1 Sport, w ramach cyklu piętnastu odcinków (12-15 minutowych) programu związanego z tematyką Kampanii, na zasadzie: BILBORD SPONSORSKI przed i po programie; LOKOWANIE produktu w trakcje audycji UDZIAŁ PRZEDSTAWICIELA SPONSORA w programie tematycznym (możliwość wspólnego przygotowania treści odcinka). Zgodnie z umową zawartą z TVP Sport, audycje będą powtarzane przez kilka tygodni po emisji cyklu podstawowego w: TVP HD, TVP Polonia, TVP Kultura. Szczegółowa oferta – uzależniona od RANGI SPONSORINGU (do negocjacji indywidualnych). Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
11
OFERTA PARTNERSTWA, SPONSORINGU I PROMOCJI
Początek Cel kampanii Informacje ogólne OFERTA PARTNERSTWA, SPONSORINGU I PROMOCJI Patronat Honorowy Komitet Honorowy Sponsor Główny (Platynowy) Sponsor Złoty Sponsor Srebrny Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
12
Wystawa towarzysząca Konferencji - Formularz Zgłoszenia dostępny na:
Początek Cel kampanii Wystawa towarzysząca Konferencji - Formularz Zgłoszenia dostępny na: Informacje ogólne Patronat Honorowy Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
13
Początek KONTAKT Cel kampanii Informacje ogólne Patronat Honorowy Fundacja Edukacji Medycznej, Promocji Zdrowia, Sztuki i Kultury ARS MEDICA Al. St. Zjednoczonych 72 lok.176, wejście E, Warszawa), Tel. (22) Tel. fax. (22) Mobile: 601 Komitet Honorowy Główni Patroni Medialni Kampanii Konferencja Naukowo-Szkoleniowa w tym Program Ramowy Patronat Medialny Naukowy Partnerzy Kampanii Oferta Specjalna dla Sponsorów Oferta Partnerstwa, sponsoringu i promocji Wystawa towarzysząca Konferencji Kontakt
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.