Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWisława Piotrkowski Został zmieniony 10 lat temu
1
Łódź, 2012
2
1.Brak miejsca na dokumentację techniczną i czasochłonne przeszukiwanie dokumentacji technicznej. 2.Nieaktualne mapy lub ich brak. 3.Gdzie są i jak odnaleźć najbliższe zasuwy, które należy zamknąć w przypadku awarii np. wyciek? 4.Czy wszystkie kolizje z innymi sieciami są zaznaczone na mapach? 5.Gdzie znajdują się hydranty naziemne i podziemne? 6.Jak długa jest sieć? 7.Jak długo trwa przygotowanie inwentaryzacyjnych raportów? 8.Czy wszystkie dzikie przyłącza zostały wychwycone?
3
Łódź, 2012 9.Jaki jest poziom wody przy intensywnych opadach? 10.Ile razy naprawiane było przyłącze? Ile razy miała miejsce awaria na skrzyżowaniu ulic? 11.Kiedy ostatni raz płukana była kanalizacja na określonym odcinku? 12.Ile kosztuje naprawa fragmentu sieci? Czy budżet nie zostanie przekroczony? 13.Które hydranty są uszkodzone? Jaka jest ich wydajność? 14.Czy wszystkie zasuwy są sprawne? 15.Kto jest producentem studni, węzłów, zasuw? 16.Co się stanie, gdy pracownicy z doświadczeniem i wiedzą odejdą z firmy?
4
Łódź, 2012
11
Etap 1 Podgląd podkładów mapowych Etap 2 Wektoryzacja geometrii wod-kan Etap 3 Paszportyzacja sieci Etap 4 Wprowadzanie danych eksploatacyjnych Etap 5 Integracja z systemami ERP, SCADA, monitoringu, bilingowymi Etap 6 Integracja z systemem obl. hydraulicznych Mike Urban, EPANET Etap 7 Publikacja danych Etap 8 Praca w terenie Etap 9 Komunikacja z klientem
12
Łódź, 2012 Etap 1 Podgląd podkładów mapowych
13
Łódź, 2012 Etap 2 Wektoryzacja geometrii wod-kan
14
Łódź, 2012 Etap 3 Paszportyzacja sieci
15
Łódź, 2012 Etap 4 Wprowadzanie danych eksploatacyjnych
16
Łódź, 2012 Etap 5 Integracja z systemami ERP, SCADA, monitoringu, bilingowymi
17
Łódź, 2012 Etap 6 Integracja z systemem obl. hydraulicznych Mike Urban, EPANET
18
Łódź, 2012 Etap 6 Integracja z systemem EPANET
19
Łódź, 2012 Etap 7 Publikacja danych
20
Łódź, 2012 Etap 8 Praca w terenie
21
Łódź, 2012 Etap 9 Komunikacja z klientem
22
Łódź, 2012 Zapoczątkowane w latach poprzednich wdrożenia dot. mapy cyfrowej (GESUT) oraz wizualizacji pracy obiektów pozwoliły rozbudować system monitoringu i prowadzić system zarządzania GIS. Wdrażane przez pracowników PWiK programy pokazują szeroki wachlarz możliwości ich wykorzystania. Odpowiednio dobrany sprzęt oraz urządzenia skonfigurowane z istniejącymi systemami wodociągowymi umożliwiają obsłudze obserwację aktualnego stanu pracy sieci i szybkiego reagowania na sytuacje awaryjne. Pociąga to za sobą znaczne zmniejszenie kosztów przedsiębiorstwa i zwiększenie je go konkurencyjności.
23
Łódź, 2012 Etap10 ??
24
Łódź, 2012
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.