Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDonat Papiernik Został zmieniony 10 lat temu
1
Wydawnictwo C.H.Beck www.beck.pl
Kancelaris 3.00 Wydawnictwo C.H.Beck
2
Czego potrzebuje kancelaria ?
Klienci Ewidencja klientów Dostęp do dokumentów sprawy Rozliczenia z klientami na podstawie czasu pracy pracowników Dostęp do własnych źródeł wiedzy – książki, artykuły, orzeczenia Praca w zespole Sprawna administracja Sprawy Rozliczenia Biblioteka Pracownicy Administracja
3
Dlaczego warto mieć program komputerowy ?
Łatwy dostęp do istniejących dokumentów elektronicznych Usprawnienie w kontaktach z klientami Zwiększenie efektywności pracy kancelarii Ułatwienia w pracy grupowej
4
OGÓLNE MOŻLIWOŚCI PROGRAMU
Kancelaris 3.00 OGÓLNE MOŻLIWOŚCI PROGRAMU
5
Kancelaris 3.00 Nowoczesne rozwiązanie !
Program opracowany przy udziale aktywnych zawodowo radców prawnych i adwokatów z wieloletnim doświadczeniem Rozwiązania stosowane w międzynarodowych firmach prawniczych i konsultingowych dostosowane do polskich warunków Wykorzystanie najnowszych technologii informatycznych Autorzy posiadający międzynarodowe tytuły MCP (Microsoft Certified Professional) w zakresie programowania.
6
Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ?
Kancelaris to kompleksowe rozwiązanie realizujące wszystkie wymagania kancelarii. WYMAGANIA REALIZACJA Ewidencja klientów Kartoteka klientów Dostęp do dokumentów sprawy Sprawa, akta, terminy, wydarzenia Rozliczenia z klientami na podstawie czasu pracy pracowników Zlecenia, faktury, czynności, czas pracy Dostęp do własnych źródeł wiedzy – książki, artykuły, orzeczenia Biblioteka – pozycje, wzory, katalogi i wyszukiwanie Praca w zespole Terminarze i zlecanie zadań Sprawna administracja Kartoteka pracowników, uprawnienia
7
Kancelaris 3.00 Kancelaria Kartoteka Sprawy Rozliczenia Biblioteka
Możliwości programu: Kancelaria Kartoteka Sprawy Rozliczenia Biblioteka Moje biurko Administracja
8
Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ?
Ujednolicony interfejs ułatwiający obsługę Możliwość dopasowania dowolnej listy do własnych wymagań i zapamiętania tych ustawień Szybkie wydruki
9
Ujednolicony interfejs
10
DOSTOSOWYWANIE WIDOKU LISTY
Opis rozwiązań DOSTOSOWYWANIE WIDOKU LISTY Prawy klawisz otwiera menu podręczne Każda lista zawarta w programie może zostać przez każdego pracownika dowolnie sformatowana i taki układ może zostać zapamiętany.
11
Kancelaris 3.00 Dlaczego ten program ?
Wszystkie dane powiązane ze sobą i łatwo dostępne.
12
POWIĄZANIA W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH SYSTEMU
Opis rozwiązań POWIĄZANIA W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH SYSTEMU FAKTURY ZALICZKI WPŁATY DOKUMENTY WYDARZENIA TERMINY ZADANIA TERMINY ZADANIA WERSJE DOKUMENTÓW
13
Kancelaris 3.00 KARTOTEKI
14
KLIENCI I POZOSTAŁE KARTOTEKI
Opis rozwiązań KLIENCI I POZOSTAŁE KARTOTEKI Kancelaria reprezentuje swoich klientów wobec organów i innych osób i podmiotów prawnych.
15
Kancelaris Kartoteka Klienci Organy Podmioty/Osoby
16
Kancelaris 3.00 Kartoteka klientów
Pełne dane Możliwość zapisu kilku adresów (siedziby, korespondencyjny, kontaktowy) Możliwość zapisu różnych typów kontaktów (telefony, , strony WWW, etc.) Przydzielanie osoby prowadzącej Przegląd spraw i zleceń
17
Kancelaris 3.00 ZLECENIA I SPRAWY
18
Z jakimi problemami zgłaszają się klienci?
Opis rozwiązań Z jakimi problemami zgłaszają się klienci? Klient przychodzi po pisemną poradę prawną w sprawie VAT. Stała obsługa klienta w miesiącu marcu, w ramach której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie.
19
Z jakimi problemami zgłaszają się klienci?
Opis rozwiązań Z jakimi problemami zgłaszają się klienci? Klient przychodzi po pisemną poradę prawną w sprawie VAT. Stała obsługa klienta w miesiącu marcu, w ramach której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie.
20
Konieczność rozdzielenia rozliczeń i tematu sprawy
Opis rozwiązań Konieczność rozdzielenia rozliczeń i tematu sprawy PRZYKŁAD ROZLICZENIA zlecenie TEMAT sprawa Pisemna porada w sprawie VAT. 1 za poradę 1 VAT Stała obsługa klienta w miesiącu marcu w ramach, której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. 1 za stałą obsługę 2 lub więcej -wierzytelność -PIT wspólnika Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie. za opinię za reprezentację 1 CIT OGÓLNY PRZYPADEK wiele
21
Kancelaris 3.00 ZLECENIA
22
Opis rozwiązań ZLECENIE =
umowa z klientem określająca w jaki sposób będzie rozliczana praca kancelarii
23
Jak obliczana jest kwota należna kancelarii za wykonane godziny pracy
Opis rozwiązań Jak obliczana jest kwota należna kancelarii za wykonane godziny pracy kwota do zapłaty = opłata stała (ryczałt) + większa z kwot: kwota_minimalna za godziny albo kwota za godziny ponad ‘limit godzin w ryczałcie’ wg stawek
24
Jak obliczana jest kwota ... Przykład 1
Opis rozwiązań Jak obliczana jest kwota ... Przykład 1 Sposób rozliczeń: stała kwota za gotowość 200 PLN rozliczenie wg godzin 50 PLN / godz Pola do wypełnienia: Opłata stała, Rozliczanie wg godzin Rozliczenia: Kwota końcowa będzie SUMĄ kwot wynikających z opłaty za gotowość i wynikającej z wykonanych czynności Firma przepracowała 10 godzin w miesiącu to opłata wyniesie 200 PLN + 10 * 50 PLN = 700 PLN
25
Jak obliczana jest kwota ... Przykład 2
Opis rozwiązań Jak obliczana jest kwota ... Przykład 2 Sposób rozliczeń: Według godzin (50PLN/godz.), ale nie mniej niż (200zł) Pola do wypełnienia: Kwota minimalna, Rozliczanie wg godzin Rozliczenia: Firma przepracowała 10 godzin w miesiącu opłata wyniesie 10 * 50 PLN = 500 PLN (500 > 200). Firma przepracowała 1 godzinę to opłata wyniesie 200 PLN (50 < 200)
26
Jak rozliczane są czynności pracownika ?
Opis rozwiązań Jak rozliczane są czynności pracownika ? Zlecenie ma 3 ważne pola dotyczące czynności: minimalny czas trwania jednostka sposób zaokrąglania Przykład: minimalny czas trwania – 30 minut jednostka – 15 minut sposób zaokrąglania - w górę („każde rozpoczęte...”) Czas trwania (min.) Do rozliczeń (min) Czas do faktury (godz.) 10 30 0.5 46 60 1.0
27
Kancelaris 3.00 Rozliczenia
Ewidencja zleceń (umów) Tworzenie i ewidencja faktur w dowolnej walucie Rejestrowanie i przeglądanie wykonanych czynności Ocena efektywności pracy pracowników Raporty, analizy finansowe i statystyki
28
Kancelaris Zlecenia Różne typy zleceń: stała obsługa, zadanie, projekt Różnorodność formy rozliczeń Standardowe rozliczenia: - ryczałt, - wg czasu czynności, - z opłatą za gotowość - z limitem godzin Wystawianie i rozliczanie faktur Rozliczanie zaliczek Szczegółowe uprawnienia pracowników
29
Kancelaris Faktury Kreator pomagający wystawić fakturę z możliwość modyfikacji wszystkich danych przed wystawieniem faktury Automatyczny i „ręczny” dobór czynności uwzględnianych w fakturze Drukowanie faktury i zestawień dla klienta wg różnych konfiguracji Kontrola wpłat i przelewów regulujących płatności Wykaz zafakturowanych czynności Różnorodność rozliczeń na fakturze Dwustopniowe zatwierdzanie
30
Kancelaris 3.00 Statystyki i raporty
31
Kancelaris 3.00 SPRAWY
32
temat prac jakie na zlecenie klienta wykonuje kancelaria
Opis rozwiązań SPRAWA SPRAWA = temat prac jakie na zlecenie klienta wykonuje kancelaria
33
Kancelaris 3.00 Drzewko i historia spraw
Wyszukiwanie wg pracowników katalogów spraw klientów Historia zawierająca terminy dokumenty wydarzenia zadania
34
Kancelaris 3.00 Repertorium spraw
Akta i repertorium spraw Katalogi spraw Drzewko spraw Wyszukiwanie spraw Rejestrowanie dokumentów w sprawie Książka korespondencji Wydruki dla poczty możliwości programu
35
Kancelaris 3.00 Akta spraw Strony w sprawie Podział na etapy
Ewidencja dokumentów wykonanych w ramach sprawy Zlecanie zadań Rejestrowanie terminów spotkań i rozpraw Informacja o innych wydarzeniach w sprawie Szczegółowe uprawnienia pracowników
36
Kancelaris 3.00 USŁUGI
37
Konieczność rozdzielenia rozliczeń i tematu sprawy
Opis rozwiązań Konieczność rozdzielenia rozliczeń i tematu sprawy PRZYKŁAD ROZLICZENIA zlecenie TEMAT sprawa Pisemna porada w sprawie VAT. 1 za poradę 1 VAT Stała obsługa klienta w miesiącu marcu w ramach, której kancelaria negocjowała z wierzycielem i rozważała sprawę PIT wspólnika. 1 za stałą obsługę 2 lub więcej -wierzytelność -PIT wspólnika Klient po wydaniu przez Kancelarię opinii w sprawie CIT i negatywnej decyzji organu zaskarżył sprawę do WSA i chce, aby kancelaria reprezentowała go w sądzie. za opinię za reprezentację 1 CIT OGÓLNY PRZYPADEK wiele
38
Powiązanie zlecenia i sprawy USŁUGA - PRACA WYKONANA PRZEZ KANCELARIĘ
Opis rozwiązań Powiązanie zlecenia i sprawy USŁUGA - PRACA WYKONANA PRZEZ KANCELARIĘ w jakiejś sprawie rozliczana według zlecenia
39
ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla „porady prawnej” ZLECENIE ZADANIOWE
Opis rozwiązań ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla „porady prawnej” ZLECENIE ZADANIOWE SPRAWA: VAT ZLECENIE: typy zadaniowego ryczałtem 200pln USŁUGA: Napisanie opinii prawnej UWAGI: Wszystkie elementy stworzą się automatycznie w trakcie tworzenia zlecenia
40
ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla „stałej obsługi” ZLECENIE STAŁA OBSŁUGA
Opis rozwiązań ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla „stałej obsługi” ZLECENIE STAŁA OBSŁUGA SPRAWY: PIT wspólnika Wierzytelność Kowalskiego VAT 2001 ZLECENIE: Stała obsługa 50pln/godzinę USŁUGI: napisanie opinii prawnej w sprawie PIT wspólnika negocjacje z Kowalskim wizyta w US w sprawie VAT 2001 bieżąca obsługa (bez spraw) UWAGI: przy zakładaniu zlecenia automatycznie stworzy się usługa: ”bieżąca obsługa”, inne usługi oraz sprawy zostaną utworzone przy zakładaniu sprawy
41
ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla wielu porad DWA ZLECENIA ZADANIOWE
Opis rozwiązań ZLECENIA, SPRAWY i USŁUGI dla wielu porad DWA ZLECENIA ZADANIOWE ZLECENIA: Zadanie napisania opinii (ryczałt 200pln) Zadanie reprezentacji w procesie (ryczałt 1000pln) SPRAWA: CIT USŁUGI: napisanie opinii reprezentacja w procesie UWAGI: Obie usługi stworzą się automatycznie w trakcie tworzenia zleceń
42
temat pracy (sprawa) + sposób rozliczeń (zlecenie)
Kancelaris Usługi Usługa łączy ze sobą sprawę i zlecenie. Jest także postawą dla rejestracji czynności pracowników. KOD usługi = temat pracy (sprawa) + sposób rozliczeń (zlecenie)
43
PRACOWNICY I UPRAWNIENIA
Kancelaris 3.00 PRACOWNICY I UPRAWNIENIA
44
Kancelaris 3.00 Kancelaria
Pracownicy Zespoły Terminarz kancelarii Terminarz zajętości zasobów
45
Opis rozwiązań UPRAWNIENIA
Uprawnienia w kancelariach dotyczą przede wszystkim dostępu do poszczególnych akt spraw, ale także opierają się na umowie, że ktoś wykonuje pewnego rodzaju czynności np. wystawia faktury, kontroluje czas pracy innych pracowników itp. W zależności od wielkości, ale także, od zaufania do pracowników, ilości prawników i asystentów itp. kancelaria może wymagać, aby ograniczyć dostęp pracowników do niektórych spraw. W systemie Kancelaris mamy: uprawnienia na poziomie pracowników, które dotyczą głównie tego jakie operacje może w systemie wykonywać dany pracownik. uprawnienia na poziomie spraw/zleceń, które dotyczą tego, czy pracownik ma prawo: - do wglądu w akta spraw, - do wglądu w dane zlecenia, - rozliczać czynności w ramach zlecenia
46
UPRAWNIENIA DO SPRAW I ZLECEŃ
Opis rozwiązań UPRAWNIENIA DO SPRAW I ZLECEŃ Szczególną sytuację mamy przy dostępie do spraw i zleceń, dlatego, że prawa dostępu są określone zarówno na poziomie szczegółowym (np. w sprawie) i ogólnym (pracownik). W takim wypadku prawa do sprawy/zlecenia są wypadkową praw szczegółowych sprawy/zlecenia i ogólnych praw pracownika. Tę sytuację ilustruje rysunek.
47
UPRAWNIENIA OGÓLNE DO SPRAW I ZLECEŃ
Opis rozwiązań UPRAWNIENIA OGÓLNE DO SPRAW I ZLECEŃ SPRAWA: - przeglądanie wszystkich - dodawanie i edycja - dostęp do dokumentów ZLECENIE: - przeglądanie wszystkich - dodawanie i edycja
48
POZOSTAŁE UPRAWNIENIA OGÓLNE
Opis rozwiązań POZOSTAŁE UPRAWNIENIA OGÓLNE FAKTURY: - przeglądanie - dodawanie i edytowanie - zatwierdzanie CZYNNOŚCI: - przeglądanie wszystkich pracowników - rejestrowanie za innych pracowników STATYSTYKI RAPORTY
49
Kancelaris 3.00 Pracownicy
Ewidencja danych (adresy, kontakty, kartoteka osobowa) Różne kategorie pracowników (radca, prawnik, aplikant...) Standardowe stawki dla pracowników i kategorii Przypisywanie pracownikom określonych uprawnień (np. przeglądanie faktur) Kreator nadawania uprawnień do spraw i zleceń
50
PRACOWNICY A SPRAWY I ZLECENIA
Opis rozwiązań PRACOWNICY A SPRAWY I ZLECENIA ZLECENIA SPRAWY PRZYDZIAŁ umożliwia rejestrowanie czynności w ramach tego zlecenia z prawem „przeglądanie” daje dostęp do danych zlecenia czyli np. sposobu rozliczeń UPRAWNIENIE daje dostęp do wszystkich danych sprawy PRACOWNICY
51
Kancelaris 3.00 Uprawnienia spraw i zleceń
Uprawnienia w zleceniu określają stawkę godzinową oraz dostęp do danych finansowych. Uprawnienia w sprawie określają dostęp do informacji o sprawie.
52
DWA SUGEROWANE ROZWIĄZANIA
Opis rozwiązań DWA SUGEROWANE ROZWIĄZANIA Kancelaria, w której pracownicy mają mieć dostęp do swoich spraw i obowiązków. Sugerujemy wprowadzenie ogólnych uprawnień dotyczących dostępu do spraw i zleceń tylko w szczególnych okolicznościach, np. dla właściciela. Kancelaria, w której pracownicy mają dostęp do wszystkiego. Każdy pracownik może otrzymać uprawnienia ogólne. Wymagane jest przydzielanie do zleceń z określeniem stawki rozliczeń. Kancelaria może skorzystać z opcji „Przydzielaj wszystkich pracowników do wszystkich spraw i zleceń”, w ramach której każdy z pracowników ma automatycznie przydzielane uprawnienia do nowych spraw i zleceń.
53
SUGEROWANE ROZWIĄZANIA
Opis rozwiązań SUGEROWANE ROZWIĄZANIA Finanse, statystyki i raporty Osoby odpowiedzialne za finanse oraz właściciele powinni otrzymać dostęp do faktur, statystyk i raportów Czynności Przeglądanie czynności dostępne dla „kierownictwa” firmy. Dostęp do rejestrowania czynności za inne osoby może otrzymać, np. sekretarka, która wprowadza dane dostarczane w formie papierowej.
54
Kancelaris 3.00 CZYNNOŚCI I CZAS PRACY
55
Opis rozwiązań CZYNNOŚCI PRACOWNIKA Usługa jest realizowana przez pracowników. Może być ich kilku (np. negocjacje) albo jeden, ale wykonujący wiele różnych czynności. Realizując usługę pracownicy wykonują czynności w sprawach klientów, które są rozliczane według zleceń klientów
56
Opis rozwiązań Pracownicy wykonują też czynności na rzecz kancelarii.
CZYNNOŚCI ADMINISTRACYJNE Pracownicy wykonują też czynności na rzecz kancelarii. Są to czynności administracyjne. Czynności te nie są związane ze sprawą ani zleceniem. Czynności administracyjne mają swój TYP dostępny w słowniku. Typ podobnie jak kod usługi może być podstawą rozliczeń pracownika.
57
Kancelaris 3.00 Rejestrowanie czynności
Rejestrowanie czynności i związanych z nimi kosztów Przeglądanie czynności w ramach różnych kryteriów: - wg klientów, - wg zleceń, - wg pracowników Podsumowania czynności (czas trwania, godzin zafakturowanych) Automatyczne obliczanie „godzin do rozliczenia”
58
Kancelaris Czas pracy Rejestracja nominalnego i rzeczywistego czasu pracy pracowników
59
Kancelaris 3.00 KLIENCI ZLECENIA i SPRAWY PRACOWNICY
60
POWIĄZANIA W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH SYSTEMU RAZ JESZCZE
Opis rozwiązań POWIĄZANIA W RÓŻNYCH CZĘŚCIACH SYSTEMU RAZ JESZCZE FAKTURY ZALICZKI WPŁATY DOKUMENTY WYDARZENIA TERMINY ZADANIA TERMINY ZADANIA WERSJE DOKUMENTÓW
61
Kancelaris 3.00 DOKUMENTY W SPRAWIE
62
Opis rozwiązań DOKUMENTY W trakcie rozwiązywania sprawy klienta pracownicy kancelarii pracują z dokumentami w formie papierowej i elektronicznej. Każdy dokument ma swój ‘cykl życia’ począwszy od wersji pierwotnej, a skończywszy, po wielu poprawkach, na wersji ostatecznej. Dokument może się składać z kilku plików lub zeskanowanych stron. Może to być np. umowa i dwa dodatkowe załączniki, jednak większość dokumentów ma tylko 1 plik.
63
Opis rozwiązań DOKUMENT WERSJA 1 WERSJA 2 PLIK 1 - umowa
STRUKTURA DOKUMENTU DOKUMENT WERSJA 1 WERSJA 2 PLIK 1 - umowa PLIK 2 - załącznik
64
GDZIE SĄ PRZECHOWYWANE DOKUMENTY
Opis rozwiązań GDZIE SĄ PRZECHOWYWANE DOKUMENTY NA DYSKU SIECIOWYM ? katalog z bazą danych DANE BAZA WIEDZY – na pliki z bazy wiedzy TMP – na tymczasowe pliki np. załączniki zadań DOKUMENTY – na dokumenty spraw KLIENT - katalog ze skrótami do swoich spraw SPRAWA – katalog z plikami dokumentów Każdy plik ma w nazwie: - nazwę dokumentu - wersję - numer pliku (strony)
65
Kancelaris 3.00 Dokumenty spraw
Kreator rejestracji dokumentu Możliwość skanowania pism przychodzących Lista dokumentów w sprawie
66
Kancelaris 3.00 Ułatwienia dla dokumentów z jednym plikiem
JEDEN PLIK WIELE PLIKÓW
67
Kancelaris 3.00 Współpraca z Microsoft Office(R)
Współpraca z Microsoft Word® Współpraca z Microsoft Excel® Współpraca z Microsoft Outlook®
68
Kancelaris 3.00 BIBLIOTEKA
69
Biblioteka Prowadzenie biblioteki
Możliwość skorzystania ze wzorów dokumentów Informacje o problemach i zagadnieniach Wyszukiwanie: - wg katalogów - wg słów kluczowych - wg dowolnych kryteriów Zakładki na często używanych pozycjach („ulubione”)
70
Kancelaris 3.00 Lista pozycji
Ewidencja pozycji bibliotecznych Podział pozycji wg typów (artykuły, książki, orzeczenia, glosy itp.) Ewidencja egzemplarzy Katalogowanie i przypisywanie słów kluczowych Łatwe wyszukiwanie elementów według zadanych kryteriów Łączenie pozycji z dokumentami w sprawie
71
Kancelaris 3.00 Wzory Wzory dokumentów przygotowane przez C.H.Beck
Możliwość dodawania własnych wzorów Bezpieczna możliwość udostępnienia dokumentu w sprawie jako wzoru dokumentu
72
Kancelaris 3.00 Wyszukiwanie i zakładki
Wyszukiwanie: - wg słów kluczowych - wg katalogów - wg dowolnych kryteriów Możliwość zapamiętania wyników wyszukiwania w formie zakładki
73
MOJE BIURKO, PRACA GRUPOWA
Kancelaris 3.00 MOJE BIURKO, PRACA GRUPOWA
74
Moje biurko Bieżące akta
Lista zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Osobisty terminarz każdego pracownika Możliwość przesyłania sobie komunikatów Przypomnienia o zadaniach i terminach
75
Kancelaris 3.00 Terminarz prywatny
Widok dzienny, tygodniowy i miesięczny Terminy prywatne i publiczne Powiązanie ze sprawami Różne kryteria filtrowania Lista zadań do wykonania Lista wykonanych czynności
76
Kancelaris 3.00 Lista zadań
Listy zadań: - do wykonania - zleconych innym pracownikom Powiązanie zadań ze sprawami Różne kryteria filtrowania zadań Przypomnienia o zadaniach
77
Opis rozwiązań PRYWATNY – niezależnie czy w sprawie czy nie
TYPY TERMINÓW - kolory PRYWATNY – niezależnie czy w sprawie czy nie PUBLICZNY (kancelarii) – bez sprawy np. zebranie zespołu PUBLICZNY (kancelarii) – w sprawie np. termin rozprawy
78
Kancelaris 3.00 Terminarz kancelarii
Możliwość przydzielenia wielu pracowników do terminu Powiązanie ze sprawami Spersonalizowane przypomnienia dla każdego pracownika
79
Kancelaris 3.00 ADMINISTRACJA
80
Kancelaris 3.00 Administracja
Automatyczne aktualizacje przez internet Codzienna, automatyczna archiwizacja bazy danych Możliwość ręcznego zarchiwizowania danych w dowolnym momencie Możliwość samodzielnego definiowania słowników programu
81
SYSTEM POMOCY SAMOUCZKI POMOC TECHNICZNA
Kancelaris 3.00 SYSTEM POMOCY SAMOUCZKI POMOC TECHNICZNA
82
Opis rozwiązań SYSTEM POMOCY Ikonka na pasku narzędziowym uruchamia system elektronicznej pomocy W każdym miejscu programu klawisz F1 otworzy pomoc dla danego elementu System elektroniczny to ponad 100 stron pomocy dotyczącej programu Rozdział 2 pomocy elektronicznej zawiera praktyczne ćwiczenia związane z edytowaniem danych w programie. Wykonując polecenia rozpoczynające się znakiem „” można przejść prosty kurs korzystania z programu.
83
A jeśli zdarzy się błąd w programie ?
Opis rozwiązań A jeśli zdarzy się błąd w programie ? Technologie informatyczne rozwijają się bardzo szybko i są tworzone przez wielu niezależnych autorów. W związku z tym, nie sposób ustrzec się błędów w programach komputerowych. Najczęstszą przyczyną błędów są: różnice w systemie komputerowym użytkownika i autora programu ( np. zainstalowane inne oprogramowanie, korzystanie z innego sprzętu itp.) wytworzenie się sytuacji nieprzewidzianej przez autora (np. inna kolejność działań użytkownika, odmienny sposób pracy itp.) Dlatego ważniejszym staje się nie to, czy błąd wystąpił, ale jak szybko producent jest w stanie go poprawić.
84
A jeśli zdarzy się błąd w programie ?
Opis rozwiązań A jeśli zdarzy się błąd w programie ? Celem producentów systemu Kancelaris jest jak najszybsze dostarczanie swoim klientom poprawnych rozwiązań, dlatego w przypadku wystąpienia błędu w naszym oprogramowaniu prosimy o niezwłoczną informację. Aby nasza pomoc mogła być szybka prosimy o przygotowanie następujących danych....
85
Opis rozwiązań A jeśli zdarzy się błąd w programie ?
1.Dane zgłaszającego 2.Dane o komputerze, na którym wystąpił błąd: pojemność dysku i procent zajętości, system operacyjny i prawa użytkownika tego systemu, zainstalowane oprogramowanie pakietu Office 3. Wersja programu kancelaris, w której wystąpił błąd 4. Czas wystąpienia błędu: w czasie instalacji czy podczas działania? 5. Miejsce wystąpienia – formatka, zakładka (np. Pracownicy zakładka Uprawnienia) 6. Wcześniejsze czynności – np. otworzyłem formatkę Pracownicy, wszedłem do zakładki Stawki, dodałem stawkę w euro, potem kliknąłem w zapisz i program się zamknął;) 7. Dokładny opis błędu - co nie działa, jaki komunikat zostaje wyświetlony, najlepszy byłby zrzut ekranu wykonany przyciskiem Alt+PrintScrn i wklejony w dokument Worda 9. Czy błąd pojawia się przy każdym powtórzeniu powyższej sekwencji czynności? Pomoc techniczna jest dostępna pod numerem: (0-22)
86
Opis rozwiązań PRZYSZŁOŚĆ System Kancelaris jest systematycznie rozwijany w oparciu o państwa sugestie Jesteśmy otwarci na sugestie dotyczące naszego programu, bierzemy je wszystkie pod uwagę i w miarę możliwości staramy się je realizować Swoje uwagi prosimy kierować drogą elektroniczną:
87
Kancelaris 3.00 Dziękujemy
Dziękujemy za zapoznanie się z naszą ofertą. Mamy nadzieję, że niniejsza prezentacja przybliżyła Państwu możliwości naszego programu. Infolinia: www:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.