Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMartyna Rodzeń Został zmieniony 10 lat temu
1
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
2
2000 2012 Od momentu powstania w Polsce bankowości elektronicznej styl życia i technologie zmieniły się W większym stopniu korzystamy z technologii Coraz więcej spraw załatwiamy on-line Łatwiej się komunikujemy ! ! !
3
OCZEKIWANIA WYGODA 24/7 Dostęp Szybkość CENA PROSTOTA PROAKTYWNOŚĆ ZAUFANIE 2000 2012 $ 3 Zmiany wpłynęły również na oczekiwania klientów banków Dostęp tam, gdzie jest komputer w wybranych porach Dostęp do banku zawsze, z dowolnego miejsca Najniższa cena Więcej za tę samą cenę Prostota to mniej możliwości Przystępniejszy dostęp Klient wybiera produkt z półki Klient oczekuje indywidualnej oferty Miliony złotych w bilansie, doświadczenie Na podstawie doświadczeń i rekomendacji innych klientów
4
Obecnie (przykłady) Dlatego zmieniają się strategie – pojawiają się nowe nietypowe banki i przedsięwzięcia (PL) (USA) (DE) (AU) (USA) (AU) (PL)
5
Czy klienci banków w Polsce też potrzebują rewolucji?
6
POLSKIE SPOŁECZEŃSTWO WEDŁUG TYPU UŻYTKOWNIKÓW NOWYCH TECHNOLOGII [Polacy w wieku 16+] 2,2 2,5 1,0 0,6 0,8 5,4 1,0 Internet - 19,5 KORZYSTAJĄCY ZE WSZYSTKICH USŁUG: 2 Mbit/sek KORZYSTAJĄCY Z JEDNEJ Z USŁUG: lub 13 MLN1M Źródło: Diagnoza Społeczna (Social Diagnosis) 2011, Rocznik Statystyczny (Yearbook) 2011, Bank Danych Lokalnych GUS (Local Data Bank of Central Statistical Office), DCL analysis 1 MLN 9,9 2 Mbit/sek 6,4 6 3,4 2 Mbit/sek ii Użytkownicy mobilnego internetu Użytkownicy social mediów Użytkownicy szybkiego internetu (min 2 Mbps) Według analiz mBanku, w Polsce jest milion osób szczególnie otwartych na nowe technologie Osoby szczególnie otwarte na nowe technologie
7
2,2 2,5 1,0 0,6 0,8 5,4 1,0 Internet - 19,5 KORZYSTAJĄCY ZE WSZYSTKICH USŁUG: 1M Źródło: Diagnoza Społeczna (Social Diagnosis) 2011, Rocznik Statystyczny (Yearbook) 2011, Bank Danych Lokalnych GUS (Local Data Bank of Central Statistical Office), DCL analysis 1 MLN 9,9 2 Mbit/sek 6,4 7 3,4 2 Mbit/sek ii Grupa osób aktywnie korzystających z nowych technologii będzie rosnąć i w 2015 r. osiągnie 5 mln Target grupa nowego mBanku 1M 5 MLN 2015F 2 Mbit/sek Użytkownicy mobilnego internetu Użytkownicy social mediów Użytkownicy szybkiego internetu (min 2 Mbps) obecnie
8
40% osób aktywnie korzystających z nowych technologii w Polsce to klienci mBanku KORZYSTAJĄCY ZE WSZYSTKICH USŁUG: 1 MLN 2 Mbit/sek ii 400 TYS. MBANK 400 tys. RYNEK 1 mln
9
Dlatego zmienia się mBank Będzie to jedna z największych inwestycji technologicznych w dziejach polskiej bankowości detalicznej Będzie miał nowy intuicyjny interfejs W większym stopniu wykorzysta technologię Umożliwi proste zarządzanie domowym budżetem Umożliwi załatwianie jeszcze większej liczby spraw on-line Zapewni użytkownikom pełną mobliność Zaproponuje klientom dostosowane do ich profilu rabaty i oferty
10
Nowy mBank od kuchni… Co dzieje się w projekcie?
11
Zapraszamy: www.facebook.com /nowymbank i www.nowymbank.pl :) www.facebook.com /nowymbank www.nowymbank.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.