Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJoasia Chełchowski Został zmieniony 10 lat temu
2
Marki w Polsce operują dziś w obszarze dwóch benefitów, z czego ogólnie pojęte nawadnianie jest najbardziej zatłoczonym terytorium. Temat oczyszczania w kategorii wodnej nie był jeszcze komunikowany przez żadną markę OczyszczanieNawadnianieNawilżanieWodyzdrowotne ??? Brak odpowiedniej oferty na polskim rynku Marki Własne
3
Danone ma duże światowe doświadczenie w sprzedaży marek oczyszczających, odnosząc znaczące sukcesy w sprzedaży MEKSYK I BRAZYLIAHISZPANIA ARGENTYNA 25,9% 12,9% 28,1% Udziały wartościowe, Nielsen, YTD 2010 37,8%
4
Co konsumenci wiedzą o wodzie i o jej wartościach oczyszczających organizm? Niska świadomość ważności wody w oczyszczaniu organizmu (39% respondentów wskazało wodę jak istotny element w trosce o zdrowie)* Konieczność promowania wody w celu podniesienia wiedzy nt jej benefitów Duży potencjał wzrostu dla produktów, których koncepty bazują na nowych benefitach Oczyszczanie jest uznawane za jeden z podstawowych benefitów wody (dla 60% respondentów)* Woda jest produktem, który jest uznawany za naturalny produkt zapewniający benefity zdrowotne Brak w Polsce marki wykorzystującej komunikację benefitów Kto pierwszy ten lepszy * IPSOS, Health Barometer Project 2005, N=100
5
Funkcja oczyszczania jest dla nich szczególnie ważna zwłaszcza, gdy widzą realne benefity dla siebie i własnego zdrowia ZŁE OCZYSZCZANIEDOBRE OCZYSZCZANIE - zmęczenie - ból głowy - przejedzenie - bad look (skin, hair, nails) - zmarszczki - Piękne włosy, cera, paznokcie - zadowolenie, - witalność - dobry metabolizm - spokojny sen
6
Dobrowianka Nowa wartość w kategorii wody
7
Nowa marka przyciągnie konsumentów z innych kategorii i pomoże w dynamicznym rozwoju kategorii wody Oczyszczanie dziś Nowa naturalna i modna idea
8
Bazując na potrzebach konsumentów wypracowaliśmy najlepszą ofertę na rynku, odpowiadającą na ich potrzeby Lubię być aktywny gdy czuję się dobrze. Toksyny zalegające w organiźmie często sprawiają że czuję się zmęczony i nic mi się nie chce. Nowa woda pomaga oczyszczać organizm. Lekka i delikatna w smaku – ze względu na niską zawartość sodu i wapnia zachęca do konsumpcji większej ilości wody wspierając proces oczyszczania ciała Nowa woda jest rekomendowana przez Instytut Żywności i Żywienia Źródło: Conjoint, IFOP, Styczeń 2009
9
Już na starcie Dobrowianka charakteryzuje się bardzo wyraźnym i charakterystycznym wizerunkiem oferując dodatkową wartość Zdrowa i kobieca. Pozwalala kobietom czuć się lepiej. Modna Zdrowie Natura Aktywność Afirmacja siebie Insight: Toksyny zatruwają mój organizm. Dobrowianka pomaga je usunąć Insight: Toksyny zatruwają mój organizm. Dobrowianka pomaga je usunąć Efekt końcowy: Lekkość Efekt końcowy: Lekkość Dlaczego: Delikatny smak, rekomendacja IZZ Dlaczego: Delikatny smak, rekomendacja IZZ Źródło, EEI, 2010
10
Konsumenci uwielbiają nasz nowy produkt Chcę czuć się młodziej. Potrzebuję nagrody – zobaczcie to działa na moją skórę włosy i paznokcie. Ta woda jest inna niż inne Ta woda chroni mnie przed toksynami i jest dobra dla oczyszczania mojego organizmu. Działa delikatnie. Jest czysta, z dobrego źródła naturalna oraz lekka. Można wypić jej każdą ilość bez poczucia przepełnienia.
11
Silne wsparcie w mediach i w sklepach JanFebMarAprMayJunJulAugSepOctNov TV Prasa Internet BTL Materiały POS + akcje wspierające
12
Opakowanie – unikatowe kolorystycznie w kategorii wodnej – z sukcesem przeszło ilościowe badanie półki Podstawowe wyniki: Najwyższa w kategorii zauważalność na półce Wysoki udział w koszyku Główni konkurenci: Nałęczowianka Cisowianka Wyniki w odniesienie do 201 testów półki: bardzo dobra intencja zakupu cena produktu – TOP 20 ocena ogólna – TOP 40 częstotliwość zakupu – TOP 40 Cena: 1,49 PLN Źródło: Badania TNS, 2010
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.