Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSeweryna Domańska Został zmieniony 9 lat temu
1
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące
2
CELE SPOTKANIA Szczegółowe: przypomnienie całorocznego planu działania szkoły przedstawienie naszych sukcesów ustalenie problemów i wyzwań wypracowanie kierunków działania w przyszłym roku szkolnym Główny: Podsumowanie udziału naszej szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0
3
PLAN DZIAŁANIA Lp.Działania Osoba odpowiedzialna Termin realizacji 1.Powołanie przedmiotowych grup wsparcia Koordynator Nauczyciele I semestr 2. Organizacja szkoleń dla nauczycieli – tworzenie i wykorzystywanie zasobów platformy edukacyjnej, praktyczne zastosowanie tablicy interaktywnej w procesie lekcyjnym DyrektorI semestr 3. Stworzenie w szkolnej stronie www podstrony Szkoła z klasą 2.0, zamieszczanie aktualnych informacji, publikacja dobrych praktyk z TIK Koordynator Uczniowie I semestr Rok szkolny 4.Przeprowadzenie szkolnej debaty, opracowanie Kodeksu 2.0 Koordynator Nauczyciele Uczniowie I semestr 5.Wzmocnienie za pomocą e-dziennika zainteresowania rodziców szkołą Dyrektor Nauczyciele Uczniowie Rok szkolny 6.Założenie i prowadzenie szkolnego bloga edukacyjnego Nauczyciele Uczniowie I semestr Rok szkolny 7.Wprowadzenie szkolnej platformy edukacyjne i wykorzystywanie jej w procesie lekcyjnym Dyrektor Nauczyciele Uczniowie II semestr 8.Prowadzenie lekcji otwartych z wykorzystaniem TIK Dyrektor Nauczyciele II semestr 9. Stworzenie dla nauczycieli i uczniów bazy ciekawych i przydatnych do nauki poszczególnych przedmiotów cyfrowych zasobów, zestawu programów i stron edukacyjnych Nauczyciele Uczniowie II semestr 10.Realizacja przedmiotowych projektów edukacyjnych z wykorzystaniem TIK Koordynator Nauczyciele II semestr
7
Serdecznie dziękuję Zespołowi 2.0 za całoroczną twórczą pracę związaną z wykorzystaniem i zastosowaniem TIK w procesie edukacyjnym. Opracowanie: Anna Szum – szkolny koordynator programu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.