Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrystyna Grzelak Został zmieniony 9 lat temu
1
ZMIANY W KAMPANIACH WWW - 2014 Dokument wewnętrzny
2
W aktualnie prowadzonej komunikacji marketingowej w Internecie jako kluczowy element każdej kampanii wykorzystywana jest strona internetowa - Landing Page, zawierająca wprowadzenie do informacji na temat danej kategorii produktów oraz przekierowanie do pełnej oferty. Do strony kierowany jest ruch Internautów za pośrednictwem kampanii display, spotu promocyjnego oraz innych aktywności marketingowych w Internecie. Zadaniem niniejszego opracowania jest weryfikacja skuteczności prowadzenia wyżej wymienionych działań, analiza użyteczności wykorzystywanych elementów na stronach oraz wypracowanie spójnych standardów w jakich prowadzona jest komunikacja z wykorzystaniem Landing Page produktowych. 2 BACKGROUND
3
Na poziomie strategicznym - Efektywne monitorowanie zmian w preferencjach użytkowników i stałe dostosowywanie formy komunikacji marki Amica z jej klientami za pośrednictwem Internetu Na poziomie taktycznym - Rozwój przez zwiększenie użyteczności informacji dostarczanych użytkownikowi online - Dostosowanie komunikacji marketingowej do bieżących trendów i dostępnych technologii Na poziomie operacyjnym - Identyfikacja efektywnych i nieefektywnych rozwiązań na podstawie statystyk odwiedzin stron Amica - Zestawienie wyników analizy z danymi z najnowszych raportów na temat trendów projektowych i zwyczajów użytkowników w Internecie - Systematyzacja i standaryzacja komunikacji w ramach kampanii reklamowej online w oparciu o analizę skuteczności dotychczasowych projektów 3 CELE
4
ANALIZA LANDING PAGE ŚCIEŻKI ZACHOWNIA
5
5 LANDING PAGE INTELIGENTNY STYL *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
6
6 WNIOSKI *Dane z ostatnich 3 miesięcy Konwersja na produkt w pierwszym kroku Na LP Inteligentny Styl produkt eksponowany był na a) banerze głównym (po kliknięciu we fragment zabudowy kuchennej) b) w slideshow produktowym Użytkownicy pozbawieni innych opcji (np. obszar z opisem funkcji) częściej przechodzą na stronę z rangem produktów. Konwersja na inny produkt/promocje w drugim i trzecim kroku Użytkownicy, którzy przeszli na stronę produktową kontynują przeglądanie pozostałych produktów. Wyższa konwersja na film Na LP Inteligentny Styl film eksponowany jest w formie playera, a nie przycisku z linkiem, co skutkuje większą konwersją odtworzeń (+172% więcej odtworzeń filmu ze strony względem średniej z pozostałych LP)
7
7 LANDING PAGE PRO BABY SYSTEM *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
8
8 WNIOSKI *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane Wysoka konwersja na promocje w pierwszym kroku Użytkownicy LP Pro Baby System częściej niż na innych stronach przechodzą na zakładkę „Promocje” – poprzez przycisk w menu górnym. Niższa konwersja na produkty w drugim i trzecim kroku Użytkownicy częściej wracają na stronę Pro Baby System po pierwszym kroku, niż przechodzą do przeglądania innych produktów.
9
9 LANDING PAGE PRALKI *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
10
10 WNIOSKI *Dane z ostatnich 3 miesięcy. Najwyższa aktywność użytkowników 12% wszystkich odwiedzających Landing Page Pralki przeszło na inne strony Amiki. Niska konwersja na film Zaledwie 0,2% użytkowników, którzy weszli na Landing Page pralki przeszło do wyświetlenia filmu. Wysoka konwersja na produkt w 1,2 i 3 kroku Na pierwszy krok decyduje się 11% wszystkich odwiedzających, na drugi 9%, na trzeci 6%. Użytkownicy przechodzą pomiędzy produktami pralek, a zakładką z promocjami i wracają z powrotem na Landing Page.
11
11 STRONA AMICA.PL *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
12
12 BOUNCE RATE VS PAGEVIEWS Dane: 1 luty 2014 – 31 październik 2014 Wykres w ujęciu miesięcznym, gdzie zestawiono wskaźniki - bounce rate – ciemnoniebieski - pageviews – jasnoniebieski Analiza a)Wraz ze wzrostem liczby wyświetleń rośnie wskaźnik bounce rate b)Dynamika wzrostu liczby wyświetleń jest wyższa od dynamiki wzrostu bounce rate
13
BOUNCE RATE A KAMPANIA REKLAMOWA Dane z ostatnich 3 miesięcy. Analiza a)Wzrost wskaźnika bounce rate był najwyższy w kategorii „Płatne wyszukiwanie” i „Reklama display”. b)Spadek wskaźnika bounce rate przede wszystkim w pozycjach takich jak „Wyszukiwanie organiczne”, „Bezpośrednie odwiedziny” i „Social Media”
14
14 BOUNCE RATE WNIOSKI Wysoki bounce rate towarzyszy kampanii display Okresy podwyższonego współczynnika bounce rate pokrywają się z terminami trwania kampanii reklamowych display. Bounce rate rośnie wolniej od liczby wyświetleń W okresach trwania kampanii dynamika wzrostu wskaźnika bounce rate jest mniejsza od dynamiki wzrostu ilości odwiedzin. REKOMENDACJA: Wyeliminowanie linków zewnętrznych na głównej stronie Wszystkie zakładki z zewnętrznych linków - Pinterest, Facebook, YouTube mogą otwierać się w nowym oknie, co obniży poziom współczynnika odrzuceń.
15
15 WNIOSKI Najpopularniejsze przejścia 1 krok: a) Piekarniki b) Kuchnie c) Promocje d) Lodówki Drugi krok – powrót na stronę główną i wybór innej kategorii 31% użytkowników po wybraniu jednej z kategorii wraca na stronę główną lub wybiera z menu inną kategorię produktów. *Dane z ostatnich 3 miesięcy.
16
CZY UŻYTKOWNICY KORZYSTAJĄ Z FILTRÓW? Kolor (9,08%) Rodzaj płyty (6,47%) Szerokość (7,73%) Rodzaj produktu (11,00%) Zegar (1,6%) Wyposażenie (5,14%) Bialy (3,6%)Indukcyjna (3,07%)60cm (6,08%)Elektryczny (4,40%)Analogowy (0,04%) Termoobieg (2,01%) Kość słoniowa (0,15%) Cermiczna (1,88%)50cm (5,01%)Elektryczny parowy (0,59%) Programator elektroniczny (0,36%) Opiekacz (1,09%) Inox (4,41%)Gazowa (6,17%)Gazowy (0,61%)Nie dotyczy (0,01%)Rozen (1,08%) Inox/Lustro (0,27%)Elektryczna (2,97%)Wkłady katalityczne (0,43%) Czarny (1,62%)Drabinki (0,63%) Czarny-lustrzany (0,17%) Prowadnice teleskopowe (0,92%) Antracyt (0,13%)Programy gotowe (0,11%) Termosonda (0,16%) Pakiet Pro Baby System (0,13%) Taca szklana Schott (0,05%) Procent kliknięć w dany filtr / wszystkie kliknięcia na całej stronie amica.pl przy uwzględnieniu unikalnych użytkowników. Dane na podstawie analizy Produktów z kategorii – Piekarniki i Kuchnie. Dane z ostatnich 3 miesięcy.
17
17 WNIOSKI – WSZYSTKIE LANDING PAGE *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane Wyższa skuteczność linków sponsorowanych od kampanii display W analizowanym okresie najlepszym źródłem pozyskiwania ruchu na wszystkich stronach były linki sponsorowane Google -> 46,42% bounce rate (do średniej 80%) -> 2:32 minuty spędzone na stronie (do średniej 1:38 minuty). Rosnące znaczenie wersji mobilnej Ponad ¼ wszystkich odwiedzin pochodzi z urządzeń mobilnych. Użytkownicy smartfonów spędzali na stronie więcej czasu niż użytkownicy komputerów desktopowych (ponad 3 minuty do średniej 1:38 minuty). Ścieżki powrotne Po wyborze danego produktu 79% użytkowników przeszło dalej do wyboru innego produktu.
18
18 WNIOSKI – WSZYSTKIE LANDING PAGE Najciekawsza treść 1) „Inspiracje” (obszar czerwony) 2) „Wszystkie produkty” (obszar czerwony) 3) „Produkt” (obszar żółty lub czerwony) Dane na podstawie narzędzia „Google Chrome Page Analytics”
19
19 WNIOSKI – WSZYSTKIE LANDING PAGE *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane Konwersja na produkty 11,79% użytkowników odwiedzających stronę trafiło na podstronę konkretnego produktu; 10,21% do listy produktów z danej kategorii; 4,20% do działu Promocje; 6,23% przeszło do innego działu. Landing Page Podstrona produktu Kategoria produktów 11,79% 100% 10,21% Promocje Inne podstrony 4,20%6,23% Amica.pl
20
Niewielka ekspozycja filmu produktowego Aktualnie film prezentowany jest w dwóch wersjach: na części LP jako przycisk na bannerze, na pozostałych jako player osadzony wewnątrz strony. Analiza ścieżek przejścia na zewnętrzne witryny wskazują, że ilość odtworzeń filmu z wykorzystaniem playera jest większa, niż odtworzeń poprzez przycisk. REKOMENDACJA: Uspójnienie i prezentacja filmu zawsze w postaci playera Jednocześnie film powinien być otwierany w nowej karcie, aby nie powodować wyjścia użytkownika ze strony (podniesienie współczynnika exit rate) 20 IDENTYFIKACJA WĄSKICH GARDEŁ
21
Standaryzacja LP Aktualnie nie wszystkie Landing Page prezentowane są w jednolity, spójny sposób. Pomimo wspólnych elementów takich jak układ, kolorystyka i czcionki część, taka jak animacje, kolejność banerów, czy rodzaje ikon pozostają różne. REKOMENDACJA: Stworzenie dokumentu standaryzującego Landing Page i procedury wymagającej weryfikacji w ramach testów prowadzonych przez agencje projektujące layouty. Jednocześnie blokowanie kreatywnych form prezentacji produktów spowoduje. Standaryzacja powinna więc wytyczać fundamenty, dobre praktyki i opisywać stopień dowolności we wprowadzeniu dodatkowych elementów na stronach – np. elementów animowanych. 21 IDENTYFIKACJA WĄSKICH GARDEŁ
22
Przycisk „Więcej produktów” (np. „Wszystkie Pralki”) Umiejscowienie przycisku z lewej strony przynosi od 9% do 16% przejść do wyboru listy produktów. Według doktryny usablity przycisk powinien jednak znajdować się po prawej stronie. REKOMENDACJA: Badanie próbkowe – umiejscowienie przycisków przez 7 dni na prawej stronie i zbadanie okres do okresu ilości przejść na kategorię listy produtków. 22 IDENTYFIKACJA WĄSKICH GARDEŁ
23
Użytkownik wchodzący na stronę Landing Page zostaje zainteresowany produktem w takim stopniu, że rozważa jego zakup dopiero wtedy, gdy dokonuje interakcji – wyszukuje dodatkowych informacji na jego temat w tym w szczególności ceny, przechodzi do pełnej oferty lub do innej części strony amica.pl. Zainteresowany użytkownik dąży do dostępu do jak najpełniejszego źródła informacji. REKOMENDACJA: Benchmarkiem do wprowadzania i weryfikacji efektywności zmian powinien być stosunek użytkowników, którzy przeszli na stronę amica.pl do wizyt na LP ogółem. 23 HIPOTEZA EFEKTYWNEJ ŚCIEŻKI
24
ANALIZA WIDGETÓW SOCIAL MEDIA
25
25 SOCIAL MEDIA – POZYSKIWANY RUCH
26
26 SOCIAL MEDIA – ZACHOWANIE UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 12,6% losowo wybranych sesji
27
27 SOCIAL MEDIA – PRZEJŚCIA PRZEZ WIDGETY *Google Analytics, dane z ostatnich 30 dni Ilość przejśćProcent przejść Facebook4 46786% YouTube4328,3% Pinterest350,7%
28
STANDARYZACJA LANDING PAGE
29
Dane podstawowe Czcionka: Soho Kolor czcionki: czarny Kolor czcionki nagłówki: biały, czerwony lub inny w obszarze funkcjonalnym Punktatory: kwadrat Przyciski – kolor czerwony z białym napisem wersalikami w rozmiarze 14pt 29 STANDARYZACJA LANDING PAGE
30
Obszar nawigacji Lewy górny róg: Logo – home page Środek: Menu- Produkty, Wsparcie, Promocje, Firma Prawy górny róg: Logowanie, Wyszukiwarka, Wybór języka 30 STANDARYZACJA LANDING PAGE
31
Obszar wizerunkowy baner: slideshow, nie więcej niż 7 wymiar - 1920x700, zbudowany tak, aby można było na nim napisać hasło hasło - Soho Gothic Pro, 52 pt, kolor biały (#ffffff) lub czarny (#000000) w zależności do koloru tła linki pod hasłem - Soho Gothic Pro, 18pt 31 STANDARYZACJA LANDING PAGE
32
Obszar funkcjonalny – dla każdego LP inny rozmiar: 1200px układ: graficzna prezentacja funkcji obszar funkcjonalny jest właściwym miejscem na kreatywne zaprezentowanie cech produktu, w sposób inny na różnych LP 32 STANDARYZACJA LANDING PAGE
33
Obszar produktowy: napis "Wybierz swój produkt" - wersaliki, Soho Gothic Pro Medium, 36 pt, kolor czerwony (#e41429) napis "Polecane produkty" - wersaliki, Soho Gothic Pro Regular, 20 pt, kolor czarny(#000000) zdjęcia produktów - 240x240 opis produktów: nazwa - Soho Gothic Pro Regular, 18 pt, kolor czarny(#000000), wyróżnienie symbolu produktu (np. AWX712DJB) - Soho Gothic Pro Regular, 13 pt, kolor czerwony (#e41429) STANDARYZACJA LANDING PAGE 33
34
Obszar inspiracji: slideshow: nie więcej niż 5 zdjęć napis "Inspiracje" - wersaliki, Soho Gothic Pro Medium, 36 pt, kolor czerwony (#e41429), umieszczony na białej apli zdjęcie - 1920x740 STANDARYZACJA LANDING PAGE 34
35
Obszar dolnej nawigacji: Górna część: wyróżnione działy Dolna część: Mapa produktów Układ: Kategorie i podkategorie STANDARYZACJA LANDING PAGE 35
36
36 LANDING PAGE PRODUKTOWE LINK: http://www.amica.pl/produkty/kategor ia/14-Kuchnie_wolnostojace Charakterystyka Treść prezentowana na „Kaflach” Średnia ekspozycja filmu Silna ekspozycja produktów Inspiracje
37
37 LANDING PAGE LINII WZORNICZYCH LINK: http://www.amica.pl/este Charakterystyka Treść prezentowana na dużych zdjęciach Duże zdjęcia / Animacje / Design Pozostawione skuteczne elementy – Inspiracje
38
38 LANDING PAGE I-COOK-TIMER Kliknij, aby zobaczyć projekt w pełnym rozmiarze: http://files.vmrhost.net/amic/preview_icooktimer_7.jpg Charakterystyka Lepiej wyeksponowany film Konwersja na produkt Zachowanie spójnych zasad
39
39 TEST – LANDING PAGE LODÓWKI Kliknij, aby zobaczyć projekt w pełnym rozmiarze: http://files.vmrhost.net/amic/landing_page_lodowki_m2.jpg Nowa forma prezentacji treści: Szersza prezentacja cech produktu Dodatkowe menu Ekspozycja filmu i produktów
40
40 PREZENTACJA TREŚCI – KAFELKI CZY PEŁNA GRAFIKA? KAFELKIPEŁNA GRAFIKA PlusyMinusyPlusyMinusy Jasny podział komunikatu – jeden kafel, jedna informacja Niepoprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych Minimalizm i większa lekkość rozmieszczenia treści Brak podziału między hasłami Możliwość jednolitego animowania – każda kreacja w ten sam sposób Trudności w dostosowaniu strony w technologii responsywnej – np. informacja do zdjęcia raz znajduje się z boku raz dołu. Możliwość prawidłowego dostosowania do wersji mobilnej Przy dużej ilości komunikatów mniejsza czytelność niż w podziale na kafle Konieczność umieszczenia parzystej liczby komunikatów Produkt eksponowany w centrum kreacji, a nie jako jeden z kafelków Konieczność kadrowania produktu, aby był widoczny na kaflu Zdjęcia umieszczone wewnątrz kafla wyglądają mniej atrakcyjnie niż zdjęcia nie mające ramki
41
KIERUNKI ROZWOJU REALIZOWANE PROJEKTY
42
1. Rekomendacje produktów Wyświetlanie rekomendowanych produktów przy każdej kategorii, podzielonej według filtrów: - Polecane/Bestsellery – definiowane odgórnie (rekomendacja nazwy „Polecane”) - Najnowsze – definiowane automatycznie - Najczęściej oglądane – definiowana automatycznie Ograniczenie filtrów do trzech pozwoli zminimalizować trudność w wyborze, które produkty powinny znaleźć się w danej kategorii. 42 KONCEPCJA - ONLINE
43
43 REKOMENDACJE PRODUKTÓW
44
Jakie produkty wyświetlałby system w kategorii „Najczęściej oglądane” – na przykładzie kuchni? 1) Kuchnia wolnostojąca gazowo-elektryczna 614GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 2) Kuchnia wolnostojąca gazowo-elektryczna 58GE3.33HZPTADNAQ(XX) Linia 500 3) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 618IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia 600 Dane: 1.05.2014 – 10.11.2014 44 REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA
45
Jakie produkty wyświetlałby system w kategorii „Najnowsze” – na przykładzie kuchni? 1) Kuchnia wolnostojąca ceramiczna 57CE3.315HTAQ(XX) Linia 500 2) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 58IE2.320HTAB(W) Linia 500 3) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 58IE2.320HTAB(XV) Linia 500 Dane: 1.05.2014 – 10.11.2014 45 REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA
46
Jakie produkty wyświetlałby system w kategorii „Polecane” – na przykładzie kuchni? 1) Kuchnia wolnostojąca indukcyjna 618IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia 600 2) Kuchnia wolnostojąca gazowo-elektryczna 614GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 3) Kuchnia do zabudowy z płytą ceramiczną HKI 75314 AA Integra 4) Kuchnia do zabudowy z płytą gazową na szkle GHGF 75212 AA Fusion Dane: 1.05.2014 – 10.11.2014 46 REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA
47
47 REKOMENDACJE PRODUKTÓW - SYMULACJA Najczęściej oglądaneNajnowszePolecane 614GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 57CE3.315HTAQ(XX) Linia 500 618IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia 600 58GE3.33HZPTADNAQ(XX) Linia 500 58IE2.320HTAB(W) Linia 500 614GCE3.43ZPTSKDPAQ(XL) Integra 618IE3.468HTAKDPQ(XX) Linia 600 58IE2.320HTAB(XV) Linia 500 HKI 75314 AA Integra GHGF 75212 AA Fusion
48
2. Chat Uruchomienie platformy komunikacji w czasie rzeczywistym z użytkownikiem poszukującym informacji na stronie. Konsultant dostępny przez czas przez 8h dziennie, udziela wskazówek gdzie znaleźć informacje o produkcie oraz w jaki sposób zgłosić serwis produktów. Standaryzacja odpowiedzi – opracowanie zbioru pytań i odpowiedzi dla klienta w celu uniknięcia niepełnych odpowiedzi lub rozbieżności informacji. 48 KONCEPCJA - ONLINE
49
3. Nowy kolor czcionki W listopadzie 2014 kolor szary został zastąpiony czarnym. Zmiana podyktowana została wynikami testów „readability” - lepszą widocznością i mniejszym obciążeniem wzroku użytkownika. Obecnie trwa przeprojektowywanie również dodatkowych grafik, gdzie wykorzystywane są szare kolumny, nagłówki i napisy. 49 KONCEPCJA - ONLINE
50
4. Aranżator kuchenny Inspiracje kuchenne w formie trójwymiarowych wizualizacji. Przygotowanie renderów 3D kuchni ze sprzętem Amica i aranżacją zabudowy kuchennej i produktami AGD. Możliwość samodzielnego umeblowania pomieszczenia, wybór produktów marki Amica i umiejscowienie ich w swojej idealnej kuchni. 50 KONCEPCJA - ONLINE
51
51 ARANŻATOR KUCHENNY Referencja: http://kitchenplanner.ikea.com/PL/UI/Pages/VPUI.htm
52
5. Nowa forma wyszukiwania – preferencje Wdrożenie odwróconej formy wyszukiwania produktu na stronie amica.pl - to nie użytkownik szuka i porównuje produkty, ale produkty dopasowują się do jego preferencji. Przygotowanie serii pytań skierowanych dla użytkownika określających jego preferencje – wielkość rodziny, częstotliwość robienia zakupów itp. Po udzieleniu odpowiedzi system filtruje produkty spełniające założenia użytkownika. 52 KONCEPCJA - ONLINE
53
6. Dział Inspiracje Zbudowanie działu łączącego lifestyle z produktami Amica, gdzie znalazły by się porady eksperckie, przepisy kulinarne czy informacje na temat tego, w jaki sposób korzystać z produktów Amica. 53 KONCEPCJA - ONLINE
54
54 DZIAŁ INSPIRACJE – MOCK-UP Kliknij aby zobaczyć w pełnym rozmiarze. http://files.vmrhost.net/amic/inspiracje_2.png
55
7. Filmy z Inspiracjami Nagranie wypowiedzi ekspertów dotyczących linii/produktów – tłumaczących „w praktyce” działanie funkcji, dlaczego ważna jest klasa energetyczna, na co szczególnie zwrócić uwagę przy wyborze produktu itp. Aktualnie realizowane są filmy produktowe opisujące funkcje produktów z linii ESTE. 55 KONCEPCJA - ONLINE
56
8. Porównywarka jako koszyk Zmiana zasad działania funkcji „porównaj” - w prawym górnym rogu umieszczony zostanie „koszyk" jak w sklepie internetowym, do którego trafiają produkty do porównania. Po kliknięciu na koszyk użytkownik przechodzi do porównywania wskazanych produktów. 56 KONCEPCJA - ONLINE
57
9. Moja Amica – launch pełnej wersji i rozwój Przygotowanie nowych funkcjonalności dla Mojej Amiki – usprawnienie procesu rejestracji w akcjach konkursowych / kreacja kontentu / obsługa systemu i aktywizacja klientów do rejestrowania się w programie Moja Amica 57 KONCEPCJA - ONLINE
58
10. Wersja mobilna amica.pl - rozwój Dalszy rozwój mobilnej wersji strony amica.pl poprzez wdrożenie nowych funkcji (np. zeralizowana porównywarka produktów mobile, zmiany w nawigacji, sposobie wyświetlania zdjęć etc.) 58 KONCEPCJA - ONLINE
59
11. Nowe strony produktowe Publikowanie nowych stron odpowiadających nowym kampaniom reklamowym. Harmonogram - Landing Page Linii Produktowych (ZEN, ESTE, INTEGRA, FUSION) - Landing Page Lodówki - Landing Page No-Frost - Landing Page Linii IN 59 KONCEPCJA - ONLINE
60
12. Strona korporacyjna Przygotowanie multi-językowej strony zawierającej odnośniki do wszystkim stron Amica, Hansa i Gram oraz podstawowymi informacjami na temat marki. 60 KONCEPCJA - ONLINE
62
Załącznik 1. Analiza danych - Kampania „Inteligentny Styl – jesień 2014”
63
Przedmiot badania: amica.pl/inteligentnystyl Badany okres: 1.09.2015 – 15.10.2015 Źródła danych: Google Analytics, YouTube Analytics 63 ŹRÓDŁA DANYCH
64
64 STATYSTYKI ODWIEDZIN LP Pro Baby System
65
65 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA
66
66 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA
67
67 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH
68
68 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
69
69 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
70
70 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
71
71 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
72
72 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.4. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
73
Załącznik 2. Analiza danych - Kampania „Pro Baby System”
74
Przedmiot badania: amica.pl/probabysystem Badany okres: 12.10.2014 – 09.11.2014 Źródła danych: Google Analytics 74 ŹRÓDŁA DANYCH
75
75 STATYSTYKI ODWIEDZIN LP Pro Baby System
76
76 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA
77
77 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH
78
78 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
79
79 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
80
80 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
81
81 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
82
82 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.4. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
83
83 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – menu *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
84
Załącznik 3. Analiza danych - Kampania „Pralki 2014”
85
Przedmiot badania: amica.pl/pralki Badany okres: 15.08.2014 – 28.09.2014 Źródła danych: Google Analytics, YouTube Analytics 85 ŹRÓDŁA DANYCH
86
86 STATYSTYKI ODWIEDZIN LP Pralki
87
87 ŹRÓDŁA PŁATNEGO POZYSKIWANIA
88
88 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH
89
89 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
90
90 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA – 1 interakcja *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji 179020% 210024% 8019% 6257% 4595% 2433% 2403% 2182% 2042% 1482% 1231% 1231% 1231% 1201% 1021% 911% 911% 881% 771% 631%
91
91 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
92
92 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
93
93 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
94
94 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – menu *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
95
Załącznik 4. Analiza danych – Strona Amica.pl
96
Przedmiot badania: amica.pl Badany okres: 08.08.2014 – 09.11.2014 Źródła danych: Google Analytics 96 ŹRÓDŁA DANYCH
97
97 STATYSTYKI ODWIEDZIN AMICA.PL
98
98 ŹRÓDŁA RUCHU
99
99 RUCH NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH
100
100 ŚCIEŻKA ZACHOWANIA – 1 interakcja *Badanie na próbie 28,3% losowo wybranych sesji
101
101 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.1. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
102
102 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.2. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
103
103 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.3. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
104
104 W CO KLIKAJĄ UŻYTKOWNICY? – cz.4. *Google Analytics nie rejestruje kliknięć w elementy animowane
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.