Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Standardy przetwarzania analogowo- cyfrowego Część II Motywacja („po co?”) Grzegorz Karwasz, Instytut Fizyki UMK.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Standardy przetwarzania analogowo- cyfrowego Część II Motywacja („po co?”) Grzegorz Karwasz, Instytut Fizyki UMK."— Zapis prezentacji:

1 Standardy przetwarzania analogowo- cyfrowego Część II Motywacja („po co?”)
Grzegorz Karwasz, Instytut Fizyki UMK

2 1° Zachowanie energii w drganiach harmonicznych (1)

3 1° Zachowanie energii w drganiach harmonicznych (2)

4 1° Zachowanie energii w drganiach harmonicznych (3)

5 2° Badanie dudnień akustycznych (PDF UMK)

6 2° Widmo dźwięku (PDF UMK)

7 3° Kinematyka (PDF UMK)

8 Spadek „swobodny” 2. Spadek magnesów neodymowych w rurach wykonanych z różnych materiałów. Mgr Tadeusz Kubiak prezentuje eksperyment w czasie seminarium w Toruniu

9 1° Ruch przyspieszony ↔ ruch jednostajny 2° ∫(dΦ/dt) dt = Φ
Rura plastikowa Rura aluminiowa 1° Ruch przyspieszony ↔ ruch jednostajny 2° ∫(dΦ/dt) dt = Φ

10 Badanie przenikalności magnetycznej materiałów (mgr Mariusz Kamiński)
different materials Coachlab II console power supply electromagnet magnetic field sensor Zestaw doświadczalny

11 II. Biologia i chemia Badanie zjawiska fotosyntezy i oddychania roślin (mgr Piotr Felski) Na podstawie uzyskanych wyników uczniowie wyciągnęli wniosek, że rośliny oddychają także w nocy (ciemności).

12 Zmiany pH mleka pochodzącego od różnych producentów w ciągu 10 godzin.
Badanie procesu fermentacji mleka (mgr Agnieszka Dyszczyńska) Reakcja chemiczna opisująca proces fermentacji mleka: C6H12O6 + bakterie mlekowe > 2 CH3CHOHCOOH + 22,5 kcal cukier kwas mlekowy energia Zmiany pH mleka pochodzącego od różnych producentów w ciągu 10 godzin.

13 Propozycje modernizacji nauczania przedmiotów przyrodniczych w szkołach średnich (III 2007)
1. Organizacja Przyrodniczych Laboratoriów Komputerowych 2. Powołanie klas przyrodniczo-informatycznych 3. Dokształcanie nauczycieli do prowadzenia zajęć wspomaganych komputerowo 4. Integracja informatyki i przedmiotów przyrodniczych – zwiększenie liczby godzin

14 Komputer w szkolnym laboratorium przyrodniczym, Toruń, 3-7.12.2008
Seminarium odbywa się przy wsparciu: Polskiego Towarzystwa Fizycznego, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Fundacji Rozwoju Systemów Edukacji, Urzędu Miasta Torunia,  Instytutu Fizyki UMK, Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UMK.

15 Wyposażenie stanowiska Szkolnego przyrodniczego laboratorium komputerowego
Komputer PC z procesorem klasy Pentium IV 3GHz, zintegrowaną kartą dźwiękową i sieciową, z kartą graficzną PCI Express x16 Produkt Cena brutto Komputer ,00 Klawiatura, mysz, kolumny ,00 Monitor LCD ,00 Karta internetowa ,00 Drukarka ,00 Razem ,00 COACH ,80 Czujniki ,40 położenia, światła, dźwięku, temperatury, napięcia, natężenia, ciśnienia, pola magnetycznego, ruchu, siły, światła Łącznie około zł


Pobierz ppt "Standardy przetwarzania analogowo- cyfrowego Część II Motywacja („po co?”) Grzegorz Karwasz, Instytut Fizyki UMK."

Podobne prezentacje


Reklamy Google