Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG."— Zapis prezentacji:

1 SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG

2 O SPORT PR  Sport PR to Agencja oferująca pełen zakres usług public relations związanych ze sportem  Nasz profil i specjalizacja sprawiają, że jesteśmy niekwestionowanym liderem oraz specjalistą w zakresie sportowego public relations  Sport PR to doskonałe wsparcie całego marketingowego spektrum działań związanych ze sportem

3  Pomagamy osiągnąć sukces w sportowym biznesie!
CO ROBIMY  Maksymalizujemy zyski płynące z inwestycji w sport oraz sponsoring sportowy  Troszczymy się o wizerunek sponsora, sportowca i dyscypliny sportowej oraz znajdujemy konkretne przełożenie na korzyści marketingowe  Pomagamy osiągnąć sukces w sportowym biznesie!

4 Pełen zakres usług PR, m.in.:
 media relations,  sponsoring,  lobbying,  komunikacja wewnętrzna,  budowa sportowych marek,  monitoring oraz analiza mediów (prasy, radia, telewizji, internetu)  consulting strategiczny Oferujemy obsługę medialną krajowych (w tym międzynarodowych) oraz zagranicznych imprez sportowych: puchary, mistrzostwa, mecze, mityngi lekkoatletyczne itp.

5 Oferta Sport PR skierowana jest m.in. dla:
DLA KOGO Oferta Sport PR skierowana jest m.in. dla:  sponsorów,  zawodników,  klubów,  związków i federacji sportowych Ogólnie mówiąc, naszą ofertę kierujemy do firm i osób, które w sporcie dostrzegają atrakcyjny biznes oraz sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści marketingowych

6 Korzyści dla Klienta Sport PR:
EFEKTY Korzyści dla Klienta Sport PR:  dobra prasa, publikacje prasowe, właściwa ekspozycja logo  wizerunek zgodny z planowanym  aktywna, zintegrowana oraz kulturalna grupa kibiców  zdrowa atmosfera sportowego widowiska  zwrot inwestycji w sport  zainteresowanie sponsorów  zwiększone szanse transferowe

7 ZASTOSOWANIA związaną ze sportowym biznesem
 Opracowanie i wdrożenie optymalnej strategii sponsoringowej w sporcie  Nawiązanie sportowo-biznesowych kontaktów  Kreacja pozytywnego wizerunku dyscyplin sportowych i sportowców  Dotarcie do sportowych decydentów  Opieka nad całością komunikacji związaną ze sportowym biznesem

8 ZASTOSOWANIA  Wsparcie relacji z klientami na płaszczyźnie sportowej
 Edukacja mediów oraz zwiększenie liczby pozytywnych publikacji prasowych  Rozwiązanie problemów z frekwencją na imprezach sportowych  Czytelna prezentacja znaków firmowych poprzez sport

9 PRZYKŁADY

10 (…) Sport PR to Agencja specjalizująca się w sportowym public relations. Stanowi ogniwo łączące komercyjny sukces i sportowe zwycięstwo. Ofertę kieruje do firm i osób, które w sporcie dostrzegają atrakcyjny biznes i sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści marketingowych. Sport PR działa na różnych płaszczyznach, na których sport i promocja mają swój wspólny cel. Koncentruje się na budowaniu pozytywnego wizerunku „sportowego” inwestora, jego dyscypliny, zaplecza i otoczenia. Stara się robić to tak, by nakłady przynosiły spodziewane profity, przychylną prasę, pełne trybuny, szerokie grono zainteresowanych odbiorców oraz sprzyjających decydentów. Realne korzyści dodawane do „sportowego” biznesu potwierdzają, że profesjonalne działania komunikacyjne mają bezpośrednie przełożenie na rynkowe zwycięstwo… Sport PR jest tego dowodem!

11 PODSUMOWANIE  Sport to rywalizacja na boisku, bieżni, korcie, skoczni, basenie…  Sport to walka o kibica, sponsora, klienta…  Sport to potężne narzędzie marketingowe…  Sport PR to wsparcie sportowego biznesu…  Sport PR to właściwe rozwiązanie!

12 Sport PR KONTAKT Sebastian Bartosik, O6O2 222 O35
Mieczysław Starkowski, O6O UL. Ogrodowa 5OA/3, Warszawa


Pobierz ppt "SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG."

Podobne prezentacje


Reklamy Google