Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałGabriel Kowal Został zmieniony 9 lat temu
1
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska
2
Ewaluacja nt. „ Funkcjonowanie dziennika elektronicznego w szkole” przeprowadzona została wśród rodziców uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej i I-III gimnazjum w dniu 24.03.2015 r. Badaniem objęta została grupa 92 losowo wybranych rodziców. Ankieta opracowana została przez dyrektora szkoły i zawierała 5 pytań zamkniętych oraz 1 otwarte. Udział w ankiecie był dobrowolny i anonimowy. Za przeprowadzenie ewaluacji, opracowanie i przedstawienie wyników odpowiedzialne były: J. Lipińska, A. Burzan, M. Wiśniewska.
3
potrzeba dziennika elektronicznego w szkole, częstotliwość korzystania z dziennika przez rodziców, wpływ dziennika na wyniki w nauce, korzystanie dziennika za odpłatnością, rozszerzenie funkcji dziennika o powiadomienia sms, inne propozycje, uwagi dotyczące dziennika elektronicznego.
4
Prezentacja wyników w oparciu o poszczególne pytania zawarte w ankiecie.
11
Wnioski płynące z przeprowadzonej ankiety: istnieje potrzeba kontynuacji dziennika (89%), 0 1/3 nastąpiła poprawa wyników nauczania (35,87%), rodzice pomimo wprowadzenia opłat za korzystanie z dziennika elektronicznego deklarują chęć korzystania z niego (75%), 50% ankietowanych jest zainteresowana rozszerzeniem funkcji dziennika o powiadomienia sms-em o nieobecności dziecka, na bieżąco wpisywać informacje o sprawdzianach i ocenach oraz daty zebrań z rodzicami (5,43%).
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.