Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
{Instytut Adama Mickiewicza}
Strategia działań PR {Instytut Adama Mickiewicza}
2
Agenda Analiza sytuacji Grupa docelowa Grupa docelowa pośrednia
3 etapy komunikacji Cele – etapy komunikacji Świadomość Edukacja Zaangażowanie Strategiczni partnerzy
3
Analiza sytuacji Słabe Strony Mocne Strony Szanse Zagrożenia
Niska rozpoznawalność w Polsce Brak wiarygodności Instytutu Brak znajomości przez elity rządzące Brak konotacji z promocją polskiej kultury za granicą Mocne Strony Jedyna instytucja komunikująca polską kulturę za granicą Inicjowanie i opiniowanie innych projektów Doświadczenie i medialność Pawła Potoroczyna Szanse Wykorzystanie potencjału medialnego 10-lecia IAM do zbudowania świadomości Zbudowanie trwałego wizerunku IAM Zagrożenia Niekonwencjonalna działalność IAM mało zrozumiała dla społeczeństwa/ elit rządzących Brak zrozumienia dla opłacalności inwestycji w kulturę
4
Grupa docelowa Elity rządzące Elity kulturalne i biznesowe
Osoby wykształcone i studenci
5
Grupa docelowa pośrednia
Media Ogólnoinformacyjne Biznesowe Lifestylowe Kulturalne
6
Strategia budowania wizerunku
3 etapy komunikacji Strategia budowania wizerunku
7
Cele – etapy komunikacji
Świadomość – Kim jesteśmy? Co robimy? {myślenie} Edukacja – Trzeba promować polską kulturę na świecie {postawa} Zaangażowanie – Zacznij działać! {działanie}
8
Świadomość {myślenie}
9
Inwestycja w kulturę się opłaca
Raport: Jak inwestycja w kulturę zwiększa wartość kraju? Wywołanie publicznej debaty Komunikacja ogólnopolska, regionalna, biznesowa Partnerzy: Patroni Medialni, Instytucje Kultury, POT, Organizacje biznesowe, Bank, Consulting, Uczelnie Ekonomiczne
10
Teaser Komisja śledcza ds. promocji polskiej kultury {viral – zainteresowanie}
11
Hotel Sejmowy Nie pozwól zadeptać polskiej kultury
12
Expert Positioning – Paweł Potoroczyn
Paweł Potoroczyn ekspertem w dziedzinie promocji polskiej kultury na świecie Komentarze eksperckie – bieżące wydarzenia Human Story Stałe rubryki w mediach Stałe działania w Social Media
13
Harmonogram działań
14
Edukacja {postawa}
15
Gra miejska 10 największych miast w Polsce
10 wskazówek dot. projektów IAM i samego IAM Internet i przestrzeń miejska Szczególnie portal Culture.pl
16
Gra miejska Rywalizacja miast Drużyny polityków
Zwycięzca – obchody artystyczne
17
Organizacje biznesowe i lobbingowe
Cykl wykładów w organizacjach biznesowych Jak bardzo opłaca się inwestowanie w promocję polskiej kultury? Współpraca z POT, Ministerstwem Finansów i Ministerstwem Kultury
18
Przedmiot: Komunikacja kultury
Merytoryczna współpraca z MEN, uczelniami wyższymi i ekspertami Jak promować polską kulturę? Jak wypromować swoją twórczość?
19
Pociąg do kultury 10 Dróg Polskiej Kultury
POT Droga Literatury Droga Muzyki Droga Teatru Droga Malarstwa Droga Designu
20
Pociąg do kultury 10 Dróg Polskiej Kultury
10 wagonów polskiej kultury Biura podróży
21
Harmonogram działań
22
Zaangażowanie {działanie}
23
Kulturalne konto Współpraca z bankiem
Część wpływów na konto na rzecz rozwoju IAM CSR sieci handlowej Zniżki w instytucjach kultury Dedykowane karty
24
Twój kawałek kulturalnego tortu
25
Twój kawałek kulturalnego tortu
Pokaż czym dla Ciebie jest polska kultura Aukcja malejąca
26
Jak dziś świętowałby Adam Mickiewicz?
Konkurs Jakiej muzyki słuchałby Mickiewicz? Co przeczytałby tego dnia? Jaki spektakl chciałby zobaczyć? W co by się ubrał? Pomniki Adama Mickiewicza
28
Jak dziś świętowałby Adam Mickiewicz?
Imprezy w elitarnych klubach w całej Polsce DJ i VJ miksują najlepsze kawałki polskiej kultury Muzyka Literatura Film Malarstwo Grafika Przy zapewnieniu sponsora wydanie DVD Guerilla PR
29
Flashmob 10 miast w Polsce
10-minutowe przekazanie najlepszych kawałków polskiej kultury Film (viral)
30
Dzień Kultury Polskiej
Zbieranie podpisów pod petycją na stronie oraz podczas wydarzeń Kultura dostępna dla wszystkich
31
Lupy Kultury Przeznaczone dla osób „powiększających” kulturę polską
Prestiżowe nagrody
32
Harmonogram działań
33
Strategiczni partnerzy
Biznes Edukacja
34
Strategiczni partnerzy
Kultura Turystyka
35
Strategiczni partnerzy
Władze lokalne Agencja PR Agencja BTL Agencja Interaktywna Studio Graficzne Drukarnia
36
Dziękujemy za uwagę Zespół nr 6
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.