Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKatarzyna Kubiszewski Został zmieniony 11 lat temu
1
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey
2
W projekcie wzięły udział dzieci ze szkoły podstawowej w Bursie, w Turcji oraz uczniowie z klas I – VI szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Klimontowie. Przedsięwzięcie obejmowało działania dzieci i młodzieży tematycznie związane z zimową porą roku, ale prezentujące różne dziedziny życia, nauki i sztuki. Celem obu grup z Polski i Turcji było nie tylko przedstawienie cech pogodowych tej pory roku, ale przede wszystkim zaprezentowanie bogatej kultury i sztuki mieszkańców Polski i Turcji.
3
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie
4
Uczniowie z Zespołu Szkół w Klimontowie podczas uroczystości szkolnych o zasięgu międzynarodowym
7
Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey
9
Po przedstawieniu się uczestników projektu, wzajemnym zaprezentowaniu szkół, miejscowości i regionów przystąpiono do rozróżniania kolorów zimy. Uczniowie odbyli prawdziwą i wirtualną podróż po różnych dziedzinach nauki, kultury i sztuki. Wykonali szereg zadań, pozwalających zgłębić główną myśl projektu. Pracowali w grupach wokół tematów:
33
My best wishes to you and all the women, young ladies and girls in your school on the 8th of March Its cold at the moment but SPRING is coming And brightness, sunshine and good mood follow it. I wish you to feel spring in your hearts all the year round! Students from Poland
41
Stosowane metody pracy, innowacyjne podejście do nauczania sprawiły, że dzieci bardzo aktywnie uczestniczyły w realizowanym projekcie. Zima stała się inspiracją dla wielu pomysłów i podejmowanych działań. Uczniowie rozwijali swoje zainteresowania w różnych dziedzinach. Zdobywali nie tylko wiedzę, ale również nowe umiejętności. Cieszyli się z osiąganych drobnych sukcesów i smucili niepowodzeniami.
43
Przyjazna atmosfera pracy sprawiła, że młodzi ludzie chętnie uczestniczyli również w dodatkowych zajęciach przeznaczonych na realizację projektu. Młodsi uczniowie z klas I-III szkoły podstawowej z nieskrywaną przyjemnością brali udział w prowadzonych przez starszych kolegów i koleżanki konkursach, zabawach, zgadywankach, grach językowych i kulturowych. Dzięki temu młodsi wiele się nauczyli, a starsi zdobyli doświadczenie i motywację do dalszej pracy.
45
Realizując projekt COLOURS of WINTER uczniowie: - rozwinęli swoje zainteresowanie w dziedzinie nauki, kultury i sztuki, - doskonalili umiejętności językowe, - rozwinęli kompetencje w zakresie wykorzystania narzędzi ICT, - pogłębili wiedzę o krajach partnerskich, -wzbogacili swoje doświadczenie, dotyczące współpracy międzynarodowej, - uczyli się tolerancji i poszanowania odmienności.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.